Πλήρη στοίχιση του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ με όσα την περασμένη εβδομάδα το ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ είχε επισημάνει μετά την επιλογή από τη ΔΙΣ για ομιλητή σε εκδήλωση καθηγητή που ψήφισε ΝΑΙ για το τμήμα Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογικη΄Σχολή του ΑΠΘ. Ο κ. Σεραφείμ σε άκρως επικρτική επιστολη΄του προς τη Σύνοδο επισημαίνει:
Αριθμ. Πρωτ. 1485 Εν Πειραιεί τη 11η Δεκεμβρίου 2014
Προς Τον
Μακαριώτατον
Αρχιεπίσκοπον Αθηνών
και πάσης Ελλάδος
Κύριον κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ
Πρόεδρον της Ιεράς Συνόδου
της Εκκλησίας της Ελλάδος
και τους Σεβασμιωτάτους
Συνοδικούς Συνέδρους
Εις ΑΘΗΝΑΣ
Μακαριώτατε Δέσποτα,
Σεβασμιώτατοι Συνοδικοί Σύνεδροι,
Πάνυ ευλαβώς και ευσεβάστως προάγομαι να υποβάλω στην Ιερά Σύνοδο το εύλογο ερώτημα που αναφύεται από το ανακοινωθέν της 9ης οδεύοντος μηνός Δεκεμβρίου ε.ε. με το οποίο γνωστοποιείται η Απόφαση της Ιεράς Συνόδου κατά τον κοινό εορτασμό με τις Θεολογικές Σχολές της Χώρας, της μνήμης του εν Αγίοις Πατρός ημών Φωτίου του Μεγάλου και Ισαποστόλου, προστάτου της Ι. Συνόδου να ανατεθεί η εισήγηση στο Διορθόδοξο Κέντρο της Ι. Μονής Κοιμήσεως Θεοτόκου Πεντέλης στον Ελλογιμώτατο Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Καθηγητή κ. Μιλτιάδη Κωνσταντίνου, πρωτοστατούντα στην ίδρυση στο Θεολογικό Τμήμα της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, κατεύθυνσης Ισλαμικών Σπουδών και επομένως εάν επευλογείτε και συμφωνείτε με την ενέργεια του συγκεκριμένου κ. Κοσμήτορος, γιατί η επίσημη ανάθεση σε αυτόν της εισηγήσεως στον κοινό ερτασμό της Ιεράς Συνόδου και των Θεολογικών Σχολών, εύκολα αντιλαμβάνεσθε, ότι αποτελεί ιδιαίτερη τιμητική διάκριση και ουσιαστική επιβράβευση της προσωπικότητάς του και των μέχρι τώρα ενεργειών του.
Μακαριώτατε,
Σεβασμιώτατοι,
Η αντίχριστη λεγομένη «Νέα Εποχή» και η «Νέα Παγκόσμια Τάξη Πραγμάτων», με συνδιαμορφωτή την παναίρεση του συγκρητιστικού διαθρησκειακού οικουμενισμού, εφαρμόζοντας το σκοτεινό σχέδιό τους για την ισλαμοποίηση της Ευρώπης και της Ελλάδος, εργάζονται, εκτός των άλλων, και για την ίδρυση Κατεύθυνσης Ισλαμικών αντιτριαδικών Σπουδών, οι οποίες βεβαίως αγνοούν και στρεβλώνουν εγκληματικώς την αληθινή φύση του Θεού.
Οι άγιοι Πατέρες και οι άγιοι ένδοξοι Νεομάρτυρες, από τους οσίους και θεοφόρους πατέρες Μάξιμο τον Ομολογητή (6ος αιώ.) και Ιωάννη τον Δαμασκηνό (7ος αιώ.), μέχρι τον άγιο ένδοξο οσιομάρτυρα Νικόδημο τον Αγιαννανίτη (18ος αιώ.) και την αγία ένδοξο νεομάρτυρα Ακυλίνα (18ος αιώ.)1, κατατάσσουν το Ισλάμ στις αιρέσεις και ως τέτοια, το αντιμετωπίζουν. Αυτό, βεβαίως, είναι εύλογο γιατί οι διδαχές του αποτελούν ένα συμπίλημα διαφόρων ανθρωποπαθών θρησκευτικών παραδοχών, όπως της Ειδωλολατρείας, του Ζωροαστρισμού, του Μανιχαισμού, του Γνωστικισμού, του Αρειανισμού, του Νεστοριανισμού, του Μονοφυσιτισμού, του Αφθαρτοδοκητισμού και της Εικονομαχίας2.
