Ι.Μ. ΜΑΝΗΣ: Ο Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος Γ’ παρέστη στις εκδηλώσεις για την επέτειο των 200 χρόνων της ιστορικής μάχης της Βέργας (1826 – 2026), τελώντας στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Αλμυρού Μεσσηνίας την επίσημη Δοξολογία, καθώς και την επιμνημόσυνη Δέηση προ του Ηρώου των Πεσόντων στο τείχος της Βέργας.
Παρέστησαν ως εκπρόσωπος της Ελληνικής Κυβέρνησης ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Λαμπρόπουλος, ως εκπρόσωπος της Βουλής των Ελλήνων ο Βουλευτής Μεσσηνίας κ. Χρυσομάλλης, ο Βουλευτής Μεσσηνίας κ. Μαντάς, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πτωχός, ο Δήμαρχος Καλαμάτας κ. Βασιλόπουλος, ως εκπρόσωπος του Ανώτατου Διοικητή Φρουράς Μεσσηνίας ο Επισμηναγός κ. Κουράκλης, αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης Α’ και Β’ βαθμού.
Για να δείτε τις φωτογραφίες πατήστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ



















