Επιστολή διαμαρτυρίας πιστών προς τον Μητροπολίτη Άνθιμο

Loading...


Επιστολή διαμαρτυρίας για την άδικη, όπως υποστηρίζουν, δίωξη, εναντίον του π. Θεοδώρου Ζήση, απέστειλαν πιστοί στον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο.

Αναλυτικά:

»Θεσσαλονίκη, Δευτέρα 09/ 01/2017
Ιδιωτική πρωτοβουλία Ορθοδόξων πιστών
Αριθμ. Πρωτοκ. εισερχομένου εγγράφου: 10/9-1-17
Προς τον
Παναγιώτατο
ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία για τις άδικες κατηγορίες κατά του Αιδεσιμολογιωτάτου Πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση

Παναγιώτατε,
Πληροφορηθήκαμε την υπό ημερομηνίαν 10-12-2016 επιστολή Σας προς τον Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Θεόδωρο Ζήση, σύμφωνα με την οποία τον καλείτε να «παύσει τον σκανδαλισμόν των συνειδήσεων των πιστών» και την «δημιουργία αποτειχίσεων, σχισμάτων και ανταρσιών» «συμπεριφερόμενος», κατά την Υμετέραν άποψιν, «αντικανονικώς και άνευ σεβασμού προς την Ορθόδοξη, Μία, Αγία και Αποστολική Εκκλησία».

Γνωρίζοντες όλοι μας τόσο τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Θεόδωρο Ζήση επί σειρά ετών, το ορθόδοξο ήθος του και τα ορθά του φρονήματα περί της Πίστεως, καθώς και τα τεκταινόμενα που αφορούν τις αποφάσεις της πρόσφατης «Αγίας» και «Μεγάλης» Συνόδου εν Κολυμπαρίω Κρήτης, οι οποίες, εν ολίγοις, εκκλησιαστικοποιούν όλες τις απ’ αιώνων αιρέσεις παγκοσμίως, καθώς και επισημοποιούν το Π.Σ.Ε. και τους ατέρμονες «διαλόγους» του με την κάθε παγκόσμια κακοδοξία, λυπούμεθα βαθύτατα για τις άδικες κατηγορίες Σας εις βάρος του π. Θεοδώρου Ζήση και καταθέτουμε στην Υμετέραν Πατρική αγάπη τους εξής προβληματισμούς μας:
Πείτε μας που σφάλλει θεολογικώς ο π. Θεόδωρος Ζήσης σε όσα είδατε ή ακούσατε από τα γραφόμενα και λεγόμενα του, όπως, καθώς είπατε, τα παρακολουθείτε στο διαδίκτυο;

Η συντριπτική πλειοψηφία του παγκοσμίου Ορθοδόξου πληρώματος της Εκκλησίας μας απείχε από την «Αγία» και «Μεγάλη» Σύνοδο και δεν την αποδέχεται. Οι 4 Τοπικές Εκκλησίες της Ρωσίας, Βουλγαρίας, Γεωργίας και Αντιοχείας που δεν μετείχαν στη Σύνοδο της Κρήτης και δεν αποδέχονται τις αποφάσεις της, αποτελούν αριθμητικά τουλάχιστον το 70% του όλου πληρώματος της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας! Αν συνυπολογίσουμε και το πλήθος των Χριστιανών, κληρικών και λαικών, απ’ όλες τις Τοπικές Εκκλησίες που, ναί μεν, μετείχαν στην Σύνοδο, αλλά την απορρίπτουν, τότε γίνεται κατανοητόν πως το ποσοστό του 70% είναι πολύ μεγαλύτερο! Βάσει αυτού του αναμφισβήτητου γεγονότος, θα πρέπει Παναγιώτατε να εισηγηθείτε ταυτόχρονα να σωπαίνουν και να μην ομιλούν, ή να καθαιρεθούν και αφορισθούν όλοι αυτοί οι απανταχού της γης Ορθοδόξοι Χριστιανοί, μια που στην συνείδησή τους, η οποία σημειωτέον ανά τους αιώνας επικυρώνει ή ακυρώνει μία Σύνοδο, η Σύνοδος είναι ληστρική! Σείς, όμως, επιπλήττετε επιλεκτικά τον π. Θεοδώρο Ζήση και τους «συν αυτώ», όπως ζήτησε ο Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος, τον οποίο σπεύσατε ως πρώτος Επίσκοπος πανελλαδικά να ευαρεστήσετε!

