Στις 10 Νοεμβρίου του 1793 μία γυναίκα κάθισε ξεδιάντροπα πάνω στην Αγία Τράπεζα της Παναγίας των Παρισίων παριστάνοντας την «Θεά της Λογικής» και υποδεχόταν με ένα φιλί τους πιστούς της δημοκρατίας και της επανάστασης.
Γράφει ο κ. Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος
Ήταν μία όμορφη ηθοποιός που λεγόταν Σοφία Μομορό και η προσβολή που έκανε στην Αγία Τράπεζα της μεγαλύτερης εκκλησίας της Γαλλίας ήταν μέρος του τελετουργικού του Φεστιβάλ της Λογικής. Φεστιβάλ που διοργανώθηκε από μερίδα των Ιακωβίνων που βρισκόντουσαν στην κυβέρνηση μετά την Γαλλική Επανάσταση προκειμένου να εγκαινιάσει μία νέα θρησκεία: την Λατρεία της Λογικής.
Σε πολλές εκκλησίες της Γαλλίας εκείνη την ημέρα γυναίκες που παρίσταναν θεές της Λογικής θρονιάζονταν πάνω στις Αγίες Τράπεζες. Τις επόμενες ημέρες κηρύχτηκε παράνομη η χριστιανική θρησκεία στην Γαλλία και ξεκίνησε η αντιχριστιανική τρομοκρατία. Τα εκκλησιαστικά βιβλία καίγονταν και οι εικόνες ποδοπατούνταν. Οι σταυροί θεωρήθηκαν «είδωλα της θεοκρατικής μοναρχίας» και καταστρέφονταν όχι μόνο μέσα στις εκκλησίες αλλά και στα νεκροταφεία. Οι κληρικοί και οι μοναχοί που δεν παντρεύονταν, η δεν υιοθετούσαν ένα παιδί και δεν δήλωναν επίσημα ότι προσχωρούν στην επανάσταση, δολοφονούνταν σε μαζικές δημόσιες εκτελέσεις.
Ποιά ήταν τα θρησκευτικά πιστεύω των επαναστατών στην Γαλλία; Υπήρχαν δύο ρεύματα μεταξύ τους, οι άθεοι και οι Ντεϊστές. Οι πρώτοι κατάφεραν να επιβάλουν την Λατρεία της Λογικής το 1893 και θεοποίησαν την Λογική, την Δημοκρατία, την Φύση και την ίδια την Ανθρωπότητα. Μετά όμως τις μαζικές εξεγέρσεις Χριστιανών σε πολλές πόλεις της Γαλλίας που αγανάκτησαν με τα αίσχη της αθεϊστικής αυτής θρησκείας, επικράτησαν οι μετριοπαθέστεροι, οι Ντεϊστές, που με επικεφαλής τον Ροβεσπιέρο κατάφεραν να επιβάλουν την «Λατρεία του Υπερτάτου Όντος». Αυτό το Υπέρτατο Όν δεν ήταν ο χριστιανικός τριαδικός Θεός, αλλά μία αφηρημένη, απρόσωπη και ομιχλώδης θεότητα που επιθυμούσε να εγκαθιδρύσει μία βασιλεία της Αρετής στην ανθρωπότητα προικίζοντας γι’ αυτόν τον σκοπό κάποιους ανθρώπους σαν αγωνιστές και εργάτες του, για παράδειγμα αυτούς που αγωνίζονταν για τα ιδανικά της Γαλλικής Επανάστασης!
Τελικά οι άθεοι εξτρεμιστές που επέβαλαν την Λατρεία της Λογικής εκτελέστηκαν από τον Ροβεσπιέρο, αλλά και ο Ροβεσπιέρος που την αντικατέστησε με την Λατρεία του Υπερτάτου Όντος, με τη σειρά του εκτελέστηκε κι αυτός. Η Γαλλία ηρέμησε, όταν ο Ναπολέοντας επανέφερε την χριστιανική θρησκεία το 1802.
Μπορεί οι εκπρόσωποι των δύο θρησκειών της Γαλλικής Επανάστασης να εκτελέστηκαν και οι θρησκείες τους να επέζησαν για μικρό διάστημα όμως οι δύο τάσεις που εκπροσωπούσαν παρέμειναν ζωντανές και τους επόμενους αιώνες, ενώ σήμερα ζούν και βασιλεύουν ανάμεσα στους Ελίτ που θέλουν να επιβάλουν μία παγκόσμια κυβέρνηση και μία νέα παγκόσμια θρησκεία. Κάποιοι είναι αθεϊστές και κάποιοι πιστεύουν στον απρόσωπο και αφηρημένο θεό των Ντεϊστών, ενώ αρκετοί ανάμεσά τους (ιδιαίτερα οι αποκρυφιστές) τον ταυτίζουν με τον Εωσφόρο.
