Ι.Μ. ΕΔΕΣΣΗΣ: Ο Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος Β’ , πραγματοποίησε χθες το καθιερωμένο ετήσιο προσκύνημά του στον Ενοριακό Ιερό Ναό του Αγίου Δωροθέου, στο χωριό “Δωροθέα” της Αριδαίας, τον οποίο είχε εγκαινιάσει με τον Μητροπολίτη Εδέσσης, Πέλλας και Αλμωπίας κ. Ιωήλ…
και τον Μητροπολίτη Ηλιουπόλεως κ. Θεόδωρο το 2012, στον οποίο συνιερούργησε μετά του Μητροπολίτη Εδέσσης κ. Ιωήλ και του Επισκόπου Αλμωπίας κ. Στεφανου με τη συμμετοχή Εφημερίων της Ιεράς Μητροπόλεως και την παρουσία εκπροσώπων των τοπικών Αυτοδιοικητικών Αρχών, διατελεσάντων Βουλευτών, Μελών του τοπικού Πολιτιστικού Συλλόγου και πλήθους πιστών, οι οποίοι είχαν κατακλύσει το Ναό.
Ο Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Ιωήλ υπεδέχθη και καλωσόρισε με εγκάρδιους λόγους τον κ. Δωρόθεο Β’, ο οποίος στο κήρυγμα του ομίλησε για τους σήμερα τιμωμένους Νεομάρτυρες και την μεγάλη προσφορά τους στην Εκκλησία και το Γένος..
Ευχαρίστησε, τέλος, τον Μητροπολίτη Εδέσσης κ. Ιωήλ και όλους τους παρισταμένους, προς τους οποίους διένειμε ευλογίες και στα παιδιά δώρα, δεχθείς και εόρτια δώρα από τον τοπικό Πολιτιστικό Σύλλογο.
Προ της αναχωρήσεώς του ο κ. Δωρόθεος Β’ πραγματοποίησε προσκυνηματική επίσκεψη στην Ιερά Μονή Οσίου Ιλαρίωνος.
Συντάκτης: Αλέξ. Μαρκουΐζος, Γραμματέας Ι.Μ. Σύρου




















