Ι.Μ.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: Το βράδυ της Κυριακής, 21ης Ιουνίου, ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεος, ιερούργησε στον Ενοριακό Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης (Ιπποδρόμιο), ημέρα του καταστρεπτικού σεισμού του 1978, στον οποίο 37 αδελφοί μας βρήκαν τραγικό θάνατο κάτω από τα συντρίμια παρακείμενης πολυκατοικίας.
Προ της απολύσεως, τον θείο λόγο κήρυξε ο Μητροπολίτης, αναφερόμενος στην αναγινωσκόμενη ευαγγελική περικοπή.
Μετά την απόλυση της Θείας Λειτουργίας, ο Μητροπολίτης, οι κληρικοί που συλλειτούργησαν και οι πιστοί που συμμετείχαν μετέβησαν στον τόπο που βρισκόταν η εν λόγω οικοδομή, όπου τελέσθηκε τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των αειμνήστων συμπολιτών μας.
Για να δείτε τις φωτογραφίες πατήστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ



















