ΕΦΚΑ 2017- Ειδοποιητήρια / Εκτύπωση online

Loading...


: Σε λειτουργία τέθηκε από την Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017 η στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).

Δείτε, βήμα-βήμα, πως μπορείτε να εκτυπώσετε το ειδοποιητήριό σας.

: Μέσω αυτής της υπηρεσίας παρέχεται η δυνατότητα υποβολής αίτησης για συνταξιοδότηση εξ ίδιου δικαιώματος (γήρατος), αναπηρίας ή λόγω θανάτου, για τον ΕΦΚΑ. Δυνατότητα υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης έχουν οι ασφαλισμένοι που προέρχονται από τους εξής φορείς που εντάχθηκαν στον ΕΦΚΑ: , , , ΝΑΤ, ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, ΕΤΑΑ και Γ.Λ.Κ. (Δημόσιο). [Κάντε click στο link στο τέλος του άρθρου για να εισέλθετε στο web site του ΕΦΚΑ, www.efka.gov.gr].

Με την ηλεκτρονική υποβολή του αιτήματος, αποδίδεται ηλεκτρονικός αριθμός πρωτοκόλλου που λαμβάνεται υπόψη στην επεξεργασία του συνταξιοδοτικού αιτήματος. Η επεξεργασία του συνταξιοδοτικού αιτήματος θα ξεκινήσει με την κατάθεση των ελλειπόντων δικαιολογητικών στις αρμόδιες υπηρεσίες ΕΦΚΑ.

Εκτύπωση ειδοποιητηρίου για ασφαλιστικές εισφορές στο www.efka.gov.gr

Όπως γνωστοποιήθηκε; από την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017, θα τεθεί σε λειτουργία από το site του ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr), η εφαρμογή για την εκτύπωση των ειδοποιητηρίων πληρωμή ασφαλιστικών

Οι αλλαγές

Για όλους τους ασφαλισμένους

Όλοι πλέον ασφαλίζονται στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης.Στον καταβάλλουν τις εισφορές τους όλοι οι εργαζόμενοι είτε ως μισθωτοί είτε ως αυτοαπασχολούμενοι και από τον ΕΦΚΑ λαμβάνουν την κύρια σύνταξή τους όλοι οι συνταξιούχοι.

· Ενοποιούνται οι κανόνες και οι υπηρεσίες για όλους. Μισθωτούς και μη μισθωτούς. Στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα. Για όλα τα επαγγέλματα. Χωρίς «παιδιά και αποπαίδια». Όλοι πληρώνουν το ίδιο ποσοστό των εισοδημάτων τους (με ένα μεταβατικό διάστημα για την ομαλή μετάβαση κάποιων κατηγοριών εργαζομένων). Όλοι απολαμβάνουν τις ίδιες -όλο και πιο υψηλού επιπέδου- υπηρεσίες. Όλοι λαμβάνουν σύνταξη στο ίδιο ποσοστό επί των εισφορών τους, όταν έρθει η ώρα.

· Στην ιστοσελίδα, σταδιακά, θα μπορούν όλοι να έχουν πρόσβαση σε σημαντικές υπηρεσίες. Το πρώτο διάστημα λειτουργίας, ορισμένες από αυτές θα παρέχονται μέσω των παλαιών ιστοσελίδων των Ταμείων που λειτουργούσαν έως 31/12/2016. Και σύντομα, όλες θα παρέχονται πλέον από την ιστοσελίδα του . Ενδεικτικά αναφέρονται:

o Ασφαλιστική Ικανότητα ασφαλισμένου για το 2017
o Ασφαλιστικό Ιστορικό μέσω του συστήματος ΑΤΛΑΣ
o Εφαρμογή εκτίμησης της θεμελίωσης δικαιώματος για σύνταξη
o Εφαρμογή υπολογισμού σύνταξης (αρχικά, τουλάχιστον για το πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ)
o Ηλεκτρονική παρακολούθηση της πορείας της Αίτησης Συνταξιοδότησης
o ΑΠΔ εργοδοτών
o Αίτηση για εξέταση για πιστοποίηση ποσοστού αναπηρίας από τις επιτροπές των ΚΕΠΑ
o Πιστοποιητικό αναπηρίας για όσους αναμένουν αποτελέσματα ΚΕΠΑ
o Βεβαιώσεις εισφορών αυτοαπασχολούμενων
o Ενημερωτικά σημειώματα και φορολογικές βεβαιώσεις συνταξιούχων

