Σαν βόμβα έσκασε η είδηση ότι το μακρινό 1963 στην Ελλάδα, είχε προκύψει ξανά το πρόβλημα της απομάκρυνσης του Εσταυρωμένου πίσω από τις Άγιες τράπεζες των Εκκλησιών.
Γράφει ο Βασίλειος Ξεσφίγγης
Όπως αποκάλυψε η κατάνυξη, η εφημερίδα Χρόνος” ΚΠόλεως την (11.4.1963, στο φύλλο 948)έγραφε τα εξής.
Ο Πατριάρχης μας (Αθηναγόρας), κατά τήν, μετά τας εορτάς της Χιλιετηρίδος του Αγίου Όρους, περιοδείαν του ανά τας πόλεις των Ν. Χωρών, επεσκέφθη και τα Ιωάννινα, εις τον Μητροπολιτικόν Ναόν των οποίων ετέλεσε την Θ. Λειτουργίαν, διατάξας άμα την αφαίρεσιν και μετατόπισιν του όπισθεν της Αγίας Τραπέζης Σταυρού μετά του τιμίου Σώματος του Εσταυρωμένου Χριστού.
Την μετατόπισιν δε ταύτην του τιμίου Σταυρού επεξέτεινεν εις την συνέχειαν βεβαίως κάκιστα και ασεβέστατα, και ο τότε οικείος επίσκοπος Ιωαννίνων Σεραφείμ Τίκας εις τους περισσοτέρους ναούς της πόλεως των Ιωαννίνων, αντικρούων τας επί τούτω ενστάσεις και διαμαρτυρίας των πιστών Χριστιανών με ότι “τούτο ποιεί (τήν τοιαύτην δηλ. αφαίρεσιν και μετατόπισιν) προσταγή του Πατριάρχου Αθηναγόρου”, αδιαφορών διά την υπόμνησιν της Αποστολικής του θείου Παύλου επισημάνσεως: «πολλοί περιπατούσιν – ούς πολλάκις έλεγον υμίν, νύν δε και κλαίων λέγω, τους εχθρούς του Σταυρού του Χριστού, ών το τέλος απώλεια, ών ο θεός η κοιλία και δόξα εν τη αισχύνη αυτών» (Φιλιπ. γ΄ 18-19).
Η μετατόπισις αύτη του Εσταυρωμένου, εκ της όπισθεν της Αγίας Τραπέζης απ’ αιώνων καθιερωθείσης θέσεώς του, προυκάλεσε σκανδαλισμόν των συνειδήσεων των Χριστιανών Ορθοδόξων των Ιωαννίνων, οίτινες ως αγνοί Ηπειρώται, διακρίνονται διά την ευσέβειάν των και διά την αφοσίωσιν και εμμονήν των προς τας ιεράς παραδόσεις της Εκκλησίας, πράγμα το οποίον ώφειλε να έχη αντιληφθή ο ποιμενάρχης των κύρ Σεραφείμ και παραβλέπων τον νεωτερισμόν τούτον του νεωτεριστού και λατινοπροτεσταντίζοντος πατριάρχου Αθηναγόρα, έδει να επαναφέρη τον Σταυρόν εις την προτέραν θέσιν του».
Και επιστέγει την δημοσίευση με τα ακόλουθα:
»Αλλ’ η Μασονία, ως γνωστόν, στρέφεται ευθέως κατά του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού και του τιμίου Σταυρού Του, πρό του οποίου “φρίττει και τρέμει, μη φέρων καθοράν αυτού την δύναμιν, ο διάβολος” και πάς εξ αυτού εμπνεόμενος και τα έργα αυτού διαπράττων (Ιωάν. η΄ 41-44)»[3].
Και συνεχίζει η Κατάνυξη: Με αφορμή τα όσα λέγει ο π. Φιλάρετος Βιτάλης περί της Μασονίας, του Πατριάρχου Αθηναγόρα και της αφαιρέσεως του Εσταυρωμένου από το Ιερόν Βήμα, και πάλιν (καί πολλάκις) από ιερό καθήκον προς την κοινή Σώτειρά μας Ορθόδοξο Εκκλησία, διαμαρτύρομαι και βοώ: Δεν έχουμε να κάνουμε με τυχοδιώκτες, αλλά με πράκτορες-ανατροπείς εντός της Αγίας Εκκλησίας· ανθρώπους που συνιστούν όργανα η ουραγούς μιάς κρυπτοκρατίας.
Βλέπουμε λοιπόν το 1963 μια παρόμοια κατάσταση.
Έναν πρόθυμο μητροπολίτη στα Ιωάννινα όπου δεν δίσταζε να αφαιρέσει τον Εσταυρωμένο προκειμένου να κάνει υπακοή στον Μασόνο όπως τον ονομάζουν Πατριάρχη Αθηναγόρα.
Μόνο που αυτή την φορά το παραμύθι έχει και δράκο…
Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων Σεραφείμ Τίκας που αφαίρεσε τον Εσταυρωμένο το 1963 ήταν…

Ήταν ο μετέπειτα Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Σεραφείμ.
Έτσι εξηγείται λοιπόν η απομάκρυνση του Εσταυρωμένου Χριστού αφού γίνεται κατόπιν εντολής μασονικών στοών όπως είδαμε.
Και μάλιστα τα καλά παιδιά που υπακούουν στα κελεύσματα των στοών προωθούνται στα ανώτερα κλιμάκια όπως έδειξε η περίπτωση του Σεραφείμ Τίκα, που μετέπειτα τον έκαναν Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος.
Πάντως στο κείμενο της εφημερίδας Χρόνος” ΚΠόλεως διαβάζουμε, ότι και το 1963 υπήρξαν αντιδράσεις από πιστούς των Ιωαννίνων για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου.
Το γεγονός ότι και στις μέρες μας υπήρξαν πιστοί που επίσης αντέδρασαν σημαίνει ότι το ορθόδοξο φρόνημα στους πιστούς δεν έχει εκλείψει.
Τότε ωστόσο τον Πατριάρχη Αθηναγόρα, διαδέχτηκε ο Πατριάρχης Δημήτριος ο οποίος ήταν ένας ήπιων τόνων ταπεινός Πατριάρχης που δεν δημιούργησε προβλήματα και το θέμα έληξε εκεί.
Μετά τον Δημήτριο, Πατριάρχης έγινε ο Βαρθολομαίος με τα γνωστά Οικουμενιστικά προβλήματα, που προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί στην Ορθοδοξία.
Ως αποτέλεσμα αυτού το θέμα του Εσταυρωμένου άνοιξε και πάλι αρχικά από την Μητρόπολη Περιστερίου και δεν λέει να σταματήσει.
Ο Πατριάρχης μάλιστα στις 23 Νοεμβρίου 2024 επισκέφτηκε ο ίδιος στο Περιστέρι το καλό παιδί Μητροπολίτη Γρηγόριο ο οποίος με μεγάλη επιμονή, έκανε πράξη την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου Χριστού από την θέση του παρά τις αντιδράσεις του ποιμνίου του.
Μένει να δούμε τον τρόπο που θα ανταμειφθεί εις το μέλλον από τα σκοτεινά κέντρα, για την ενέργεια του αυτή.
Χριστιανοί βλέπετε πλέον την αλήθεια κατάματα.
Αντιδράστε και μην επιτρέπετε με την σιωπή σας το έγκλημα που επιτελείται εις βάρος του Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.
orthi-pisti.blogspot.com



















