Έξι πολύτιμα μυστικά μακροζωίας

Loading...


Γράφει: Δωροθέα Γαληνού

Μπορεί η σωστή διατροφή και η τακτική άσκηση να συμβάλλουν σημαντικά στην καλύτερη υγεία, αλλά τελικά δεν αρκεί μόνο αυτό.

Όσοι έχουν αντίληψη

Το μυστικό μακροζωίας φαίνεται ότι κατέχουν οι άνθρωποι με… αντίληψη.Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι, οι προσεκτικοί άνθρωποι κάνουν περισσότερα πράγματα για να προστατεύσουν την υγεία τους.

Οι φίλοι

Αυστραλοί μελετητές απέδειξαν ότι όσοι έχουν δυνατές φιλίες είχαν λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν τα αμέσως 10 επόμενα χρόνια, από εκείνους που είχαν περιορισμένο φιλικό περιβάλλον

 «Δείξε μου το φίλο σου, να σου πω ποιος είσαι»

Οι συνήθειες των φίλων έχουν σαφή αντίκτυπο στην προσωπικότητα κάποιου. Έτσι, η παχυσαρκία, για παράδειγμα, θεωρείται κοινωνικά «μεταδοτική», με τις πιθανότητες να φτάνουν το 57% για κάποιον, που δεν είναι παχύσαρκος, να κινδυνεύει να γίνει αν το φιλικό του περιβάλλον είναι παχύσαρκο.

Κάπνισμα
Σύμφωνα με 50ετή βρετανική έρευνα, αν κάποιος κόψει το τσιγάρο στην ηλικία των 30 ετών αυξάνει το προσδόκιμο της ζωής του μία ολόκληρη δεκαετία. Αν αποφασίσετε δε, να το κόψετε στα 40, τα 50 ή τα 60, κερδίζετε 9, 6 και 3 χρόνια ζωής αντίστοιχα.

Κοιμούνται το μεσημέρι

Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι, όσοι χαίρονται τον μεσημεριανό ύπνο τακτικά, έχουν 37% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιακή προσβολή.

Μεσογειακή διατροφή

Η μεσογειακή διατροφή είναι ιδανική για να κερδίσετε χρόνια ζωής. Τα αποτελέσματα διαφόρων ερευνών μάλιστα, κάνουν λόγο για μείωση του κινδύνου εμφάνισης μεταβολικού συνδρόμου, ενός συνδυασμού δηλαδή παχυσαρκίας, υψηλής πίεσης, σακχάρου και άλλων παραγόντων που αυξάνουν το ρίσκο για την εμφάνιση καρδιακών νοσημάτων και διαβήτη.



Ετικέτες