ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Μασωνική εφεύρεση το Καρναβάλι της Πάτρας!

Loading...


Με αφορμή τα άρθρα μας εναντίον του κατάπτυστου «εθίμου» του Καρνάβαλου, διάφοροι μας στέλνουν μηνύματα λέγοντάς μας ούτε λίγο ούτε πολύ πως πρέπει «να το βουλώσουμε», διότι με την πολεμική μας στις αναρίθμητες αισχρότητες, χυδαιότητες και ανηθικότητες που επιτελούνται σε αυτά τα ρεσιτάλ ακολασίας και αμαρτίας, «βλάπτουμε τον τουρισμό πόλεων ολόκληρων που περιμένουν να ζήσουν από τα Καρναβάλια»!

Ε λοιπόν, τους απαντάμε ευθέως:

Χίλιες φορές καλύτερα να πεινάσουμε και να φτωχύνουμε, παρά να πιάσουμε στα χέρια μας τα βρώμικα λεφτά του σεξοτουρισμού, ναρκοτουρισμού και αλητοτουρισμού που επιφέρουν τα Καρναβάλια!!!

Βέβαια, εκείνο που δεν ξέρουν πολλοί είναι ΠΟΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ αυτά τα ξέφρενα, αντιχριστιανικά και απάνθρωπα πανηγύρια που δηλητηριάζουν τις ψυχές και τα σώματα πολλών συνανθρώπων μας! Ποιοι ήταν οι εμπνευστές τους;

Η παρουσία της Μασονίας στην Αχαϊκή πρωτεύουσα συμπίπτει με την έναρξη του Καρναβαλιού.

Πότε άρχισε το Πατρινό Kαρναβάλι.

Το Καρναβάλι της Πάτρας έχει ιστορία από τα τέλη του ΙΘ’ αιώνα. Η χρονική περίοδος μέσα στην οποία το Πατρινό Καρναβάλι γεννήθηκε, εξελίχθηκε και απέκτησε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, περιλαμβάνει το τελευταίο τέταρτο του 19ου αιώνα και το πρώτο του 20ου. Στα χρόνια αυτά αναπτύσσονται οι οργανωμένες καρναβαλικές εκδηλώσεις, επεκτείνεται η μαζική συμμετοχή σ’ αυτές και ενθαρρύνεται η λαϊκή πρωτοβουλία. Ουσιαστικά το Καρναβάλι της Πάτρας άρχισε να διαμορφώνεται και να εξελίσσεται το 1860, δεχόμενο διάφορες επιδράσεις. Το έτος 1870 σημειώθηκαν δυστυχήματα από αδέσποτες σφαίρες, ενώ είναι και η τελευταία χρονιά που διαπράχθηκαν φόνοι κατά τη διάρκεια της Αποκριάς. Στα χρόνια γύρω στο 1870 παρουσιάζονται πιο οργανωμένες μασκαράτες και εμφανίζονται τα πρώτα καρναβαλικά άρματα.Στη δεκαετία του 1880 διαδόθηκαν ξένα καρναβαλικά έθιμα, ενώ δημιουργήθηκαν και μερικά έθιμα που διατηρήθηκαν για καιρό.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Η παρουσία των Μασόνων στην Πάτρα ξεκινάει στις αρχές του 19ου αιώνα και εντείνεται µε την ίδρυση της τρίτης κατά σειρά τεκτονικής στοάς στην πόλη, το 1895.

Η πρώτη πάντως ελληνόφωνη Στοά που δηµιουργήθηκε στην Πάτρα ήταν ο «Αρχιµήδης», η τέταρτη κατά σειρά Στοά της Ελλάδας µε έτος ίδρυσης το 1863, η οποία έµεινε σύντοµα ανενεργή. Το 1867 η Στοά δέχθηκε διωγµούς από την τοπική κοινωνία. Υπαίτιος, σύµφωνα µε τον ιστορικό Τριανταφύλλου ήταν ο ιεροκήρυκας Μακράκης που φανάτιζε τους πολίτες. Ο Οδυσσέας Κρητικός µαστιγώθηκε θεωρούµενος ως Μασόνος, ενώ το σπίτι του Ζακυνθινού Καλλιβωκά λεηλατήθηκε για τους ίδιους λόγους και ο ίδιος αναγκάστηκε να µετακοµίσει στην Ιταλία. Για τους ίδιους λόγους εγκατέλειψε την Πάτρα και ο φερόµενος ως ρήτορας της Στοάς Εισαγγελέας Σπ. Γερακάρης.

