Μάχη στη Βουλή! Βελόπουλος σε Κεραμέως: Κλείνετε τα εκκλησιαστικά Γυμνάσια

-«H αποστολή του σύγχρονου εκπαιδευτικού και του σύγχρονου σχολείου, δεν είναι να εκχερσώνει ζούγκλες αλλά να αντρεύει ερήμους. Όλες οι κυβερνήσεις από το 1974 και μετά, κάθε 6 μήνες φέρνουν και ένα νομοσχέδιο για την παιδεία. Αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι πως το ένα είναι χειρότερο από το άλλο. Ένα χρόνο πριν είχατε φέρει άλλο νομοσχέδιο με τίτλο “ αναβάθμιση σχολείου”. Σας ρωτώ: Τι άλλαξε;» , ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, μιλώντας στη Βουλή κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας για την «αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών».

Μεταξύ άλλων, ο κ. Βελόπουλος αναφέρθηκε και στα άρθρα για την Εκκλησιαστική Εκπαίδευση, σημειώνοντας: «Με άλλο άρθρο προχωρείτε στην κατάργηση όλων των εκκλησιαστικών σχολείων και βάζετε όριο 120 μαθητών σε εκκλησιαστικά γυμνάσια. Δηλαδή τα κλείνετε».

Συνεχίζοντας ο κ. Βελόπουλος άσκησε κριτική για το περιεχόμενο των σχολικών βιβλίων και υποστήριξε ότι σε αυτά υπάρχουν κείμενα «που στέλνουν λάθος μηνύματα στα παιδιά». «Αντί να διορθώσετε αυτά, σήμερα φέρνετε ένα νέο νομοσχέδιο με το οποίο δημιουργείτε νέες θέσεις εργασίας για συμβούλους και επόπτες», ανέφερε.

«Έχετε κάνει εγκλήματα με τα βιβλία», συνέχισε ο κ. Βελόπουλος. «Βλέπω εδώ βιβλίο που λέει “ παίζω με τον Φροίξο και μαθαίνω το σώμα μου”. Τι σημαίνει αυτό; Και μιλάμε για βιβλίο που απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού. Σε άλλο βιβλίο λέτε ότι η Ιταλία μάς κήρυξε τον πόλεμο και εμείς κρυφτήκαμε στο υπόγειο. Αυτό μαθαίνετε τα παιδιά; Λέει ο πατέρας στον γιο “ από σήμερα θα γίνεις άντρας” και ο γιός απαντά “ δεν θέλω να γίνω άντρας”. Πού είναι η αναφορά στους αγώνες εναντίον του φασισμού του Μουσολίνι;» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Για το θέμα της αξιολόγησης ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, είπε πως συμφωνεί «ότι πρέπει να γίνεται αξιολόγηση σε όλους τους τομείς, αλλά εν πάση περιπτώσει να μαζευτούμε όλα τα κόμματα και να λάβουμε αποφάσεις σχετικά με το τι σημαίνει αξιολόγηση και πώς μπορεί να γίνει καλύτερα».

«Μιλάτε για δυνατότητα επιλογής των διδακτικών βιβλίων σε κάθε σχολείο», είπε, διερωτώμενος «δηλαδή, άλλα βιβλία θα χρησιμοποιούνται σε ένα σχολείο και άλλα σε άλλο;», και συνέχισε: «Επίσης, μιλάτε για συνεργασία με τρίτους φορείς. Τι εννοείτε; Μήπως εννοείτε τις ΜΚΟ που θα κάνουν μαθήματα στα παιδιά μας για το πόσο καλοί είναι οι παράνομοι μετανάστες;»