Ομάδες νεο-οθωμανών αναπτύσσονται στη Θράκη

Loading...


Οι αναλυτές των διεθνών σχέσεων και οι σημειολόγοι της εξωτερικής πολιτικής επισημαίνουν ότι πρέπει να εξετασθεί με ιδιαίτερη προσοχή η συστηματική πολιτική αμφισβητήσεων και διεκδικήσεων σε βάρος της κυριαρχίας και των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας που εγκαινίασε η Τουρκία με αντικειμενικό σκοπό την μεταβολή του εδαφικού status quo, που προβλέπεται σε διεθνείς συνθήκες, με κεντρικό άξονα τη Συνθήκη Ειρήνης της Λωζάννης, καθώς και του νομικού καθεστώτος στον θαλάσσιο και εναέριο χώρο που πηγάζει από το διεθνές δίκαιο και δη το δίκαιο της θάλασσας (UNCLOS).

Η πολυεπίπεδη αμφισβήτηση της εσωτερικής έννομης τάξης, η διαιώνιση της ενδοστρέφειας της μειονότητας και η αποτροπή κάθε προοπτικής κοινωνικής, πολιτιστικής και οικονομικής εντάξεως της στην τοπική κοινωνία, η «διαπόμπευση» της Ελλάδας, ως απεργαζομένης την διαρκή καταπίεση και εν τέλει την εξόντωση των μουσουλμάνων της , η αναγωγή της θρησκείας (μουσουλμανικής) και της γλώσσας (τουρκικής) σε στοιχεία εθνοφυλετικής καθαρότητας, αποτρεπτικά για την οποιαδήποτε μορφής συνύπαρξη ή συμβίωση με τον χριστιανικό πληθυσμό της περιοχής εντάσσονται στην δημιουργία μιας πραγματικότητας που παραπέμπει στη «χάραξη» διαχωριστικών γραμμών με αλυτρωτικές βλέψεις.

Οι παραπάνω διαπιστώσεις δημιουργούν βάσιμες υποψίες ότι ενδέχεται να υπάρχει επί ελληνικού εδάφους συγκρότηση δυνάμεων που δρουν υπό την καθοδήγηση εξωχώριων κέντρων ανεπίσημα, και αναλαμβάνουν μυστικές επιχειρήσεις υπό την κάλυψη π.χ. αθλητικών οργανώσεων, πολιτιστικών οργανώσεων, ομάδων πολιτικού ακτιβισμού, οργανώσεων νεολαίας, θρησκευτικών εκδηλώσεων, ομάδων φιλανθρωπικού εθελοντισμού κλπ. Αυτές οι ομάδες μπορεί να επιδίδονται στην (δι)οργάνωση ανατρεπτικών επιχειρήσεων, κατασκοπείας και τρομοκρατίας!

Η δημιουργία παράλληλων δομών (θρησκευτικών, εκπαιδευτικών, οικονομικών κοκ) όσο κι αν ελέγχονται στενά από τις κρατικές δομές που επαγρυπνούν μπορεί να πυροδοτήσει ανεπιθύμητες εξελίξεις ευνοώντας τις δολιοφθορές, τις ψυχολογικές επιχειρήσεις και ίσως τον ανορθόδοξο πόλεμο – ανταρτοπόλεμο μέσα από τις πρακτικές της τρομοκρατίας των πόλεων.
Η δημοσιογραφική έρευνα κατά καιρούς έχει επισημάνει την δημιουργία ομάδων εντός της χώρας από τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες που μπορούν ανα πάσα στιγμή να προκαλέσουν καταστάσεις εσωτερικού αντιπερισπασμού» δηλαδή ένοπλης ανατρεπτικής δράσης απο οργανωμένους πυρήνες.

Στο ίδιο πνεύμα κινείται και η καταγγελία του δημοσιογράφου Αμπντουλαχ Μποζκουρτ για την κινητικότητα των τουρκικών υπηρεσιών στην Ελλάδα.
Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί η εμφάνιση ομάδων με νεοοθωμανικό προσανατολισμό που θρησκευτικά κηρύγματα, τα οποία διακρίνονται από έντονο φανατισμό και μισαλλοδοξία, προσηλυτίζοντας μουσουλμάνους κυρίως νεαρής ηλικίας, οι οποίοι μάλιστα χρησιμοποιούν και τα social media και τις νέες τεχνολογίες για τη διάδοση των πεποιθήσεών τους. Να σημειωθεί ότι σε αυτές τις δραστηριότητες συμμετέχουν και «διπλωμάτες» διαπιστευμένοι στην Ελλάδα αλλά και οι άτυποι και παράνομα αυτοανακηρυχθέντες «αιρετοί θρησκευτικοί λειτουργοί» γνωστοί και ως ψευτομουφτήδες. Οι ομάδες αυτές συνδέονται και με θρησκευτικές οργανώσεις όπως η αδελφότητα Akabe Egitim ve Kiiltlir Vakfi, που επιδιώκει -με την υποστήριξη του Ρετζέπ Τάγίπ Ερντογάν- να καταστεί το αντίπαλο δέος του Φετουλάχ Γκιουλέν.

