Σπάρτη: Ο Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος Γ’ μετέβη στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Σπάρτης (ΚΕΕΜ), κατόπιν κανονικής αδείας και ευλογίας του επιχωρίου Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης κ. Ευσταθίου, και τέλεσε την ορκωμοσία των νεοσυλλέκτων οπλιτών της 2026 Β’ ΕΣΣΟ στο στρατόπεδο «ΣΧΗ (ΠΖ) ΚΩΝ. ΔΑΒΑΚΗ», την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026.
Ο Διοικητής του ΚΕΕΜ, Ταξίαρχος Γεώργιος Ζορμπάς, δέχθηκε με εξαιρετική τιμή τον Μητροπολίτη και, όπως ανέφερε στην επίσημη πρόσκλησή του, «η ορκωμοσία των νεοσυλλέκτων αποτελεί μία στιγμή ιδιαίτερης σημασίας για την οικογένεια των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς οι νέοι στρατιώτες αναλαμβάνουν επισήμως το καθήκον τους απέναντι στην Πατρίδα με υπευθυνότητα και αφοσίωση.
Αποτελεί συνάμα μία πράξη δέσμευσης και ευθύνης, εμπνέοντας σεβασμό και υπερηφάνεια σε όλους μας».
Συνελόντ’ ειπείν, Εκκλησία και Ένοπλες Δυνάμεις αείποτε έχουν άριστη συνεργασία.
Για να δείτε τις φωτογραφίες πατήστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ




















