Σε διάλογο καλεί την Εκκλησία η νέα υπουργός Παιδείας

Loading...


«Με αίσθημα τιμής και ευθύνης αναλαμβάνω τη νευραλγική και καίρια θέση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας», ανέφερε η νέα υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, , κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής του υπουργείου νωρίτερα σήμερα, Τρίτη.

Η κ. Κεραμέως τόνισε ότι «η Παιδεία είμαι η μεγαλύτερη επένδυση που μπορούμε να κάνουμε στη χώρα», γιατί καθορίζει το παρόν και το μέλλον της και ξεκαθάρισε ότι θα επιδιώξει ευρύτερες πολιτικές συναινέσεις, καθώς κοινός στόχος όλων είναι «η διαμόρφωση καλύτερου μέλλοντος για τα παιδιά και τη χώρα μας».

Σημείωσε ότι παρά τις «πολύ σημαντικές ιδεολογικές διαφορές» με τον απερχόμενο υπουργό, η συνεργασία τους ήταν καλή. «Συγκρούστηκαν πολλάκις οι απόψεις μας, πάντα, όμως, με όρους δημοκρατικού διαλόγου», είπε. «Θα είναι προς όφελος της κοινωνίας μας», συμπλήρωσε

Η κ. Κεραμέως σημείωσε ότι το πρόγραμμα της ΝΔ για Παιδεία «εισάγει τομές» και «θαρραλέες αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης» και πρόσθεσε: «Θα επιδιώξουμε να δράσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά, χωρίς όμως να αιφνιδιάσουμε κανέναν».

Αναφορικά με το χαρτοφυλάκιο των , η υπουργός κάλεσε τους ιεράρχες, τους ιεροδιδασκάλους και τους σχετιζόμενους φορείς να συνδράμουν το έργο της ηγεσία «σε ανοιχτό διάλογο με το υπουργείο».

Για τους δύο υφυπουργούς, Σοφία Ζαχαράκη, υφυπουργό για θέματα Πρωτοβάθμιας – Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Βασίλη Δαγαλάκη, υφυπουργό για θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η κ. Κεραμέως σημείωσε ότι πρόκειται για δύο ανθρώπους που εκτιμά βαθύτατα.

Συγχαρητήρια για την ανάληψη των καθηκόντων, έδωσε στη νέα ηγεσία του υπουργείου ο απερχόμενος υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, και ευχήθηκε καλή επιτυχία.

«Δεν είναι μέρα απολογισμών ή σύγκρισης προγραμμάτων. Είναι ευκαιρία κατάθεσης μιας εμπειρίας που αφήνουμε ως παρακαταθήκη», ανέφερε.

Ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε ότι επί ημερών του θεσμοθετήθηκαν διαδικασίες αποκομματικοποίησης της διοίκησης, ενώ, προτείνοντας, είπε ότι το υπουργείο θα έπρεπε να χωριστεί σε δύο: Ένα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ένα τριτοβάθμιας και έρευνας.

«Δεν υποστηρίζω ότι όλα έγιναν τέλεια ή δεν υπάρχουν ελλείψεις», είπε ο κ. Γαβρόγλου και σημείωσε ότι πάρθηκαν πρωτοβουλίες που «αντιμετωπίζουν πάγια προβλήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος».







tilegrafima.gr