Τι είπαν Μητσοτάκης- Ελπιδοφόρος

Loading...


Με τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Προύσης Ελπιδοφόρο που βρίσκεται πολύ κοντά στον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.Βαρθολομαίο, συναντήθηκαν ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης και η σύζυγος του Μαρέβα Γκραμπόφσκι, στους Δελφούς.

Συζήτησαν για το ταξίδι που σχεδιάζει ο πρόεδρος της ΝΔ στην Κωνσταντινούπολη προκειμένου να συναντηθεί με τον Πατριάρχη. Αναζητούνται οι ημερομηνίες. Είναι ένα ταξίδι με ιδιαίτερη σημασία καθώς είναι σε εξέλιξη οι συζητήσεις μεταξύ κυβέρνησης και Εκκλησίας της Ελλάδος για την μισθοδοσία των 10.000 κληρικών και την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχει εκφράσει πολλές επιφυλάξεις.

Ο μητροπολίτης Προύσης είναι από τις πιο φωτεινές προσωπικότητες της Ορθοδοξίας. Το όνομα του ακούγεται για την Αρχιεπισκοπή Αμερικής μετά την αποχώρηση του Δημητρίου μέσα στους επόμενους μήνες.

Η συνάντηση έγινε λίγο μετά τη συζήτηση που είχαν η Μαρέβα Μητσοτάκη με τον διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή στο Δημιουργικό Εργαστήριο (Creative Lab) της Google Στηβ Βρανάκη και συντονιστή τον εικαστικό καλλιτέχνη Poka Yio, στην κατάμεστη αίθουσα «Αpollon» του ξενοδοχείου «Αμαλία», στο πλαίσιο του Forum των Δελφών. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε τη συζήτηση διακριτικά από τις τελευταίες σειρές.

Η κ.Γκραμπόφσκι που είναι εκ των ιδρυτών και ιδιοκτητών της διεθνούς φίρμας Zeus Dione είπε ότι η εταιρεία της δεν αφορά απλά τη μόδα αλλά ο στόχος ήταν να αναδείξει την παράδοση και εκείνες τις τέχνες που είναι σε φάση εξάλειψης κάνοντας παράλληλα υπερήφανες τις γυναίκες της περιφέρειας που δημιουργούν σε αυτούς τους τομείς. «Ξεκινήσαμε αυτήν την προσπάθεια γιατί θεωρούμε ότι είμαστε ευλογημένοι με τον πολιτισμό μας» είπε.

Ο κ.Βρανάκης που εργάστηκε για την παγκόσμια προβολή της Κρήτης μέσω της τεχνολογικής δυναμικής της Google είπε ότι «από πλευράς google ο στόχος μας είναι να επιμηκύνουμε την τουριστική σεζόν στην Ελλάδα». «Έχουμε ένα τεράστιο απόθεμα πολιτισμού και ιστορίας που με τα τεχνολογικά εργαλεία μπορεί να το βιώσει η νεότερη γενιά και να το γνωρίσει κι ας είναι και χειμώνας» τόνισε. «Μπορεί να γίνει μια εμπειρία καθ´ όλη τη διάρκεια του έτους».

«Ήρωες του σήμερα» χαρακτήρισε ο Poca τους διαμορφωτές της σύγχρονης ιστορίας που δεν έχουν ίσες ευκαιρίες αλλά δημιουργούν.

Το brand name Ελλάδα και πως θα προβληθεί με τον καλύτερο τρόπο είναι το μείζον όπως τόνισαν οι ομιλητές.

«Να βρούμε το σωστό αφήγημα γιατί αισθάνομαι ότι έχουμε κολλήσει» είπε η κυρία Γκραμπόφσκι. «Δεν έχουμε επωφεληθεί πολλά πράγματα από τον πλούσιο πολιτισμό μας» συνέχισε. «Σοκαρίστηκα όταν από τα 27 εκατομμύρια των τουριστών που είχαμε μόνο 10 επισκέφθηκαν έναν αρχαιολογικό χώρο όταν διαθέτουμε 245 τέτοιους χώρους σε όλη την Ελλάδα. Στο Παρίσι το 60% των τουριστών πάει στο Λούβρο και το 10% στο αρχαιολογικό μουσείο.»

Οι ομιλητές εξέπεμψαν μήνυμα αισιοδοξίας. «Να σηκωθούμε και να χώσουμε μια γροθιά όπως θα έκαναν στο ρινγκ» τόνισε ο κ.Βρανάκης. «Αυτό που κάνουν οι Ελληνες τόσες χιλιάδες χρόνια να το κάνουμε και τώρα. Να αλλάξουμε αντιλήψεις και να κοιτάμε μπροστά».

«Χάσαμε την αισιοδοξία μας λόγω της κρίσης» είπε η σύζυγος του προέδρου της ΝΔ. «Εχουμε μια εξαιρετική, μία πανέμορφη χώρα» συνέχισε. «Να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πιο μεγαλόπνοα. Να πιστέψουμε ότι είμαστε οι καλύτεροι, ότι θα τα καταφέρουμε».








tilegrafima.gr