Ασχημα νέα: Τα VIP αεροσκάφη θέλουν καύσιμα και ανταλλακτικά για να πετάξουν!

Loading...


Στην περίπτωση της αναγκαστικής προσγείωσης του αεροσκάφους Embraer του «σμήνους VIP» της Πολεμικής Αεροπορίας και των όσων αποκαλύφθηκαν εν συνεχεία για την καθήλωση λόγω συντήρησης των άλλων δύο αεροσκαφών μεταφορών VIP, δηλαδή του δεύτερου Embraer και του Gulfstream δεν είχαμε τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από μία ανώδυνη αποτύπωση στην πράξη της εγκατάλειψης των Ενόπλων Δυνάμεων και των περικοπών κατά 65% των κονδυλίων για την άμυνα τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Και λέμε «ανώδυνη» γιατί αν το σκηνικό είχε μέσα χρήση πολεμικών μέσων και υπεράσπιση της εδαφικής ακεραιότητας, φοβόμαστε ότι το αποτέλεσμα θα ήταν άκρως επώδυνο.

Γιατί καλές οι ασκήσεις και οι ετοιμότητες στις ασκήσεις, αλλά όλοι κρίνονται στα έκτακτα περιστατικά.

Αγνοούσε η κυβέρνηση και το Μαξίμου ότι έχουν κοπεί το 70% των κονδυλίων για το σμήνος VIP από αυτά που είχαν διατεθεί το έτος 2009 που ήταν ένας «σφιχτός» προϋπολογισμός; Και με τι ήθελε να είναι ετοιμοπόλεμα τα αεροσκάφη; Με «αέρα»;

Και τώρα που θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν ως ενάερια ταξί για τις ανάγκες της προεδρίας θυμήθηκαν ότι υπάρχουν και αυτά τα αεροσκάφη; Ουδείς σκέφθηκε ότι οι προβλεπόμενες συντηρήσεις, λόγω προεδρίας ΕΕ έπρεπε να είχαν γίνει από τη  αρχή της χρονιάς;

Δεν θέλουμε να φανταστούμε τι γίνεται στις Μοίρες των μαχητικών και των εκαπιδευτικών αεροσκαφών, πέρα από αυτά τα τρομακτικά που ήδη γνωρίζουμε, αν τρία αεροσκάφη και μάλιστα αυτά που μεταφέρουν την πολιτική ηγεσία έχουν εγκαταλειφθεί από τους ίδιους τους πολιτικούς.

Την ίδια στιγμή παρήγγειλε και παρέλαβε 30 υπερ-πολυτελή αυτοκίνητα Audi Α8, ενώ εδώ δεν διαθέτουν ούτε ευρώ για στοιχειώδη σε Τάγματα, πλοία, Μοίρες.

Η δικαιολογία της ανυπαρξίας VIP αεροσκάφη προκειμένου να μεταβεί ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς στο Μπακού του Αζερμπαιτζάν για την υπογραφή του TAP, μετά τη βλάβη που παρουσίασε στα flaps το ενός Embraer, ήταν γιατί βρίσκονται σε «ετήσια συντήρηση».

Τι να πουν και οι άνθρωποι της Πολεμικής Αεροπορίας; Οτι η συντήρηση είναι … μόνιμη λόγω έλλειψης κονδυλίων;

Οι έμπειροι τεχνικοί και το προσωπικό της Πολεμικής Αεροπορίας ποτέ δεν θα άφηναν καθηλωμένα τα δύο από τα τρία κυβερνητικά αεροσκάφη για να πραγματοποιήσουν τη συντήρηση τους. Όμως η εντολή που έχει δοθεί από την κυβέρνηση είναι και τα τρία VIP αεροσκάφη να είναι έτοιμα και στην υπηρεσία της… ελληνικής Προεδρίας της Ευρωπαικής Ένωσης εντός Δεκεμβρίου, μόνο που ξέχασαν μια μικρή λεπτομέρεια: Να δώσουν λεφτά.

Εγκαίρως. Όχι τώρα. Τώρα όλα θα είναι διπλά και τριπλά, γιατί αν το θέλεις «εδώ και τώρα» το πληρώνεις διπλά και τριπλά.

Η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να βρει 30 αυτοκίνητα από αυτά που έχει παροπλίσει λόγω υψηλού κόστους λειτουργίας και συντήρησης και πληρώνει μερικές εκατοντάδες ευρώ για να αγοράσει κανούργια.

Μόνο στο Πεντάγωνο υπάρχουν τρεις άθικτες Mercedes 600, ολοκαίνουργιες οι οποίες είχαν αγορασθεί για τους αρχηγούς των Επιτελείων, αλλά μπήκαν στο πάρκινγκ για λόγους… οικονομίας.

Ο λογαριασμός της Προεδρίας της Ευρωπαικής Ένωσης θα είναι μεγάλος απ’ ότι φαίνεται και αυτόν θα κληθεί να τον πληρώσει ο Ελληνικός λαός σε μία περίοδο που πεθαίνει από το κρύο, την πείνα και την έλλειψη φαρμάκων.

Μόνο και μόνο για φουλάρια έδωσαν 170.000 ευρώ. Με τόσα λεφτά η ΜΥΚ, το ΕΤΑ ή ακόμα και η ΜΥΑ/ΛΣ λύνουν προβλήματα εξοπλισμού χρόνων…



Ετικέτες