ΚΥΠΡΟΣ: Σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η εθιμοτυπική συνάντηση της Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων της Κυπριακής Δημοκρατίας, Αννίτα Δημητρίου, με τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Γεώργιο, με αφορμή την επανεκλογή της στο ανώτατο κοινοβουλευτικό αξίωμα.
Επιμέλεια: Γιάννης Παπανικολάου
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Λευκωσία και επιβεβαίωσε το κλίμα αμοιβαίου σεβασμού που χαρακτηρίζει τις σχέσεις μεταξύ Πολιτείας και Εκκλησίας στην Κύπρο. Στο τραπέζι των συζητήσεων τέθηκαν ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος, καθώς και οι σύγχρονες πολιτικές και κοινωνικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Κυπριακή Δημοκρατία.
Η Πρόεδρος της Βουλής υπογράμμισε ότι η επικοινωνία μεταξύ των θεσμών αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και της εθνικής ενότητας. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «ο σεβασμός είναι δεδομένος», επισημαίνοντας ότι Πολιτεία και Εκκλησία έχουν διακριτούς αλλά εξίσου σημαντικούς ρόλους στην κυπριακή κοινωνία.
Παράλληλα, επανέλαβε ότι ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων συμβάλλουν στην καλύτερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που αφορούν τον κυπριακό λαό, σε μια περίοδο κατά την οποία τα εθνικά ζητήματα και οι διεθνείς εξελίξεις παραμένουν στο προσκήνιο.
Η συνάντηση θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς πραγματοποιείται σε μια περίοδο κατά την οποία η Κύπρος καλείται να διαχειριστεί κρίσιμα ζητήματα εσωτερικής πολιτικής, κοινωνικής συνοχής και περιφερειακής σταθερότητας.
Περισσότερες πληροφορίες για το έργο της κυπριακής Βουλής είναι διαθέσιμες μέσω της Βουλής των Αντιπροσώπων της Κυπριακής Δημοκρατίας, ενώ για τις δράσεις της Εκκλησίας της Κύπρου μέσω της Εκκλησίας της Κύπρου.




















