Ύδρα: Το απόγευμα του Σαββάτου 20 Ιουνίου 2026, ο Μητροπολίτης Ύδρας κ. Εφραίμ παρέστη στη Γιορτή Λήξης του σχολικού έτους του Γυμνασίου Ύδρας.
Στον χώρο του Ι.Α.Μ.Υ., οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου Ύδρας, σε συνεργασία με το 7ο Γυμνάσιο Περιστερίου, παρουσίασαν μαθητικές εργασίες και μουσικοχορευτικά δρώμενα εμπνευσμένα από την Επανάσταση του 1821.
Η εκδήλωση εντάσσεται στα «Μιαούλεια 2026», καθώς στόχος των μαθητών ήταν να προσεγγίσουν και να κατανοήσουν τον Ανδρέα Μιαούλη μέσα από τη δική τους ματιά, μεταφέροντάς τον από το Αρχείο στην Τέχνη.
Ο Σεβασμιώτατος συνεχάρη τα παιδιά και απηύθυνε εμπνευσμένο λόγο.
Ακολούθησε η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών του Γυμνασίου Ύδρας.
Παρέστησαν η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας κ. Δόμνα Μιχαηλίδου, οι τοπικές αρχές και πλήθος κόσμου.




