Διαβάστε εδώ:  Θεσσαλονίκης Ανθιμος: «Οι εχθροί μας κοιτούν τα νησιά και τη Θράκη με βουλιμία»

Να επισημανθεί ότι πρόκειται για μία τάση αναζοπύρωσης του θρησκευτικού συναισθήματος που παρατηρείται έντονα και στην Κύπρο καθώς καταβάλλεται έντονη προσπάθεια ώστε οι τουρκοκύιπριοι να γίνονται πιο εύκολα δεκτοί στα θρησκευτικά σχολεία της . Στα κατεχόμενα οργανώνονται θερινά μαθήματα του Κορανίου, ενώ αυξάνονται με ραγδαίο ρυθμό τα ισλαμικά σχολεία.Υπάρχει ειδικό πρόγραμμα του κυβερνητικού κόμματος της Τουρκίας ΑΚΡ για έντονη δράση του Ισλαμισμού στο ψευδοκράτος. Εχουν εμφανιστεί τα λεγόμενα «Ισλαμικά Τάγματα», που είναι πολύ δραστήρια και οικονομικά πλούσια. Παράλληλα παρατηρούνται φαινόμενα έντονου Ισλαμισμού σε γιορτές. Τώρα τιμούν τη γέννηση του Μωάμεθ σε εβδομαδιαίες γιορτές. Στα κατεχόμενα έχει επιβληθεί η Αγία Βδομάδα του Ισλάμ. Ανησυχία προκαλεί και το γεγονός ότι προωθείται η «θρησκειοποίηση» της εκπαίδευσης των μουσουλμανοπαίδων με «διδακτέα ύλη» τη διδασκαλία που παρέχουν εκπρόσωποι θρησκευτικών κοινοτήτων ή και θρησκευτικών ταγμάτων με την «καθολική έγκριση» του Προέδρου Ερντογάν και των υπηρεσιών του.

Η ελληνική πολιτική και στρατιωτική ηγεσία βρίσκεται αντιμέτωπη με το ενδεχόμενο, ο δεύτερος μεγαλύτερος στρατό τους ΝΑΤΟ, να μετατραπεί σε ένα ισλαμιστικό στράτευμα που θα εκτρέφει θρησκευτικούς ζηλωτές τη στιγμή μάλιστα που η διεθνής κοινότητα φαίνεται ότι ΑΝΕΧΕΤΑΙ τον ιδιωτικό στρατό μισθοφόρων τζιχαντιστών του Ερντογάν, την SADAT, του οποίου ηγείται ο ο Αντνάν Τανριβερντί (Adnan Tanrıverdi), απόστρατος αντιστράτηγος. Η ενεργός ανάμειξη του θρησκευτικού παράγοντα στις (γεω)πολιτικές επιδιώξεις της Τουρκίας αποτυπώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τις δημοσιογραφικές έρευνες που παρουσιάζουν τις διασυνδέσεις ΜΙΤ-JITEM – Ιμάμηδων σε 38 ευρωπαϊκές χώρες. Ανάλογη εμπειρία είχαμε και στην Ελλάδα με τις διώξεις μελών της Αδελφότητας Γκιουλέν από στελέχη του Τουρκικού Προξενείου.

Εκ των ανωτέρω, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα για την εμφάνιση και τη δράση στην Ελληνική Θράκη ισλαμικών αδελφοτήτων, ταγμάτων και ενός ευρυτάτου δικτύου του «ερντογανικού πολιτικού ισλάμ» κάτι που έχουμε επισημάνει και παλαιότερα τονίζοντας ότι η δημιουργία των «μαλακών συνόρων» στην περιοχή επιβάλλει την προώθηση μιας νέας θρησκευτικής ηγεσίας στη μειονότητα προκειμένου να αποτραπούν τα σχέδια των παραθρησκευτικών παράλληλων δομών του Τουρκικού Προξενείου! Η Ελληνική Πολιτεία και οι θεσμικοί της εκπρόσωποι οφείλουν να βρίσκονται σε διαρκή επαγρύπνηση και να λειτουργούν αποτρεπτικά κάθε φορά που βλέπουν να προσβάλλονται οι θεσμοί, τα έθιμα, οι παραδόσεις και η συνοχή της θρακιώτικης κοινωνίας ή και να απειλείται το εσωτερικό περιβάλλον ασφαλείας της Χώρας.

Οι Κρατικοί Μηχανισμοί πρέπει να επαγρυπνούν (όπως και άλλωστε πράττουν) προκειμένου να ανασχεθεί η δραστηριότητα υπόπτων οργανώσεων και ομάδων που επιδίδονται σε ανθελληνική ανατρεπτική δραστηριότητα. Τέλος, πρέπει -επιτέλους- να αναδειχθεί με δυναμικό τρόπο και συνολικά η πολιτισμική ταυτότητα της περιοχής με τους εκπροσώπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας να αποφεύγουν το «θρησκευτικό φολκλόρ» και την λογική των πανηγυριών και να αποπειραθούν να αναδείξουν την περιοχή ώς ένα Μητροπολιτικό Ορθόδοξο Κέντρο του Ελληνισμού!