Η διπλή αυτή τάση είναι εμφανής και στις Μασωνικές Στοές. Η Μεγάλη Ανατολή της Γαλλίας για παράδειγμα έχει αθεϊστικό προσανατολισμό, ενώ οι Μεγάλες Στοές άλλων χωρών έχουν τον συμβολισμό του Μεγάλου Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος (Μ.Α.Τ.Σ.) που ταιριάζει γάντι με την ντεϊστική θεότητα του Υπερτάτου Όντος του Ροβεσπιέρου. Υπόψιν όμως ότι και οι δύο τάσεις συμφωνούν με την θεοποίηση της ανθρωπότητας, αλλά και της φύσης. Σημειωτέον επίσης ότι και οι δύο τάσεις εκπροσωπήθηκαν στις Μασωνικές Στοές κατά την διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης. Τόσο ο Ζάκ Εμπέρ που προώθησε την Λατρεία της Λογικής, όσο και ο Ροβεσπιέρος με την Λατρεία του Υπερτάτου Όντος, ήταν Μασώνοι. Όπως Μασώνοι ήταν όλοι σχεδόν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της επανάστασης: ο Δούκας της Ορλεάνης, ο Ντεμουλέν, ο Μιραμπό, ο Μαρά, ο Νταντόν, ο Λαφαγιέτ αλλά και ο Βολταίρος με τους Εγκυκλοπαιδιστές.
Ποιος ήταν ο κυρίαρχος θρησκευτικός συμβολισμός της Γαλλικής Επανάστασης; Ο οφθαλμός στο κέντρο ενός τριγώνου. Πρόκειται για τον Παντεπόπτη Οφθαλμό, δηλαδή τον όφθαλμο που επιβλέπει τα πάντα, ο οποίος ενώ ήταν ένα χριστιανικό σύμβολο με το τρίγωνο να συμβολίζει την Αγία Τριάδα, έγινε ένα σύμβολο της Λογικής και του Διαφωτισμού που έθεταν σαν υπέρτατη αξία οι Γάλλοι επαναστάτες.
Το τρίγωνο με τον οφθαλμό στο κέντρο του εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη που ψηφίστηκε από την Συντακτική Συνέλευση τον Αύγουστο του 1789 μετά το ξέσπασμα της Γαλλικής Επανάστασης. Σε απεικόνιση της Διακήρυξης, που σχεδιάστηκε τότε από τον Γάλλο ζωγράφο και χαράκτη Ζάν Ζάκ Φρανσουα Λέ Μπαρμπιέρ, βλέπουμε τα 17 άρθρα της να περιλαμβάνονται σε δύο λίθινες πλάκες, πάνω από τις δύο πλάκες να υπάρχει το τρίγωνο με τον οφθαλμό και γύρω από το τρίγωνο φωτεινές ακτίνες. Η υποκατάσταση των παραδοσιακών θρησκευτικών συμβόλων, όπως ο Παντεπόπτης Οφθαλμός και οι λίθινες πλάκες (παραπέμπουν σε αυτές που έγραψε τις 10 εντολές ο Μωυσής) από σύμβολα με κοσμική σημασία είναι φανερή όπως φανερή ήταν και η απόπειρα να ιεροποιηθούν οι αξίες της γαλλικής επανάστασης και του δήθεν Διαφωτισμού που πρέσβευε.
Όμως ο οφθαλμός στο τρίγωνο, δεν ήταν μόνο σύμβολο της Λογικής που έθεταν σαν υπέρτατη αξία οι Γάλλοι επαναστάτες αλλά και σύμβολο του Μ.Α.Τ.Σ., δηλαδή της ντεϊστικής θεότητας που πρεσβεύει η Μασωνία. Και έγινε και σύμβολο της ντεϊστικής θεότητας του Υπερτάτου Όντος που πρέσβευε η θρησκεία του Ροβεσπιέρου.
