Αρχιεπίσκοπος Αμερικής: Η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αμερικής έστειλε ισχυρό μήνυμα ενότητας και συνεργασίας προς την ελληνοαμερικανική κοινότητα, καθώς ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος συνεχάρη τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης, κ. Χρήστο Βουρνά, για την ανάληψη των νέων του καθηκόντων.
Επιμέλεια: Γιώργος Θεοχάρης – ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Κατά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν το Σάββατο 27 Ιουνίου, ο Αρχιεπίσκοπος εξέφρασε τα θερμά του συγχαρητήρια για την εκλογή του κ. Βουρνά, υπογραμμίζοντας ότι η νέα διοίκηση καλείται να διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο στην αναζωογόνηση και περαιτέρω ενίσχυση της ιστορικής Ομοσπονδίας, η οποία αποτελεί διαχρονικό σημείο αναφοράς για τον Ελληνισμό της Νέας Υόρκης.
Ο Σεβασμιώτατος διαβεβαίωσε τον νέο πρόεδρο ότι η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αμερικής θα βρίσκεται στο πλευρό του σε κάθε προσπάθεια που αποσκοπεί στην ενότητα, τη συνεργασία και την πρόοδο της οργανωμένης Ομογένειας. Όπως τόνισε, η επιτυχία της Ομοσπονδίας αποτελεί υπόθεση ολόκληρου του Ελληνισμού της Αμερικής, καθώς ο θεσμός διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη διατήρηση της εθνικής ταυτότητας, της πολιτιστικής κληρονομιάς και των αξιών της Ορθοδοξίας στις νεότερες γενιές.
Παράλληλα, ο Αρχιεπίσκοπος ευχήθηκε στον κ. Βουρνά υγεία, δύναμη, σύνεση και κάθε επιτυχία στα νέα του καθήκοντα, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι με πνεύμα συνεργασίας και συλλογικής προσπάθειας μπορούν να επιτευχθούν σημαντικά βήματα για την αναβάθμιση του ρόλου της Ομοσπονδίας.
Η εκλογή της νέας διοίκησης πραγματοποιείται σε μια περίοδο κατά την οποία η ελληνοαμερικανική κοινότητα καλείται να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις, αλλά και να αξιοποιήσει σημαντικές ευκαιρίες για την ενίσχυση της παρουσίας της στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η στενή συνεργασία μεταξύ της Εκκλησίας και των οργανωμένων φορέων της Ομογένειας θεωρείται βασική προϋπόθεση για την επιτυχία αυτής της προσπάθειας.
Στο μεταξύ, ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής βρίσκεται ήδη στο Κλίβελαντ, όπου θα προεξάρχει της εναρκτήριας Θείας Λειτουργίας του 48ου Κληρικολαϊκού Συνεδρίου, ενός από τους σημαντικότερους θεσμούς της Ελληνορθόδοξης Αρχιεπισκοπής Αμερικής. Το συνέδριο συγκεντρώνει κληρικούς και λαϊκούς από ολόκληρη τη χώρα, με στόχο την ανταλλαγή απόψεων και τη χάραξη κοινής πορείας για την πνευματική, κοινωνική και οργανωτική ενίσχυση της Ορθόδοξης παρουσίας στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Το μήνυμα του Αρχιεπισκόπου Ελπιδοφόρου προς τον νέο πρόεδρο της Ομοσπονδίας αποτυπώνει τη βούληση για μια νέα περίοδο συνεργασίας, ενότητας και δημιουργικής προσφοράς προς τον Ελληνισμό της Διασποράς, με κοινό στόχο τη διατήρηση της πίστης, της γλώσσας και της ιστορικής συνέχειας της Ομογένειας.




