Πλέον συγκεκριμένα, ο όσιος και θεοφόρος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, στο έργο του «Περί αιρέσεων»3, θεωρεί ότι το Ισλάμ είναι λαοπλάνος θρησκεία και πρόδρομος του Αντιχρίστου. «Έστι δε και η μέχρι του νυν κρατούσα λαοπλάνος θρησκεία των Ισμαηλιτών, πρόδρομος ούσα του Αντιχρίστου»4 γράφει.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Όσιος Ιωάννης αποκαλεί ευθύς εξ αρχής τον Μαμέδ (Μωάμεθ) ψευδοπροφήτη δικαιολογημένως όταν κατά την ισλαμική παράδοση (σούνα) συνεζεύχθη ως 7η σύζυγό του την σύζυγο του υιοθετηθέντος υιού του Ζαίντ και ως 9η την επταετή κορασίδα Αισά διαπράττων εκτός των άλλων κακουργιών και τα εγκλήματα της αιμομιξίας και της παιδεραστίας και αποδεικνύει ο θεοφόρος πατέρας ότι συνέστησε την αίρεσή του ύστερα από μια επιφανειακή μελέτη της Αγίας Γραφής και την επικοινωνία του μ’ ένα Αρειανό μοναχό, κατόπιν δήθεν οραμάτων σε ηλικία σαράντα ετών, με την παρότρυνσι της πρώτης συζύγου του Χαντίντζα και του Ιουδαίου εξαδέλφου της Ουάρακα και μ’αυτόν τον τρόπο διέδωσε την ψεύτικη φήμη ότι ολ’ αυτά, που θέσπισε, είναι δήθεν θεόσταλτα. Καυστικώτατο είναι το σχόλιο του Οσίου, ότι όλα τα θεσπίσματα του Κορανίου, είναι «γέλωτος άξια» και καθιερώθηκαν στο Αραβικό Έθνος με τον ιερό πόλεμο και την βιαία επιβολή και το ψευδές ιδεολόγημα της δήθεν θεικής αποστολής του Μωάμεθ, 7 αιώνες μετά την ενανθρώπιση του Θεού Λόγου του αληθινού Μεσσία, του οποίου το σωτηριώδες έργο επιδιώκει να ανατρέψη με τις ψευδολογίες του.
Κατά τον Όσιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό και την Κορανική διδαχή, ο Μουσουλμανισμός, επηρεασμένος από την αντιχριστιανική ιουδαική και την αιρετική χριστιανική γραμματεία, δεν δέχεται την Τριαδικότητα του Θεού, την Θεότητα του Χριστού, τον σταυρικό Του θάνατο και την Ανάστασή Του. Αρνείται το Θεανθρώπινο πρόσωπό Του και τον θεωρεί σαν ένα προφήτη κατώτερο του Μωάμεθ, της δήθεν σφραγίδας των προφητών, κτίσμα του Θεού και απλό, ψιλό άνθρωπο.
Ο πόλεμος κατά των απίστων (τζιχάντ), αποτελεί βασική διδασκαλία του Κορανίου, εφαρμόζεται στις ημέρες μας με τις συνεχιζόμενες εκκαθαρίσεις χριστιανικών και άλλων πληθυσμών από το Ισλάμ, που είναι λάθος να διακρίνεται σε ριζοσπαστικό και δήθεν μετριοπαθές και που αποτελεί επιβίωση της δεινής αιρέσεως του Αρειανισμού και αποδεικνύει ότι δεν είναι θρησκεία ανεκτή, κατά το Ευρωπαικό κεκτημένο και τις αρχές των Κρατών Δικαίου, γιατί στοχοποιεί θανάσιμα την άρνησή της και επομένως οι έννοιες Δημοκρατία, Ανεξιθρησκεία και Ανεκτικότητα προς την ετερότητα είναι ασύμβατες με το Ισλάμ.
