10 τρόποι αντιμετώπισης Των Χριστουγεννιάτικων πειρασμών του εορταστικού τραπεζιού μας..

Loading...


Η ατμόσφαιρα γίνεται γιορτινή, τα εμπορικά καταστήματα στόλισαν της βιτρίνες τους. Χριστουγεννιάτικα δένδρα,  Άι Βασίληδες πολύχρωμες μπάλες είναι το décor που κυριαρχεί.

Τις εορταστικές αυτές μέρες το φαγητό τα γλυκά και τα ποτά είναι αυτά που δίνουν ένα άλλο χρώμα στο εορταστικό κλίμα.

Γαλοπούλα τα Χριστούγεννα αρνάκι ή γουρουνόπουλα την πρωτοχρονιά ενώ από γλύκα τα μελομακάρονα η κουραμπιέδες και τα σιροπιαστά έχουν την τιμητική τους.
Όλα αυτά συνοδεύονται με ποτό ανάλογα την περίσταση  τα εδέσματα και την παρέα.

Η χαλαρότητα των ημερών αυτών έχει ως αποτέλεσμα να χάνετε ο έλεγχος και κατανάλωση σε ποσότητα του φαγητού, των γλυκών και των ποτών να ξεφεύγει του κανονικού.

Όλοι θέλουμε να απολαύσουμε τους γευστικούς πειρασμούς αυτές τις μέρες και να συμμετέχουμε στο παραδοσιακό τραπέζι με την οικογένεια και τους φίλους.

Έχοντας την αίσθηση του μέτρου μπορούμε να γευτούμε όλους αυτούς τους παραδοσιακούς πειρασμούς.

Προτείνουμε 10 κινήσεις τακτικής

1.Τρώμε αργά και μασάμε καλά τις μπουκιές μας.

Το φαΐ είναι απόλαυση μη το ξεχνάτε…

SOS: Στο υπερβολικό ποτό, τα σφηνάκια, τα γλυκά κοκτέιλ, προτιμούμε καθαρά ποτά ή τα αραιώνουμε με νερό η σόδα

2.Δεν συνδέουμε την ποσότητα με την διασκέδαση. Απολαμβάνουμε το φαί μας με την σωστή ποσότητα και με ένα δύο ποτήρια κρασί.

3.Σταματάμε το φαγητό όταν αισθανόμαστε καλά και πριν φουσκώσουμε βάζοντας όρια στον εαυτό μας.

SOS: Οι ξηροί καρποί που συνοδεύουν το ποτό μας, αν και έχουν μεγάλη θρεπτική αξία, έχουν πολλές θερμίδες και αλάτι

4.Η τακτική της ¨αφαγίας¨ είναι καταστροφική για τον οργανισμό μας και φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα, δε τρώω όλη μέρα για να φάω στο γιορτινό τραπέζι.

5.Περιορίζουμε το μέγεθος των γευμάτων, χωρίς να αλλάξουμε την συχνότητα που είχαμε πριν τις γιορτές. Πολλά μικρά γεύματα και όχι λίγα και μεγάλα.

SOS: Προσέχουμε τα λιπαρά στο κρέας, την πέτσα στη γαλοπούλα και τις λιπαρές σώς στις σαλάτε

6. Καταναλώνουμε πολύ νερό κατά την διάρκεια της ημέρας σε μικρή ποσότητα. Η κατανάλωση του νερού πριν από κάθε γεύμα έχει ως αποτέλεσμα την σωστή ενυδάτωση του οργανισμού και συμβάλει ώστε να χορταίνουμε με λίγη ποσότητα γρήγορα το φαγητό μας.

7.Πρώτο πιάτο στο γεύμα μας να είναι μια σαλάτα έτσι ελέγχουμε την όρεξη και την πείνα.

SOS: προτιμούμε τα στικ λαχανικών αγγουράκια, καροτάκια.

8.Τρώμε από το πιάτο μας αφού βάζουμε πρώτα την ποσότητα που θα καταναλώσουμε και δε τσιμπολογάμε από διάφορα πιάτα μεζέδες ανεξέλεγκτα. Με αυτό τον τρόπο έχουμε την οπτική εμφάνιση της ποσότητας που καταναλώνουμε.

9.Ύστερα από ένα καλό γεύμα προσέχουμε την ποσότητα του γλυκού η καλύτερη επιλογή είναι ένα φρούτο.

SOS: Τα γλυκά κουταλιού έχουν λιγότερες θερμίδες από εκείνα που είναι φτιαγμένα με κρέμα γάλακτος

10.Αυξάνουμε την φυσική μας δραστηριότητα και καίμε τις θερμίδες.

SOS: Το κρασί και η μπύρα έχουν λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη θρεπτική αξία από ότι τα αλκοολούχα ποτά.

Το γιορτινό τραπέζι και η διασκέδαση συνδυάζονται με τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Αυτοσυγκράτηση και σωστές επιλογές θα μας κρατήσουν μακριά από τα περιττά κιλά χωρίς να στερηθούμε την απόλαυση.