Ι.Μ. ΥΔΡΑΣ: Την Γ’ Κυριακή Ματθαίου, 21 Ιουνίου 2026, ο Μητροπολίτης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης κ. Εφραίμ ιερούργησε και ομίλησε διδακτικά στον Ιερό ενοριακό Ναό του Αγίου Νικολάου Γαλατά.
Παρουσίασε τον νέο εφημέριο π. Ευάγγελο και του ευχήθηκε πατρικά για την διακονία του εις το ενοριακό έργο με πνεύμα αγάπης, υπομονής και ενότητας.
Ακολούθησε κέρασμα.




