Αλήθεια, ποιά η χρησιμότητα πλέον των διαθρησκειακών διαλόγων μεταξύ Ορθοδοξίας και Ισλάμ και οι διακηρύξεις περί ειρηνικής συνυπάρξεως, όταν οι διάλογοι αυτοί αδυνατούν να αποτρέψουν τους Ισλαμιστές-Τζιχαντιστές από τα φρικώδη εγκλήματά τους και τους διαλεγομένους δήθεν μετριοπαθείς Μουσουλμάνους από την πλήρη στήριξη στους πρώτους, όπως αποδεικνύεται με πλήθος στοιχείων στην παγκόσμια ειδησεογραφία. Ο πρόσφατος τραγικός θάνατος της Αμερικανίδος δημοσιογράφου Serena Shim στην Τουρκία, όπου με στοιχεία απέδειξε τη στήριξη της γείτονος και του σουνιτικού μπλόκ στο χαλιφάτο του ISIS αποδεικνύουν τα ανωτέρω!
Εφ’ όσον είναι δεδομένο ότι δεν αγνοείται ο αντιτριαδισμός του Ισλάμ, ούτε ασφαλώς οι βλασφημίες του κατά του Θεανθρωπίνου προσώπου του Χριστού, του Οποίου αρνείται την θεία φύση, με τις οποίες σαφώς επαναλαμβάνεται η κατεγνωσμένη αντιτριαδική αιρετική διδασκαλία του αιρεσιάρχου Αρείου, από τον κοινό υποβολέα Αρείου και Μωάμεθ, τον Αρχέκακο και βύθιο δράκοντα, ρωτάμε τον κ. Κοσμήτορα, γιατί προσπαθεί να επιτύχει κάτι τόσο φρικτό και αποτρόπαιο στην χώρα, της οποίας το προοίμιο του Συντάγματος άρχεται με την επίκληση του Παναγίου Ονόματος του Παναχράντου Τριαδικού Θεού; Πως είναι δυνατόν ορθόδοξος Κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, με τον ομολογιακό χαρακτήρα σπουδών, ο οποίος διδάσκει στους φοιτητές Ορθόδοξη Θεολογία που έχει ως οντολογικό θεμέλιο την Τριαδολογία και την Χριστολογία, να καταφάσκει στην διδασκαλία αιρετικών φληναφημάτων μέσα μάλιστα σε Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή, με απρόβλεπτες συνέπειες; Αγνοεί ότι αυτή η συνύπαρξη είναι επικίνδυνη με βάση την αρνητική σχετική διεθνή εμπειρία; ότι αντίκειται στα πιο στοιχειώδη κριτήρια επιστημολογίας και δεοντολογίας; ότι συνιστά ευθεία προσβολή της επικρατούσης σύμφωνα με το άρθρο 3 του Συντάγματος θρησκείας, ότι θα αλλοιώσει σε σημαντικό βαθμό τον σημερινό ομολογιακό χαρακτήρα της Θεολογικής Σχολής και ότι ενδεχομένως θα αποτελέση πηγή εντάσεων και εξάρσεως του ισλαμικού φονταμενταλισμού στη χώρα μας;
Με βάση τον πρόσφατα ψηφισθέντα λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νόμο, η Κατεύθυνση Ισλαμικών Σπουδών στην Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης δεν πρέπει να λειτουργήση, διότι αντιβαίνει στην αντιρατσιστική νομοθεσία επειδή το ανίερο συμπίλημα του Κορανίου, περιέχει ρατσιστικές αναφορές και προτροπές σε πράξεις βίας κατά των άλλων θρησκευτικών ομάδων. Είναι δε ξεκάθαρες οι ρατσιστικές αντιλήψεις του απέναντι στο γυναικείο φύλο.
Στην πατρίδα μας, την ηρωοτόκο και αγιοτόκο Ελλάδα, στην οποία, κατά τα 400 χρόνια σκλαβιάς από τους ομοπίστους των σημερινών ισλαμιστών, χύθηκαν ποταμοί αίματος αγίων ενδόξων Νεομαρτύρων και Ηρώων, δεν πρέπει αλλοιωθή η ιδιοπροσωπεία μας με την μετατροπή της Πολιτείας μας σε ουδετερόθρησκη, όπως επιδιώκει η διεθνιστική Νέα παγκόσμια Τάξι, με εργαλείο την de facto και de jure πολυπολιτισμικότητα που προωθεί με ανεξέλεγκτες μεταναστευτικές ροές μουσουλμανικών κυρίως πληθυσμών.
