Όλοι πάνω κάτω έχουμε ζήσει μια κατάσταση, όπου πηγαίνουμε να ζητήσουμε ένα πράγμα από ένα μαγαζί και λόγω αδυναμίας συνεννόησης είτε παίρνουμε κάτι που δε θέλουμε είτε τίποτα απολύτως.
Αυτό δεν είναι κάτι που θα θέλατε να συμβεί με την ψηφιακή σας βιτρίνα, σωστά;
Γι’ αυτό η επιλογή των κατάλληλων επαγγελματιών, που αναλαμβάνουν κατασκευή ιστοσελίδων, είναι καίριας σημασίας για κάθε επιχείρηση, που θέλει να έχει μια λειτουργική ιστοσελίδα. Παρακάτω θα δούμε τα 7 κριτήρια στα οποία πρέπει να εστιάσετε για να επιλέξετε τους κατάλληλους συνεργάτες.
1. Γνωρίστε τις απαιτήσεις του δικού σας project
Παράγοντες όπως η λειτουργικότητα, το σχέδιο, η διαχείριση περιεχομένου και άλλα επιμέρους χαρακτηριστικά πρέπει να είναι στη λίστα με τα προαπαιτούμενα για τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας.
● Αρχικά διασαφηνίστε τους στόχους της σελίδας σας: θα είναι e-shop, θα είναι μηχανή κρατήσεων (για ενοικιάσεις καταλυμάτων/ αυτοκινήτων), θα είναι απλό ενημερωτικό site;
● Στη συνέχεια ορίστε το κοινό σας και βάσει αυτού προσαρμόστε τη σελίδα σας. Για παράδειγμα το κοινό σας χρησιμοποιεί περισσότερο για πλοήγηση κινητό ή σταθερό υπολογιστή;
● Το κυριότερο ίσως σημείο ο προϋπολογισμός. Αυτό είναι και το σημαντικότερο για δύο λόγους. Αφενός μπορεί διαθέτοντας πολλά χρήματα να σας φτιάξουν παπάδες, όμως αν δε διαθέτετε το ποσό, δε σημαίνει, ότι δε θα πρέπει να πάρετε μια λειτουργική ιστοσελίδα. Οι καλοί προγραμματιστές γνωρίζουν, πως να δημιουργήσουν κάτι σωστό και αποτελεσματικό με βάση τον διαθέσιμο προϋπολογισμό.
2. Αξιολογήστε την εξειδίκευσή τους και την εμπειρία τους
Κοιτάζοντας το πελατολόγιο της εταιρείας με την οποία θα συνεργαστείτε για τη δημιουργία του website σας, θα δείτε σε τι είδους επιχειρήσεις έχουν εμπειρία. Μη σας φανεί περιττή η διαδικασία αυτή, γιατί εξετάζοντας τις προηγούμενες δουλειές τους, θα είστε σε θέση να δείτε τι αποτελέσματα θα λάβετε κι εσείς από τον τρόπο που δουλεύουν την κατασκευή ιστοσελίδων.
Σε αυτή τη φάση μην παραλείψετε να ρωτήσετε:
● Πόσο εξοικειωμένοι είναι με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και των τελευταίων τεχνολογικών επιτευγμάτων;
● Κατανόησαν πλήρως τις απαιτήσεις σας, το κοινό σας και τις τάσεις του τομέα σας;
3. Ρίξτε μια ματιά στις αξιολογήσεις
Πως εκτίμησαν άλλοι πελάτες τη συνεργασία τους με τη συγκεκριμένη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων; Στις αξιολογήσεις θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της εταιρείας.
4. Πως σκοπεύουν να διαχειριστούν την κατασκευή της σελίδας σας;
Όταν ένας επαγγελματίας είναι ικανός να διαχειριστεί σωστά μια εργασία, τότε το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό.
Πως θα ξέρετε όμως αν η εταιρεία που απευθυνθήκατε για την κατασκευή ιστοσελίδων, θα διαχειριστεί σωστά το δικό σας έργο;
● Ρωτήστε για τον τρόπο που οργανώνουν και εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους οι προγραμματιστές. Μπορείτε να ζητήσετε ένα οργανόγραμμα με τις εργασίες και τις προθεσμίες στις οποίες αυτές εκτελούνται.
● Ποιες μεθόδους χρησιμοποιούν για να είναι αποτελεσματικοί στις εργασίες τους; Κάποιοι προγραμματιστές χρησιμοποιούν για την οργάνωση των καθημερινών εργασιών τους προγράμματα, όπως το Scrum or Kanban.
● Τέλος μάθετε ποια είναι η πολιτική τους για αναθεωρήσεις. Πόσες δωρεάν διορθώσεις δικαιούστε;
5. Είναι επικοινωνιακοί και συνεργάσιμοι;
Και τους καλύτερους στον κόσμο να έχετε προσλάβει για την κατασκευή ιστοσελίδων, αν δεν είναι συνεργάσιμοι, δεν θα καταφέρετε να βγάλετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Αυτό θα φανεί από ορισμένες παραμέτρους όπως:
● Πόσο γρήγορα απαντούν στα mail σας και είναι σαφείς στις διευκρινίσεις που σας δίνουν;
● Ακόμη αξιολογήστε το κατά πόσο είναι σε θέση να αξιολογήσουν τις απαιτήσεις του χώρου και να κατανοήσουν τα σχόλια, που θα τους δώσετε.
6. Υποστήριξη και συντήρηση ιστοσελίδων
Οι ιστοσελίδες χρειάζονται διαρκή υποστήριξη και συντήρηση μετά το πέρας των εργασιών και ύστερα από την κατασκευή ιστοσελίδων. Επομένως ζητήστε να μάθετε ποιες είναι οι υπηρεσίες, που προσφέρουν μετά το λανσάρισμα της ιστοσελίδας και πως φροντίζουν, ώστε η ιστοσελίδα σας να παραμένει ασφαλής, ενημερωμένη και βελτιστοποιημένη.