Θα τον βρούμε επίσης και στην Μεγάλη Σφραγίδα των Ηνωμένων Πολιτειών πάνω από μία πυραμίδα, η οποία είναι ημιτελής χωρίς κορυφή και στην θέση της κορυφής βρίσκεται το τρίγωνο με τον οφθαλμό. Το σχέδιο της Μεγάλης Σφραγίδας των ΗΠΑ εγκρίθηκε το 1782, δηλαδή 7 χρόνια πρίν την Γαλλική Επανάσταση, από τους πρωτεργάτες της Αμερικανικής Επανάστασης που ήταν Μασώνοι, όπως και οι Γάλλοι συναγωνιστές τους. Το σχέδιο της Μεγάλης Σφραγίδας με την πυραμίδα και τον οφθαλμό στην κορυφή της θα τοποθετηθεί και στο χάρτινο νόμισμα του ενός δολλαρίου το 1935. Γνωρίζουμε ότι αυτό έγινε κατόπιν εισήγησης του αντιπροέδρου Χένρι Γουάλας στον πρόεδρο Φράνκλιν Ρούζβελτ και ότι και οι δύο ήταν τότε Μασώνοι 32ου βαθμού! Την εισήγησή του, στον πρόεδρο, την αναφέρει ο Γουάλας σε επιστολές του που έχουν διασωθεί.
Tό ότι η θεότητα που συμβολίζει ο οφθαλμός στο τρίγωνο δεν είναι ο χριστιανικός Παντεπόπτης Οφθαλμός, αλλά ο μασωνικός Μέγας Αρχιτέκτων του Σύμπαντός μας το επιβεβαιώνει ο πολυγραφότατος αποκρυφιστής (καί Μασώνος 33ου βαθμού) Μάνλι Πάλμερ Χόλ, στον οποίον αναφέρθηκα στο προηγούμενο άρθρο μου. Ο Χόλ σχολιάζει τον συμβολισμό της Μεγάλης Σφραγίδας των ΗΠΑ στο βιβλίο του Η Μυστική Μοίρα της Αμερικής.
«Η Πυραμίδα τότε είναι ο Παγκόσμιος οίκος, και επάνω από την ημιτελή κορυφή της είναι το ακτινοβόλο έμβλημα του Μεγάλου Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος (σσ. σαν έμβλημα εννοεί τον οφθαλμό στο τρίγωνο)».
Με βάση όσα εκτέθηκαν παραπάνω επιτρέψτε μου να εξηγήσω, γιατί θεωρώ την πυραμίδα και τον οφθαλμό στην κορυφή της σαν το σημαντικότερο σύμβολο της παγκόσμιας κυβέρνησης, αλλά και της παγκόσμιας θρησκείας που ονειρεύονται να εγκαταστήσουν κάποιοι από τους διεθνιστές Ελίτ. Η Πυραμίδα συμβολίζει τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, αλλά σε δεύτερο και βαθύτερο επίπεδο το πολιτικό σύστημα της παγκόσμιας κυβέρνησης, το οποίο θα οικοδομηθεί με τη βοήθεια του αμερικανικού κράτους. Ο Οφθαλμός στο τρίγωνο της κορυφής συμβολίζει την Λογική αφενός και αφετέρου την Γνώση και μάλιστα την Μυστική Γνώση των Γνωστικών. Είναι επίσης σύμβολο του μασωνικού Μεγάλου Αρχιτέκτονα Του Σύμπαντος αλλά για κάποιους του Εωσφόρου που τον θεωρούν σαν θεό της Λογικής. Τέλος συμβολίζει αυτούς που διέπονται από την Λογική στις ενέργειές τους, έχουν κατακτήσει τη Γνώση και έχουν καταστεί οι πολιτικοί και θρησκευτικοί ηγέτες στην παγκόσμια Νέα Τάξη που θα εγκαθιδρύσουν. Γι’ αυτό και η Μεγάλη Σφραγίδα κάτω από την πυραμίδα έχει το λατινικό επίγραμμα Novus Ordo Seclorum (Νέα Τάξη των Αιώνων). Γιατί πιστεύουν όσοι την επέλεξαν σαν σύμβολο ότι η οικοδόμηση της παγκόσμιας κυβέρνησης και της παγκόσμιας θρησκείας θα φέρει μία ουτοπία (Νέα Τάξη) που θα διαρκέσει αιώνια.
Ο αποσυμβολισμός αυτός μας δείχνει και τον υπέρμετρο ελιτισμό όσων σχεδιάζουν την Νέα Τάξη. Θεωρούν τους εαυτούς τους εκλεκτούς, γιατί υποτίθεται κατέχουν την λογική και την μυστική γνώση, οπότε πιστεύουν πως έχουν το δικαίωμα να ηγούνται στην ιδανική γι’ αυτούς πολιτεία που ετοιμάζουν. Μάς δείχνουν μάλιστα μέσω της πυραμίδας ότι το πολιτικό σύστημά τους θα είναι πυραμιδωτό, δηλαδή φεουδαρχικό, στην βάση η μεγάλη μάζα των πληβείων και στην κορυφή οι λίγοι Πεφωτισμένοι εκλεκτοί.
orthodoxostypos



















