Σχολικός σύμβουλος κατά Ιεραρχών για τα Θρησκευτικά

Loading...


Στον τρόπο διδασκαλίας του ορθόδοξου μαθήματος των Θρησκευτικών αλλά και στο χρέος της της Ιεραρχίας της Εκκλησίας μας αναφέρεται ο

Ο , ο οποίος είναι Δρ Θ., Μ.Φ. Και σχολικός Σύμβουλος ΠΕ01 Πειραιώς, Δ΄ Αθηνών, Κυκλάδων, αναφέρει:

«Οι επίσκοποί μας γνωρίζουν την εκκλησιαστική μας ιστορία και καταλαβαίνουν ότι όσες φορές επιχείρησε μία πλαστή πλειοψηφία επισκόπων με τη βοήθεια κρατικής εξουσίας να νοθεύσει την ορθοδοξία, εν τέλει δεν δικαιώθηκε, εν τέλει κέρδισε το αιώνιο ανάθεμα.»

***

Έχουμε ήδη αποδείξει με αλλεπάλληλα δημοσιεύματα, ότι τα δήθεν , τα οποία ισχύουν από τον Σεπτέμβριο του 2016 και έχουν ήδη πέντε έτη πονεμένης ιστορίας, είναι παντελώς ακατάλληλα για τον οποιονδήποτε μαθητή χριστιανό ορθόδοξο ή μη. Και προσέξτε: από το 2011 έως σήμερα άλλαξαν στα Προγράμματα κάποια συμβεβηκότα, για να μιλήσουμε λίγο με αριστοτελικούς όρους, δεν άλλαξε όμως η ουσία τους – θα επαναλάβουμε παρακάτω, για πολλοστή φορά, ποια είναι η ουσία αυτή και γιατί είναι βλαβερή.

Εάν παρ΄ όλα αυτά κάποιος, άτομο ή «σύνδεσμος», διαφωνεί, τον παρακαλούμε να ανασκευάσει με επιστημονικά δημοσιεύματά του τα ήδη δημοσιευμένα επιχειρήματά μας. Τον προσκαλούμε ακόμη σε δημόσια αντιπαράθεση σε όποιο χώρο αυτός επιλέξει. Και αν δεν έχει την καλή θέληση να πράξει τίποτε από αυτά τα δύο, τότε παρακαλούμε να παύσει απλώς και χωρίς επιχειρήματα να δηλώνει ex cathedra ότι υποστηρίζει προγράμματα!

Όσον αφορά δε ενδεχόμενη απόφαση της της Ιεραρχίας της για το θέμα αυτό, δηλώνουμε ότι έχουμε εμπιστοσύνη στους επισκόπους μας. Διότι οι επίσκοποί μας ήδη γνωρίζουν πως τα Προγράμματα αυτά είναι επικίνδυνα, όπως ήδη έχει δηλώσει αμέσως μόλις τέθηκαν σε εφαρμογή.

Έχουμε εμπιστοσύνη στην και για έναν ακόμη λόγο: διότι οι επίσκοποί μας γνωρίζουν την εκκλησιαστική μας ιστορία και καταλαβαίνουν ότι όσες φορές επιχείρησε μία πλαστή πλειοψηφία επισκόπων με τη βοήθεια κρατικής εξουσίας να νοθεύσει την ορθοδοξία, εν τέλει δεν δικαιώθηκε, εν τέλει κέρδισε το αιώνιο ανάθεμα.

Διαβάστε εδώ:  Τα θρησκευτικά ανάβουν φωτιές σε Κυβέρνηση- Εκκλησία- Αναβρασμός σε μητροπολίτες (ΒΙΝΤΕΟ)

Γνωρίζουν ότι η σύνοδος της Εφέσου του 449 επέμενε να δικαιώσει τον αιρετικό Ευτυχή και μάλιστα κατά τη διάρκειά της δολοφονήθηκε από τους οπαδούς της ο άγιος Φλαβιανός Κωνσταντινουπόλεως, γι΄ αυτό έμεινε στην ιστορία ως «ληστρική» και καταδικάσθηκε από την Δ΄ Οικουμενική Σύνοδο. Γνωρίζουν οι σεβαστοί μας επίσκοποι, ότι η εικονομαχική σύνοδος της Ιερείας το 754 απέστη της ορθοδοξίας και ενέμεινε σε αυτό, γι΄ αυτό και θα αναθεματίζεται διά παντός. Την ίδια ακριβώς τύχη είχε και έχει και η δεύτερη εικονομαχική σύνοδος, η οποία το 815 επιχείρησε να καταδικάσει την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο και να ανακηρύξει οικουμενική σύνοδο τη ψευδοσύνοδο της Ιερείας. Οπωσδήποτε γνωρίζει η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, ότι συνοδικές συναντήσεις κατεδίκασαν τον άγιο Γρηγόριο Παλαμά κατά Μάρτιο, Ιούνιο και Σεπτέμβριο του 1342. Ο δε άγιος Γρηγόριος Παλαμάς φυλακίσθηκε μετά ταύτα επί τετραετία. Όμως το 1347 κατίσχυσε η ορθοδοξία και ο άγιος δικαιώθηκε, ενώ ο διώκτης του κακόδοξος πατριάρχης Ιωάννης Καλέκας καθαιρέθηκε. Γνωρίζει εν τέλει η ιεραρχία της Εκκλησίας μας, ότι η ακλόνητη πίστη του αγίου Μάρκου Εφέσου του Ευγενικού επίσης δικαιώθηκε. Αυτή η πίστη, στήριζε τον άγιο Μάρκο να μη υπογράφει την προδοτική συμφωνία της Φερράρας και της Φλωρεντίας και ανάγκασε τον πάπα Ευγένιο Δ΄ να πεί το περίφημο «λοιπόν εποιήσαμεν ουδέν».

