Εἰς τὴν θ΄. ᾿Απολυτίκιον «῾Ο μάρτυς σου Κύριε»· κοντάκιον «Πεισθεὶς τῇ καλῇ συζύγῳ».
 Εἰς τὸν ἑσπερινόν. Ὁ προοιμιακὸς καὶ τὸ Ψαλτήριον.
 ΕΙΣ  ΤΟ «ΚΥΡΙΕ, ΕΚΕΚΡΑΞΑ», ἀναστάσιμα 6 καὶ τοῦ Μηναίου 3 εἰς 4, Δόξα, τοῦ  ὁσίου «᾿Εκ βρέφους τῷ Θεῷ», Καὶ νῦν, «Παρῆλθεν ἡ σκιά».
 ΕΙΣΟΔΟΣ, «Φῶς ἱλαρόν», τὸ προκείμενον τῆς ἡμέρας.
 ΑΠΟΣΤΙΧΑ  τὰ ἀναστάσιμα, Δόξα, τοῦ ὁσίου «Τὸ κατ᾿ εἰκόνα τηρήσας», Καὶ νῦν,  «᾿Ανύμφευτε παρθένε» (Παρακλητική, ἦχος πλ. δ΄, Σαβ. ἑσπέρας).
 ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ «῞Οτε κατῆλθες», Δόξα, «᾿Ασκητικῶς προγυμνασθείς», Καὶ νῦν, «Τὸ ἀπ᾿ αἰῶνος ἀπόκρυφον».   
 Εἰς τὸ μεσονυκτικόν. Μετὰ τὸν ν΄ ψαλμόν, ὁ τριαδικὸς κανὼν τοῦ ἤχου, τὰ τριαδικὰ «῎Αξιον ἐστί», τρισάγιον κ.λπ. καὶ ἡ ὑπακοὴ τοῦ ἤχου.
 Εἰς τὸν ὄρθρον. Μετὰ τὸν ἑξάψαλμον, εἰς τὸ «Θεὸς Κύριος» τὰ ἐν τῷ ἑσπερινῷ ἀπολυτίκια. [Τὸ Ψαλτήριον καὶ ὁ ἄμωμος.]
 ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ  τὰ ἀναστάσιμα τῶν δύο στιχολογιῶν (ἀλλ᾿ εἰς τὸ Καὶ νῦν τῆς α΄  στιχολογίας τὸ α΄ θεοτοκίον τοῦ ἤχου «Πάντα ὑπὲρ ἔννοιαν»).   Εὐλογητάρια.  Ἡ ὑπακοή, οἱ ἀναβαθμοὶ καὶ τὸ προκείμενον τοῦ ἤχου. 
 ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ἑωθινὸν (ε΄) μετὰ πάσης τῆς συνήθους τάξεως αὐτοῦ.
 ΚΑΝΟΝΕΣ,  ὁ ἀναστάσιμος μετὰ τῶν εἱρμῶν καὶ τοῦ ὁσίου· ἀπὸ γ΄ ᾠδῆς τὸ μεσῴδιον  κάθισμα τοῦ Μηναίου μετὰ τοῦ θεοτοκίου· ἀφ᾿ ϛ΄ τὸ ἀναστάσιμον κοντάκιον  μετὰ τοῦ οἴκου καὶ τὸ συναξάριον.
 ΚΑΤΑΒΑΣΙΑΙ οἱ εἱρμοὶ  «Χριστὸς γεννᾶται»· «Τὴν τιμιωτέραν», «[Μεγάλυνον ψυχή μου…] Μυστήριον ξένον».
 ΕΞΑΠΟΣΤΕΙΛΑΡΙΑ  «῞Αγιος Κύριος», τὸ ε΄ ἀναστάσιμον «῾Η ζωὴ καὶ ὁδὸς Χριστός», τοῦ  Μηναίου «᾿Εκομίσω πρὸς Χριστοῦ» καὶ θεοτοκίον «῎Αχραντε δέσποινα ἁγνή».
 ΕΙΣ  ΤΟΥΣ ΑΙΝΟΥΣ στιχηρὰ ἀναστάσιμα 8, Δόξα, τὸ ε΄ ἑωθινὸν «Ὢ τῶν σοφῶν  σου», Καὶ νῦν, «῾Υπερευλογημένη».  Δοξολογία μεγάλη, «Σήμερον σωτηρία».
 Εἰς τὴν λειτουργίαν. Τὰ ἀντίφωνα [ἢ τὰ τυπικὰ μετὰ μακαρισμῶν] (βλέπε ἔμπροσθεν γεν. τυπ. διατάξεις §§64-66).
 ΜΕΤΑ  ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟΝ ἀπολυτίκια «῞Οτε κατῆλθες», «᾿Ασκητικῶς προγυμνασθεὶς» καὶ  τοῦ ναοῦ, κοντάκιον «῾Η παρθένος σήμερον τὸν προαιώνιον Λόγον».
 ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ.  ᾿Απόστολος: Κυρ. κζ΄ ἐπιστ., «᾿Ενδυναμοῦσθε ἐν Κυρίῳ» (᾿Εφεσ. ϛ΄  10-17)· Εὐαγγέλιον: Κυρ. ιγ΄ Λουκᾶ, «῎Αρχων τις προσῆλθε τῷ ᾿Ιησοῦ  λέγων» (Λκ. ιη΄ 18-27).
 Εἰς τὸ ᾿Εξαιρέτως «Ἄξιον ἐστίν».
 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΝ «Αἰνεῖτε»· «Εἴδομεν τὸ φῶς», καὶ τὰ λοιπὰ τῆς λειτουργίας ὡς συνήθως.
 
 
	    	2 (175 x 265) (131 x 198).jpg)




















