Προβολή της προ του Αθω περιοχής της Χαλκιδικής σε εκδήλωση στη Βιέννη

Loading...


Την πρώτη προσπάθεια διείσδυσης της περιοχής στην αυστριακή τουριστική αγορά, αποτέλεσε η εκδήλωση που διοργάνωσε στη Βιέννη, με τη συμμετοχή δεκάδων εκπροσώπων αυστριακών Μέσων Ενημέρωσης και τουριστικών γραφείων, ο «Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Αθω» σε συνεργασία με το γραφείο Αυστρίας του ΕΟΤ.
Χαιρετισμό απηύθυναν ο Ελληνοορθόδοξος Μητροπολίτης Αυστρίας-Εξαρχος Ουγγαρίας και Μεσευρώπης, Αρσένιος και η νέα διευθύντρια του γραφείου Αυστρίας του ΕΟΤ, Αθηνά Μπαμπάκου, ενώ η συνεργάτιδα του γραφείου Μαίρη Λεμονή μίλησε για τον Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Αθω.
Η διευθύντρια μάρκετινγκ και επικοινωνίας του Οργανισμού, Μαρία Πάππα, παρουσίασε στη συνέχεια την «προ του Αθω» περιοχή της Χαλκιδικής, με τις σπάνιες ομορφιές της, καθώς και τους στόχους και τις δράσεις του Οργανισμού για την προβολή της, καθώς και το ολοκληρωμένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων του για τη «Μοναστηριακή Κουζίνα 2014», που θα πραγματοποιηθεί από 15 Μαΐου έως 15 Ιουνίου 2014.

Η παρουσίαση συνοδεύτηκε από δείπνο εμπνευσμένο από την αυθεντική μοναστική διατροφή, γευσιγνωσία και οινο-δοκιμή «ετικετών» αγιορείτικου οίνου προερχόμενου από συγκεκριμένη μονή του Αγίου Όρους.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Μαρία Πάππα, ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Αθω ιδρύθηκε ως μη κερδοσκοπική εταιρεία αρχές του 2010 από τρεις ξενοδόχους και σήμερα έχει 104 μέλη, επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται σε ποικίλους κλάδους και σχετίζουν τις δραστηριότητες με τον τουρισμό, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, το εμπόριο, την οικονομία και την ανάπτυξη.

Ο Οργανισμός ασχολείται, όπως ανέφερε, με την εν γένει ανάπτυξη της περιοχής, ειδικότερα την τουριστική και τελευταία στο χώρο της γαστρονομίας και του κρασιού, θεωρώντας πως αυτή η τουριστική μορφή μπορεί να συνθέσει μοναδικά τουριστικά «πακέτα» για τα οποία υπήρξε έντονο ενδιαφέρον από τους Αυστριακούς συμμετέχοντες στην εκδήλωση, οι οποίοι και προσκλήθηκαν στην περιοχή να συμμετάσχουν σε ταξίδι εξοικείωσης.

Συμμετέχει σε πολλές τουριστικές εκθέσεις, περίπου 17 το χρόνο, έχοντας δημιουργήσει δική του ταυτότητα και δικές του πρωτοβουλίες για τη συνειδητοποίηση στο εξωτερικό πως πέραν από τους παραδοσιακούς ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς υπάρχει ένα κομμάτι της Χαλκιδικής διαφορετικό, εναλλακτικό. Εκτείνεται από την Αρναία μέχρι το νησάκι Αμμουλιανή, περιοχή με συνολικά 300 χιλιόμετρα ακτογραμμής η οποία περιλαμβάνει και τρεις ορεινούς όγκους – Χολομώντας, Αριστοτελικό Βουνό και Αθωνας – που προστατεύονται από την ευρωπαϊκή συνθήκη «Νατούρα 2000».

Σύμφωνα με την κ. Πάππα, υπάρχει συνεργασία του Οργανισμού με μετόχια του Αγίου Όρους, με μοναχούς που παράγουν διάφορα προϊόντα, ενώ γίνεται προβολή του Αγίου Όρους όχι ως τουριστικός ή θρησκευτικός προορισμός αλλά ως μνημείο θρησκευτικής και πολιτιστικής κληρονομιάς και προς τούτο διοργανώνονται εκδηλώσεις εκτός των συνόρων του στις οποίες «μεταφέρεται» το Άγιο Όρος για εκείνους που δεν μπορούν να το επισκεφθούν.