Γι΄ αυτό και θα αρνηθούν οι επίσκοποί μας να εγκρίνουν προγράμματα σπουδών παντελώς ακατάλληλα και επικίνδυνα1, διότι η συνείδηση της Εκκλησίας απέρριψε εν τέλει όλους όσους συμβιβάσθηκαν και όλους όσους επιχείρησαν να νοθεύσουν έστω και στο ελάχιστο την ορθοδοξία.

Πιστεύουμε δε, πως δεν θα ήταν σωστό, να διερωτηθούν καν, εάν έχουν ή δεν έχουν κάτι επωφελές τα Δημοτικού-Γυμνασίου και Λυκείου του 2016.

Διότι είναι πασιφανές, ότι τα Προγράμματα αυτά εισάγουν νόθευση της ορθόδοξης χριστιανικής παιδείας. Τούτο πράττουν αφ΄ ενός απαιτώντας ταυτόχρονη διδασκαλία ορθοδοξίας και θρησκευμάτων μέχρι σημείου εξισώσεως και ταυτίσεώς των, και αφ΄ ετέρου αφαιρώντας σημαντικά ορθόδοξα θέματα καθώς και καταργώντας πλήρως την ορθή σειρά της διδασκαλίας του Ευαγγελίου και της ιστορίας της Εκκλησίας.

Και ερωτούμε: έστω ότι κάποιος εισηγείται να ξεκινά η Θεία Λειτουργία από το «δι΄ ευχών», να συνεχίζει με τη μικρή είσοδο, να παραλείπει την αγία αναφορά, να προχωρεί στη θεία κοινωνία και κατόπιν στη μεγάλη είσοδο, να μνημονεύει στο συναξάριο Βούδα και Κρίσνα και να καταλήγει στη λειτουργία των κατηχουμένων. Θα αναρωτιόταν κανένας, κληρικός ή μη, εάν η πρόταση αυτή έχει κάτι καλό; Μήπως θα έπρεπε να υιοθετηθεί, αφού και τα περισσότερα μέρη της Θείας Λειτουργίας θα είχε διατηρήσει και ελάχιστους αλλόθρησκους θα είχε αναμείξει;

Το ίδιο συμβαίνει και με τα Προγράμματα Θρησκευτικών του 2016. Όσο όγκο ορθοδόξων θεμάτων και αν ισχυρίζονται ότι περιέχουν, έχουν λάθος φιλοσοφία, λάθος διάρθρωση, χωλή παιδαγωγική, μη ορθόδοξη θεολογία και είναι σε θέση να διασαλεύσουν τη θρησκευτική συνείδηση τόσο του ορθοδόξου χριστιανού μαθητή, όσο και του οποιουδήποτε άλλου.

Και αν κάποιος νομίσει, ότι η οποιαδήποτε τυχόν νόθευση θα είναι ικανή να διασφαλίσει το μάθημα των Θρησκευτικών και να εξασφαλίσει στους θεολόγους την εργασία τους και στα παιδιά μας την παιδεία τους, πλανάται πλάνην οικτράν. Η νόθευση δεν σώζει κανέναν και τίποτε. Τέτοια πράξη είναι σαν να διαπιστώνει κάποιος ότι κινδυνεύει να δολοφονηθεί και αντί να αμυνθεί, σπεύδει να αυτοκτονήσει.

Θα ερωτήσουμε επί πλέον: γιατί να κινδυνεύουν τα παιδιά μας να μη έχουν μάθημα Θρησκευτικών και οι θεολόγοι μας να μη έχουν εργασία, εφ΄ όσον το μάθημα προστατεύεται από τις διεθνείς συμβάσεις, το Σύνταγμα και τις αποφάσεις των δικαστηρίων της Ελληνικής Δημοκρατίας; Αυτό θα θέλαμε να το μάθουμε, εάν κάποιος γνωρίζει την απάντηση! Μήπως κυνδυνεύουν τα παιδιά μας, επειδή κάποιοι, άγνωστο ποιοί, θέλουν να τους αφαιρέσουν τα ανθρώπινα δικαιώματά τους; Αυτό συνέβαινε αείποτε και δεν συνεπάγεται, ότι εφ΄ όσον κάποιοι θέλουν να μας αφαιρέσουν τα ανθρώπινα δικαιώματά μας, θα πρέπει να παραιτηθούμε εμείς οικειοθελώς από αυτά!!!!

Και εν τέλει θα πρέπει να σταματήσουν οι ισχυρισμοί, ότι το κράτος δύναται τάχα να δίνει ο,τι παιδεία θέλει, ανεξάρτητα από το διεθνές δίκαιο και ανεξάρτητα και από τους ίδιους του τους νόμους και να παραποιεί πίστη και ταυτότητα των παιδιών. Τα παιδιά δεν είναι όμηροι κανενός, και αυτού του είδους οι ισχυρισμοί παραπέμπουν σε γερμανικές τακτικές του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου!

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

1. Κι ας μη βιασθούν οι δημιουργοί τους να νομίσουν, ότι χαρακτηρίζουμε αυτούς τους ιδίους επικίνδυνους. Εάν κάποιος κατασκευάσει λόγω σφάλματος ένα αυτοκίνητο ανασφαλές για τον επιβάτη, δεν σημαίνει ότι οπωσδήποτε έχει κακές προθέσεις. Έτσι πιστεύουμε συμβαίνει κι εδώ: ακούσιο σφάλμα το οποίο χρήζει μετανοίας.