Την ίδια στιγμή που Σείς Παναγιώτατε Επίσκοπε και Πατέρα μας σπεύσατε να επιπλήξετε τον π. Θεόδωρο Ζήση, μετά την απειλητική επιστολή του Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου προς την Ιερά Σύνοδο και τις εντολές του περί σωφρονισμού και καθαίρεσης-αφορισμού συγκεκριμένων προσώπων, υπάρχουν άλλοι συν-αδελφοί Σας Επίσκοποι που δεν υπέγραψαν τα επίμαχα φιλοαιρετικά-φιλοοικουμενιστικά κείμενα της Συνόδου (ο Σεβασμιώτατος Επίσκοπος Ναυπάκτου κ.κ. Ιερόθεος), πολλοί άλλοι Επίσκοποι που δεν μετείχαν στην Σύνοδο και δεν τα αποδέχονται επίσης (π.χ. ο Σεβασμιώτατος Επίσκοπος Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ, ο Σεβασμιώτατος Επίσκοπος Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ.κ. Αμβρόσιος, ο Σεβασμιώτατος Επίσκοπος Κυθήρων κ.κ. Σεραφείμ κ.α.), καθώς και Επίσκοποι που ζήτησαν από όλους τους Ιερείς της Επικρατείας τους να αποκηρύττουν επίσημα από άμβωνος τον Οικουμενισμό ως Παναίρεση, ώστε να ενημερώνουν και να διαφυλάττουν από το δηλητήριό του το ποίμνιό τους (π.χ. ο Σεβασμιώτατος Επίσκοπος Γόρτυνος κ.κ. Ιερεμίας).

«Ουδέν γαρ όφελος βίου καθαρού, δογμάτων διεφθαρμένων·» (P.G 59, 369), μας λέγει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος. Τόσο σημαντική είναι η περιφρούρηση των ορθών δογμάτων της Πίστεώς μας, που δεν ωφελεί από μόνος του ο καθαρός βίος. Ο π. Θεόδωρος Ζήσης, διάγων ο ίδιος βίον καθαρόν, ταυτοχρόνως ομιλεί και κηρύττει τα ορθά δόγματα που μας περιφρουρούν από κάθε μολυσματική αίρεση (και όχι «εκκλησία»). Εξάλλου, ποιος Άγιος ποτέ διαχρονικά εν Συνόδω αναφέρει και καταγράφει τις αιρέσεις ως «εκκλησίες»; Ποιος Άγιος ποτέ διαχρονικά εν Συνόδω δεν καλεί σε μετάνοια τους αιρετικούς (και όχι σε αέναους «διαλόγους» μαζί τους) και δεν καταδικάζει την κάθε αίρεση;

Διαβάστε εδώ:  Θεσσαλονίκης Ανθιμος: Υπάρχει μεγάλη ανησυχία στο λαό (ΒΙΝΤΕΟ)

«Ο μη λέγων την αλήθειαν υπεύθυνος εστίν του αίματος τουτέστι της σφαγής των ψυχών των πλανωμένων» μας λέγει και πάλι ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυστόστομος. Αναρωτιόμαστε, αντί να καταδικάζουμε τους αιρετικούς, εκφοβίζουμε με απειλές και διώξεις όσους διαφυλάττουν την Πίστη; Αδιανόητον!

Παναγιώτατε κ.κ. Άνθιμε, κατηγορείτε τον π. Θεόδωρο Ζήση «διά την δημιουργίαν αποτειχίσεων, σχισμάτων και ανταρσιών» ως πράγμα «αντικανονικόν και εκκλησιολογικώς απαράδεκτον», την στιγμή που ο ΙΕ΄ Κανών αναφέρει ρητώς: «Οι γαρ δι’ αίρεσίν τινά παρά των Αγίων Συνόδων, ή Πατέρων, κατεγνωσμένην, της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ’ Εκκλησίας διδάσκοντος, οι τοιούτοι ου μόνον τη κανονική επιτιμήσει ουχ υπόκεινται προ συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται. Ου γαρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μεριμνών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι». Όταν λοιπόν η μειοψηφία της Ορθοδόξου Εκκλησίας διά Συνόδου ονομάζει πλέον επίσημα τις αιρέσεις «εκκλησίες» και επικυρώνει την Παναίρεση του Οικουμενισμού διά των «διαλόγων» με κάθε αίρεση στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι «συν αυτώ» κάνουν σχίσμα;…

