Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής: Στόχος η ανάδειξη του Αγίου Όρους

1Χαλκιδική: Από τον οδικό τουρισμό οι μισοί επισκέπτες το 2013

Μεταξύ των στόχων του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής για το 2014 είναι και η ανάδειξη του Αγίου Όρους ως προορισμού. Αυτό επισημάνθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης Philoxenia στη Θεσσαλονίκη. 

Από τον οδικό τουρισμό προήλθαν οι μισές αφίξεις στη Χαλκιδική τη φετινή χρονιά, καθώς 250.000 επισκέπτες από τους 500.000 επισκέπτες συνολικά κινήθηκαν με αυτοκίνητο, τόσο από τα Βαλκάνια και την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. 
Οπως τονίστηκε σε συνέντευξη τύπου της Ενωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, στο πλαίσιο της Philoxenia, ο προορισμός παρουσιάζει μονοψήφια αύξηση για το 2014, σε συνέχεια των καλών επιδόσεων το 2013, με αύξηση 10% στις διανυκτερεύσεις και 7% στα συνολικά έσοδα.

Παράλληλα, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής παρουσίασε τη στρατηγική για το 2014. Κεντρικοί της άξονες είναι η α) συνέχιση της συνεργασίας με τα γραφεία Δημοσίων Σχέσεων στη Γερμανία, Τουρκία, Ιταλία και Βρετανία, για την προβολή του προορισμού (με διοργάνωση fam και press trips) και την τοποθέτηση όσο το δυνατόν περισσότερων καταλυμάτων στους καταλόγους των Tour Operators, β) συμμετοχή στις εκθέσεις της Σμύρνης, Κωνσταντινούπολης, Ουτρέχτης, Βαλκανίων, Βερολίνου, Στοκχόλμης, Μόσχας, Κιέβου, Λονδίνου γ) διαδικτυακή προβολή με μεταφράσεις της νέας ιστοσελίδας του Οργανισμού www.visit-halkidiki.gr σε επτά γλώσσες και έντονη παρουσία της Χαλκιδικής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δ) οργάνωση τουριστικών προϊόντων ειδικού ενδιαφέροντος π.χ. γαστρονομίας, με τη διάδοση του «Ελληνικού Πρωινού», την προώθηση προϊόντων από το «Κέρασμα Χαλκιδικής» και την οργάνωση Φεστιβάλ Γαστρονομίας σε συνεργασία με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Βόρειας Ελλάδας και ε) ενίσχυση του Οργανισμού με νέα συνδρομητικά μέλη (τουριστικά γραφεία, φορείς κ.λ.π.) και προώθηση συνεργειών με φορείς, όπως ο ΕΟΤ και η Marketing Greece για την ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του προορισμού όπως το Άγιο Όρος, ο Αριστοτέλης, τα Πετράλωνα κ.λ.π.