Υποσιτισμένα παιδιά ζουν από τη Μητρόπολη Δημητριάδος

Loading...


Τώρα, πλέον, έρχεται η ίδια η κοινωνία να αποκαλύψει τη σεμνή – και «ήσυχη», εδώ και πάρα πολλά έτη – δαιδαλώδη προσφορά της Εκκλησίας – να την υπενθυμίσει προς το Κράτος, ώστε, αυτό, επιτέλους, να αναλάβει τις ευθύνες του.

Εκπαιδευτικοί στα σχολεία της Μαγνησίας ζητούν την παρέμβαση της κυβέρνησης, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα το ΕΘΝΟΣ, καθώς τα υποσιτισμένα παιδιά έχουν αυξηθεί σημαντικά με αποτέλεσμα να έχουν σοβαρό πρόβλημα τόσο στις σχολικές τους επιδόσεις , όσο και στον ψυχισμό τους.

Η Διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού, απέστειλε υπόμνημα στον υπουργό Παιδείας, εκθέτοντας την κατάσταση και ζητώντας να ληφθούν μέτρα όπως η καταγραφή των μαθητών αυτών σε πρώτη φάση και η επιδότηση τους σε δεύτερη. Όπως λένε οι εκπαιδευτικοί πρόκειται για σοβαρότατο κοινωνικό πρόβλημα, που μέχρι στιγμής καλύπτεται αποσπασματικά από την Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος που σιτίζει καθημερινά 241 μαθητές και από ιδιώτες που βοηθούν κατά περίπτωση.

Αποτέλεσμα είναι πολλά παιδιά να μην μπορούν καν να μεταβούν στο σχολείο τους, καθώς οι οικογένειες τους δεν μπορούν να καλύψουν ούτε τα λιγοστά έξοδα μεταφοράς τους.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ

Η Διεύθυνση Μαγνησίας ζητά να γίνει (και με τη δική τους συνδρομή) καταγραφή των μαθητών που έχουν προβλήματα με σκοπό την παροχή μαθητικού επιδόματος, ώστε να αντεπεξέλθουν στις βασικές ανάγκες τους οι μαθητές με διαβιωτική δυσχέρεια, στη χορήγηση του οποίου, για λόγους αντικειμενικότητας και διαφάνειας, θα πρέπει να εμπλέκονται οι σύλλογοι διδασκόντων και οι διευθυντές των σχολικών μονάδων και με ειδική μέριμνα, ώστε οι παροχές αυτές να μην αξιοποιούνται από τρίτους αλλά από τους ίδιους μαθητές.

Οι ίδιοι επισημαίνουν ότι μέχρι τις μέρες μας το πρόβλημα επιλύεται κατά το μάλλον ή ήττον με αποσπασματικές και περιστασιακές -κυρίως- λύσεις (από ιδιώτες, Εκκλησία, συλλόγους), λύσεις που περιορίζουν το πρόβλημα, συνήθως ευκαιριακά, αλλά ταυτόχρονα καταδεικνύουν το μέγεθός του και την επίδρασή του στους μαθητές. Οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν την κατάσταση των παιδιών ως εξής:

Δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα έξοδα σίτισης κατά την παραμονή τους στο σχολείο, αλλά και μετά το πέρας των μαθημάτων.

Έχουν δυσχέρεια στην προετοιμασία τους για τα μαθήματα λόγω συνθηκών που επικρατούν στο σπίτι εξαιτίας διακοπών ηλεκτρικού ρεύματος, ύδρευσης και λοιπών παροχών.

Δεν μπορούν να καταβάλουν αντίτιμο εισιτηρίου για τη μεταφορά τους από και προς τις σχολικές μονάδες, καθώς και στις εξωσχολικές τους υποχρεώσεις και ανάγκες.

Δυσχέρεια ανταπόκρισης στα έξοδα προμήθειας προσωπικών ειδών, ακόμη και ειδών πρώτης ανάγκης.

Δυσχέρεια στην κάλυψη ακόμα και του ελάχιστου αντιτίμου για τη συμμετοχή τους σε σχολικές δραστηριότητες, όπως εκπαιδευτικές επισκέψεις, εκδρομές, μαθητικές ανταλλαγές και άλλες τέτοιες δράσεις







tilegrafima.gr