Το 1898, µετά από αντίδραση του Μητροπολίτη Πατρών Ιερόθεου, έφτασε µέχρι τη Βουλή το θέµα της ανάµιξης Μασόνων στη Σχολή Απόρων Πάτρας. Ο Ιερόθεος ζητούσε την παραίτηση του Προέδρου του Δ.Σ. της Σχολής Κ. Σαρρή, ως τέκτονα, αλλά το Δ.Σ. αρνήθηκε και ο Μητροπολίτης παραιτήθηκε. Το Δ.Σ., αποτελούσαν οι Θάνος Κανακάρης Ρούφος, ο Μητροπολίτης, ο Κ. Λουκάς, ο Κ. Κανελλοπουλος, ο Δ. Παπανικολάου, ο Ν. Πετραλιάς, ο Δ. Γούναρης και ο Ι.Θαλλής.

Μετά τον «Αρχιµήδη» ακολούθησε ο «Αχαϊκός Αστήρ», µε έτος ίδρυσης το 1889, ο οποίος όµως διαλύθηκε το 1893. Στη συνέχεια ακολούθησαν ο «Παλαιών Πατρών Γερµανός» (Νοέµβριος 1895) και ο «Φάρος» που ιδρύθηκε σχετικά πρόσφατα. Τα τελευταία χρόνια ιδρύθηκε και Στοά Εθνικών, των αποσχισθέντων δηλαδή από την Μεγάλη Στοά της Ελλάδας. Από τα µέλη της στοάς «Παλαιών Πατρών Γερµανός» προέρχεται επίσης η στοά «Κοινόν Αιτωλών» που ιδρύθηκε το 1988. Το 1941 η στοά στεγαζόταν επί της οδού Ζαΐµη ενώ µερικά χρόνια πριν, είχαν ιδρύσει τον «σύνδεσµο κοινωνικής πρόνοιας και αντιλήψεως».

Αξίζει να σηµειωθεί ότι από την Πάτρα ξεκίνησε η κίνηση των Εθνικών, η δηµιουργία δηλαδή της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας.

ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΤΡΙΝΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ

Σύµφωνα µε το βιβλίο του δηµοσιογράφου Κώστα Τσαρούχα «Η Μασονία στην Ελλάδα», µέλη της Μασονικής Στοάς «Παλαιών Πατρών Γερµανός» είναι ή έχουν υπάρξει οι:

Βασίλειος Πιλάλης (δικηγόρος), Μπάρλος Κωνσταντίνος (γιατρός), Κωνσταντόπουλος Δ. (γιατρός), Δηµ. Πούντζας (οφθαλµίατρος), Δηµ. Λάγαρης, Αθανάσιος Κοντοσάκης, Πετρόπουλος Κων., Διον. Ψιχαλινός, Αλεξ. Σταµατόπουλος, Θεµ. Σπυρόπουλος, Αθαν. Μπισιώτης, Τηλ. Ορφανουδάκης, Παν, Φαρµάκης, Ευαγγ. Παλάσκας, Γεωργ. Στεµπίλης, Γεωρ. Κατσάµπας, Νικ. Γιαννιακόπουλος, Τασ. Αναστασόπουλος, Μπισιώτης Αθαν., Μαν. Ραφαηλίδης, Τηλ. Ορφανουδάκης, Χρήστος Βασιλείου, Ιωαν. Ρούβαλης, Γ. Κατσάµπας, Π. Λέµης, Νικ. Βιττώριος.

Σύµφωνα µε το βιβλίο του γνωστού δηµοσιογράφου αξιωµατούχοι στην Εθνική Μεγάλη Στοά της Ελλάδος είναι ο Στέφανος Παϊπέτης (Μέγας Διδάσκαλος), ενώ πρώην σεβάσµιοι έχει υπάρξει και ο Ευτύχιος Σπετσέρης.

ΚΙ ΑΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ

Στο διαδίκτυο παρουσιάζονται ολόκληρες λίστες µε πολύ γνωστά ονόµατα της πατρινής κοινωνίας, που φέρονται να έχουν ασπαστεί την Μασονία.

Ως Μεγάλοι Σεβάσµιοι της Στοάς «Παλαιών Πατρών Γερµανός», παρελθόντων ετών αναφέρονται οι: Κ. Κανελλόπουλος, Νικόλαος Πετιµεζάς, Κ. Λουκάς, Αναστάσιος Κεφάλας, Χάρολδ Χαϋλανδ, Γεώργιος Τριάντης, Στήβενς Εδουάρδος και πολλά άλλα γνωστά ονόµατα της τότε κοινωνίας που αποδεικνύουν τη δύναµη των µασονικών Στοών επί των ηµερών τους.



Ετικέτες