ΝΕΕΣ ΧΩΡΕΣ: Συχνά πυκνά ακούγεται, επαναλαμβάνεται και σχολιάζεται από ορισμένους η φράση και ο όρος του Μακαριστού Επισκόπου Περγάμου, παραποιώντας την Τρισυπόστατη Θεότητα (Αιρετικά κατά τη γνώμη μου) και επηρεάζοντας τον Παναγιώτατο Πατριάρχη Βαρθολομαίο, ο οποίος επαναλαμβάνει αυτό που λέει ο Λαός, «δείρτέ με και άς κλαίω», για να μη φανεί ότι αποδέχεται τον όρο, δεχόμενος τον αιρετικό όρο “Πρώτος άνευ ίσων”.
Γράφει ο Αρχιμανδρίτης π. Θεόκλητος Τσίρκας
Ίσως ο Παναγιώτατος να έχει την ψευδαίσθηση (αγνοώντας την Ιστορία) ότι είναι ο Πατριάρχης της Κωνσταντινουπόλεως, που ήταν Πρωτεύουσα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και ως κατέχων τη θέση αυτή νομίζει ότι ζή στην εποχή της ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, που έδωσε τα γνωστά προνόμια στον Πατριάρχη, για να προστατευτούν οι Χριστιανικές Κοινότητες, ενώ αυτός και οι πρό αυτού μετά τη κατάληψη της Κωνσταντινουπόλεως, υπό των Τούρκων, βαυκαλιζόμενοι από τα σχετικά προνόμια, που παρέσχε ο Πορθητής στον Πατριάρχη ΓΕΝΝΑΔΙΟ ΣΧΟΛΑΡΙΟ, νόμισαν ότι πρέπει να εξακολουθήσουν να συμπεριφέρονται, όπως και πρίν και με τις προϋποθέσεις των προνομίων της ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ και το χειρότερο, έγινε πραγματικότης αυτό που λέει ο λαός μας “Το έξυπνο πουλί πιάνεται από τη μύτη”!
Πράγματι οι πανέξυπνοι και ικανότατοι Διπλωμάτες Φαναριώτες, νόμισαν πως ήταν ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ και χρησιμοποίησαν τον Όρο ΝΕΕΣ ΧΩΡΕΣ όχι για τις περιπτώσεις, που ιδρύονταν νέες ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, αλλά και εκεί που ήταν ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ και είχαν καταληφθεί από τους Οθωμανούς και ύστερα από πολλούς αγώνες και ποταμούς αιμάτων, ελευθερώθηκαν από τον Τουρκικό ζυγό, διαστρεβλώνοντας την Απόφαση και τα προνόμια που η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ έδωσε στον ‘Επίσκοπο της πόλεως της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, θεώρησαν, επαναλαμβάνω, ότι οι ελευθρωθείσες Περιοχές στην Ελλάδα είναι ΝΕΕΣ ΧΩΡΕΣ!!!
Αν ήμουν ψυχίατρος θα χαρακτήριζα τους ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ εκείνης της ̓Εποχής (δέν εξαιρούνται και οι σύγχρονοι ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ), με τον ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΟΡΟ που θα τους ταίριαζε. Τώρα δεν μπορώ να πώ τίποτα, απλώς, επειδή ζώ στην πραγματικότητα και θέλω να πιστεύω ότι έχω τον ΚΟΙΝΟΝ ΝΟΥΝ, δεν μπορώ να δεχθώ ότι η Πατρίδα μου, τα ΙΩΑΝΝΙΝΑ, ανήκουν στις ΝΕΕΣ ΧΩΡΕΣ, διότι οι πρόγονοί μου πολέμησαν και ελευθέρωσαν την Πόλη και ο Τούρκος Πασάς (Ο ΕΣΑΤ ΠΑΣΑΣ) παρέδωσε τα ΚΛΕΙΔΙΑ της Πόλεως στο ΣΤΡΑΤΗΛΑΤΗ ΔΙΑΔΟΧΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ (21/2/1913), παρουσία και του τότε Μητροπολίτου ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ (Βλάχου) του μετέπειτα Αρχιεπισκόπου ̓Αθηνών. Στη ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ μεταξύ των ΕΓΓΥΗΤΡΙΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΔΑΝΙΑΣ (1863) αναβεβαιώθη η εγγύηση, υπό των Τριών ΔΥΝΑΜΕΩΝ των ορίων του Βασιλείου της ̔Ελλάδος, κατά τρόπον ώστε να συμπεριλαμβάνουν τας Νήσους του ΙΟΝΙΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ. Προσέτι οι Δυνάμεις, συμφώνησαν, κατόπιν Ρωσικής αξιώσεως, ότι ο Διάδοχος του Νέου Βασιλείου ΓΕΩΡΓΙΟΣ αλλά και πάς μελλοντικός Βασιλεύς των Ελλήνων, θα ήτο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ. (Σελ. 43 κ.ε.).