· Δημιουργείται ο online προσωπικός ασφαλιστικός λογαριασμός.
Με όλες τις αναγκαίες πληροφορίες από όλα τα πρώην ταμεία και απόλυτη προστασία των προσωπικών δεδομένων.

· Τα γνωστά σημεία και καταστήματα εξυπηρέτησης όλων των φορέων συνεχίζουν να λειτουργούν για την ομαλή μετάβαση και εξοικείωση των ασφαλισμένων στις σύγχρονες μηχανογραφικές και ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

· Σύντομα ξεκινά τη λειτουργία του και το ειδικό call center του ΕΦΚΑ. Καλώντας στο 1555 (αστική χρέωση) οι πολίτες θα λαμβάνουν ενημέρωση για τα θέματα που τους απασχολούν.

· Οι πληρωμές των εισφορών γίνονται μέσω της τράπεζας που επιλέγει ο ασφαλισμένος, με γρήγορο και απλό τρόπο Στα ειδοποιητήρια του ΕΦΚΑ ορίζονται όλες οι λεπτομέρειες.

· Ιδρύονται τα πρώτα Περιφερειακά Ελεγκτικά Κέντρα Ασφάλισης. Σταδιακά, θα λειτουργήσουν 11 ΠΕΚΑ σε όλη τη χώρα, ώστε να ασκούν δίκαιο και εντατικό έλεγχο για την ασφάλιση και να πατάξουν την ανασφάλιστη εργασία.

Διαβάστε εδώ:  ΕΦΚΑ: efka.gov.gr - Πως να κάνετε ηλεκτρονικά αίτηση για σύνταξη

Τι αλλάζει

Για τους συνταξιούχους

· Ηλεκτρονική αίτηση συνταξιοδότησης γρήγορα και απλά.

Πολύ σύντομα, η αίτηση συνταξιοδότησης θα υποβάλλεται πλέον ηλεκτρονικά για όλους τους ασφαλισμένους. Σε ενιαία ηλεκτρονική φόρμα -διαθέσιμη στο www.efka.gov.gr- ανεξάρτητα από το πόσοι ήταν οι φορείς ασφάλισης. Στη συνέχεια, ο αιτών ενημερώνεται ηλεκτρονικά για την πορεία της αίτησης. Μπαίνει τέλος στην ταλαιπωρία, τις δυσκολίες και τις καθυστερήσεις, όπως διαβάζουμε στο express.gr

Όποιος δεν έχει πρόσβαση στο ίντερνετ ή εξοικείωση με την τεχνολογία, μπορεί να επισκεφτεί οποιοδήποτε ΚΕΠ, όπου οι υπάλληλοι θα τον βοηθήσουν άμεσα.

· Τα γνωστά σημεία και καταστήματα εξυπηρέτησης όλων των φορέων συνεχίζουν να λειτουργούν για την ομαλή μετάβαση και εξοικείωση των συνταξιούχων στις σύγχρονες μηχανογραφικές και ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Για την ενημέρωση των ασφαλισμένων και των συνταξιούχων, ήδη έχουν τεθεί σε λειτουργία ο τηλεφωνικός αριθμός 1555 και η ιστοσελίδα www.efka.gov.gr, η οποία θα εμπλουτίζεται σταδιακά με ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, ώστε οι πολίτες να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες, πληροφορίες και αιτήσεις.