Ως πιστούς της Μίας (και μοναδικής), Αγίας και Καθολικής (και όχι παπικής) Εκκλησίας, μας κάνει δεινή εντύπωση η επιτίμηση και δίωξη των ορθοφρονούντων ρασοφόρων και λαικών από Πατριάρχες και Επισκόπους, με την δαμόκλειο σπάθη της αλαλίας, της καθαίρεσης και του αφορισμού των να κρέμεται επί την κεφαλήν των, επειδή πονούν και αγωνίζονται διά το αυτονόητον, δηλαδή διά την διαφύλαξιν των ορθών δογμάτων της Πίστεώς μας, ενώ δεν αφορίζονται βλάσφημα πρόσωπα που υβρίζουν τον Θεόν και τα ιερά και όσια, όπως επί παραδείγματι ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρης, ο οποίος έχει μετατρέψει τα τελευταία χρόνια την συμπρωτεύουσα σε Σόδομα και Γόμορρα Νο 2. Ο Κύριος, όμως, λέγει πως κάθε αμαρτία συγχωρείται (στον μετανοημένο άνθρωπο βεβαίως) εκτός αυτής της βλασφημίας κατά του Αγίου Πνεύματος, η οποία παρεμπιπτόντως αποτελεί το κατ’ εξοχήν αποκύημα της αθείας και της αίρεσης-κακοδοξίας· «Διά τούτο λέγω υμίν, πάσα αμαρτία και βλασφημία αφεθήσεται τοις ανθρώποις, η δε του Πνεύματος βλασφημία ουκ αφεθήσεται.» (Ματθ. 12, 31).

Παναγιώτατε, στην φετινή Χριστουγεννιάτικη Εγκύκλιο 2016 που αποστείλατε να αναγνωσθεί στους Ιερούς Ναούς, κάπου στο τέλος της μας προτρέπετε τα εξής· «ας συνεχίσωμε όλοι μας, ώριμοι και γέροντες, παιδιά και νέοι, το ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ της ζωής μας, ως συνεχιστές της πορείας των αγίων της Εκκλησίας μας και των προγονικών πατέρων μας». Σε αυτήν την προτροπή Σας ήδη υπακούει ο π. Θεόδωρος Ζήσης ως «επόμενος τοις αγίοις Πατράσι»· επομένως θα περιμέναμε τον εκ μέρους Σας έπαινόν του. Αντιθέτως, γινόμαστε μάρτυρες της εκ μέρους Σας επιπλήξεώς του.

Τέλος, Παναγιώτατε, ως πιστοί και αντιπροσωπεύοντες πολλούς περισσότερους πιστούς που για διάφορους λόγους δεν έχουν την δυνατότητα να εκφρασθούν, Σας διαβεβαιώνουμε πως ουδόλως σκανδαλιζόμαστε από τον π. Θεόδωρο Ζήση, αλλά αναπαυόμαστε με τον ορθό του λόγο. Αντιθέτως, δηλώνουμε πως σκανδαλιζόμαστε από κάθε ρασοφόρο Ποιμένα που εν παντί καιρώ, υπερβαλλόντως δε εν καιρώ κινδυνευούσης Πίστεως, όπως αυτήν που διανύουμε, σιωπά, δεν ομολογεί ακέραιη την Αλήθεια ή ακόμη χειρότερα κακοφρονεί και προδίδει τον Χριστό και τα ορθά δόγματα της Αμώμου Πίστεως και Εκκλησίας Του!
«Πας άνθρωπος αγιάζεται διά της ακριβούς ομολογίας της Πίστεως».
(Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, P.G 90, 165 A).

Ασπαζόμενοι μετά του προσήκοντος σεβασμού την δεξιάν Σας και εκζητούντες παρακλητικώς την «εν αληθεία» Πατρική Σας ανταπόκριση για ανάκληση των αδικαιολογήτων απειλών και συστάσεων προς τον π. Θεόδωρο Ζήση να παύσει να ομιλεί για τον Οικουμενισμό και την ψευδοσύνοδο της Κρήτης και με ο,τι άλλο υπονοείται διά αυτόν, διατελούμε μετά τιμής,
Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι Ορθόδοξοι πιστοί:
ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
π. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
ΓΑΪΤΑΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΑΠΟΥΚΡΑΝΙΔΗΣ ΚΥΡΟΣ
ΚΑΠΟΥΚΡΑΝΙΔΟΥ ΦΑΝΗ
ΚΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΑΡΚΟΥ ΠΑΝΩΡΑΙΑ
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
ΡΙΖΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΣΑΜΑΡΤΖΙΔΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ
ΣΑΡΛΑΝΤΖΗ ΜΑΡΙΑ
ΣΕΡΕΝΙΔΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
ΣΠΥΡΟΥ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ
ΤΕΛΛΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΤΟΡΗ ΜΑΡΙΝΑ
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ»

Πηγή: actines.blogspot.gr