Στην ΑΓΓΛΟ-ΓΑΛΛΟ-ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΚΩΝΣΤΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ (1854), ο συγγραφέας αναφέρει ότι: “Πρόκειται για μέγιστον γεγονός της Ευρωπαϊκής και Παγκοσμίου Διπλωματικής ιστορίας, το οποίον άπτεται της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, καθώς σχετίζεται ευθέως με τον Κριμαϊκό πόλεμο μεταξύ Αγγλίας- Γαλλίας και Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, αφ’ ενός και Ρωσικής Αυτοκρατορίας αφ’ ετέρου.
Ήδη από εποχής Μεγάλης Αικατερίνης και του Ελληνικού Σχεδίου της… οι ΑΓΓΛΟ-ΓΑΛΛΟΙ έσπευσαν να σώσουν (κυριολεκτικώς) από τον Τσάρο, το Σουλτάνο… αλλά εις αντάλλαγμα, απήτησαν τότε την εισαγωγή ενός ευρέός προγράμματος Ρυθμίσεων της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Η ΥΨΗΛΗ ΠΥΛΗ αποδέχετο να παραχωρήσει ισονομίαν εις όλους τους υπηκόους της, άνευ διακρίσεως Θρησκεύματος – αλλά και κατάργησιν του επαχθούς Κεφαλικού φόρου και του ωσαύτως επαχθούς φόρου ζωής, καλούμενον Χαράτζι, που επί πολλούς αιώνες εβάρυναν τους μη μωαμεθανούς, συμφώνως προς όσα προστάζει το ανεκτικόν υποτίθεται Ισλάμ» Σελ. 42 κ.ε.
Βεβαίως θα πει κάποιος ότι οι ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ αυτές αφορούν σε Θεσμικά και δή Διεθνή θέματα. Αλλά όμως αν προσέξει κάποιος “κάτω από τις γραμμές” των ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ, θα διαπιστώσει ότι η Ρωσία με κύριο πρόσωπο την Τσαρίνα ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ Β΄ τη ΜΕΓΑΛΗ, ήθελε να προστατεύσει τους ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ, που βρίσκονταν στην ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ αυτοκρατορία και όχι το ΦΑΝΑΡΙ η το λεγόμενο ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ.
Πώς, λοιπόν οι ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ τόλμησαν και ονόμασαν τις απελευθερωθείσες περιοχές της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΕΕΣ ΧΩΡΕΣ! μιμούμενοι τον ΣΟΥΛΤΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ και ΠΑΡΑΝΟΜΟ και ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟ- χώρησαν την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, σε τμήματα τα οποία… σφετερίστηκαν οι ίδοι, ονομάζοντας π.χ. ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, δηλαδή κάποιος που δεν γνωρίζει, να υποθέσει ότι η ΚΡΗΤΗ είναι άλλο κράτος και έχει δική του ΕΚΚΛΗΣΙΑ… Είναι λογικό αυτό, που έκαμαν οι τότε ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ;
Οι Διάδοχοί τους, που δεν στερούνται εξυπνάδας και ΛΟΓΙΚΗΣ και εξακολουθούν να κατατεμαχίζουν την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Άς σκεφθούν λογικότερα και άς αποφασίσουν να άρουν τον επαχθή όρο ΝΕΕΣ ΧΩΡΕΣ.
Και ερωτώ: Οι ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ τι έκαναν για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων και όλης της Ηπείρου, για να μη πώ και όλης της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ και όλων των Νήσων, που στέναζαν πάνω από τετρακόσια χρόνια, κάτω από τον αγροίκο πόδι των άξεστων Τούρκων μουσουλμάνων!!!
Αν κάνω λάθος σε κάτι η σε κάποιον χαρακτηρισμό μου, παρακαλώ να με διορθώσει όποιος νομίζει ότι θίγεται και θα ζητήσω ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ.
orthodoxostypos



