Τίθενται στον αγαπητό κ. Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. που ενεργεί σχετικώς, αναπόδραστα δύο πολυδύναμα ερωτήματα. Θα ήταν ποτέ δυνατό ο υπόπτερος αετός της Θεολογίας και συνώνυμος της άγιος Γρηγόριος, Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και ο ηρωικότερος των Αγίων και Αγιώτερος των ηρώων Μ. Αθανάσιος να συνευδοκούσαν στην διδασκαλία του Αρειανισμού με την συνδρομή της Θεολογικής και Εκκλησιαστικής τους κοινότητας και ποιά η διαφορά του Αρειανισμού από τον Ισλαμισμό που αναμασά τις ίδιες αντιτριαδικές βλασφημίες και κακοδοξίες με τον πρώτο; Προεκτείνοντας δε το ερώτημα σε Εκκλησιαστικά πρόσωπα διερωτώμαι θα εδώριζαν ποτέ οι θεοφόροι αυτοί Πατέρες την τότε κυκλοφορηθείσα Θάλεια του Αρείου σε ισχυρούς της ημέρας τους με το προσωνύμιο μάλιστα «ιερά Θάλεια»; Ποιά είναι η διαφορά της Θάλειας του Αρείου με το Κοράνιο, παρά μόνον η παραφιλοσοφική λεκτική λεπτότητα του Αρείου και οι χονδροειδείς αναφορές του Άραβα εμπόρου Μωάμεθ.
Καί το δεύτερο ερώτημα που τίθεται είναι γιατί να μην συνιδρυθεί λοιπόν στην «προοδευτική Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ» και κατεύθυνσι «Γραφικών Μελετών» της Ανώνυμης Φυλλαδικής εταιρείας Σκοπιάς του Πύργου, που εδρεύει στην Πενσυλβάνια της Αμερικής με παράρτημά της στη χώρα μας την αυτοτιτλοφορούμενη «χριστιανική εκκλησία μαρτύρων του ιεχωβά» εφ’ όσον ο ιδρυτής της Κάρολος Ρώσσελ επαναλαμβάνει τον αντιτριαδισμό του Αρείου και του Μωάμεθ και δεν θα αρνηθεί ασφαλώς η incorporation του Μπρούκλιν την σχετική χρηματοδότηση που φέρεται ότι θα εξασφαλίσει ο κ. Κοσμήτορας, κατά δήλωσή του, στην Σύγκλητο του Α.Π.Θ., από το Εμιράτο του Ομάν για την κατεύθυνσι Ισλαμικών σπουδών.
Ασφαλώς αντιλαμβάνομαι την ανάγκη τριτοβαθμίου μορφώσεως των Θρησκευτικών Λειτουργών της Μουσουλμανικής μειονότητος στην Θράκη αλλά αυτό θα ήτο ευχερές να γίνει σε κάποια Παιδαγωγική Σχολή ή σε κάποια άλλη Σχολή Πανεπιστημιακού επιπέδου και όχι στην Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ, εφ’ όσον όπως προανέφερα υπάρχουν αυτές οι απόλυτες ασυμβατότητες.
Μακαριώτατε,
Σεβασμιώτατοι,
Ταπεινώς θεωρώ ότι κατά την λήψι της Αποφάσεώς Σας δεν συνεκτιμήσατε τα ανωτέρω και επομένως για να μην θεωρηθεί ότι συνευδοκείτε στην συγκεκριμένη υπόθεση και επευλογείτε το απαράδεκτο γεγονός ίδρυσης αντιτριαδικών Σπουδών μέσα σε μία Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή με αποτέλεσμα την μετατροπή της σε Θρησκειολογική Θεολογική Σχολή παρακαλώ θερμώς να επανεξετασθεί η Απόφασή Σας και να ληφθούν υπ’ όψει τα ανωτέρω και ειδικώτερα η σθεναρή και θαρραλέα αντίδραση του οικείου Ποιμενάρχη, του Παναγιωτάτου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ.κ. ΑΝΘΙΜΟΥ, υπό την αιγίδα του Οποίου στο Πνευματικό Κέντρο της Μητροπόλεώς του, διοργανώθηκε σχετική αντιρρητική ημερίδα στις 26/11/2014 με εξαίρετους ομιλητές όπως ο πρ. Κοσμήτορας κ. Χ. Οικονόμου, οι οποίοι στηλίτευσαν με εναργή τρόπο τις ενέργειες ίδρυσης κατεύθυνσης Ισλαμικών Σπουδών στην Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ.
Εξαιτούμενος τις Υμέτερες ευχές και ευλογίες διατελώ,
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