Αγρυπνία στον Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Ασσήρου (ΦΩΤΟ)

Loading...


Επί τη ευκαιρία της Αποδόσεως της Εορτής των Εορτών και της Πανηγύρεως των Πανηγύρεων της Αναστάσεως του Κυρίου, τελέσθηκε η Ιερά Αγρυπνία μέσα σε κλίμα κατάνυξης, το βράδυ της 19ης προς 20ης Μαΐου ε.έ., προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης κ.κ. Ιωάννου, εις τον Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης της κωμοπόλεως της Ασσήρου.

Προ της ενάρξεως της Ιεράς Αγρυπνίας, η οποία εψάλλει σύμφωνα με το Τυπικό της Αγίας μας Εκκλησίας, όπως η Πασχαλινή Ακολουθία την νύκτα της Αναστάσεως, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαγκαδά κ.κ. Ιωάννης, πλαισιούμενος από κληρικούς της Μητροπόλεως, υποδέχθει έμπροσθεν του Ιερού Ναού τον Τίμιο Σταυρό της παλαιάς Επισκοπής Λητής και Ρεντίνης και εν συνεχεία ετελέσθει η επίσημος Δοξολογία.

Στην ομιλία του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαγκαδά, αναφέρθη στο σύνθετο βίωμα που συνδέεται με την Προσκύνηση και την Δοξολογία καθώς ψάλλουμε «τον Σταυρό σου Προσκυνούμε Δέσποτα και την Αγία σου Ανάσταση Υμνούμε και Δοξάζουμε», το οποίο και είναι εκείνο που εκφράζει την λεγόμενη χαρμολύπη, που οι Άγιοι Πατέρες, μας έχουν παραδώσει ως την βιωματική εμπειρία για κάθε «εις Χριστόν πιστεύων άνθρωπο», ο οποίος μέσα από την δοκιμασία των πειρασμών, των θλίψεων και των δοκιμασιών του παρόντος βίου, ζει, προγεύεται και βιώνει των μακαρίων αιωνίων αγαθών την απόλαυση.

Ο νικητήριος ο παιάνας «Χριστός Ανέστη», που ακούμε και ηχεί παντού, είναι η αλήθεια την οποία Ευαγγελίζεται η Αγία μας Εκκλησία.
Η Αιώνιος Ζωή, που μας χαρίζει ο Κύριος, ολοκληρώνεται μέσα από την συγκεφαλαίωση μιας αληθείας που βγαίνει μέσα από την θεογνωσία, μέσα από την αποκάλυψη και μέσα από την φανέρωση και βίωση της Ευαγγελικής αληθείας, κατά την οποία ο Θεός αποκαλύπτεται μέσα από το μυστήριο της Καινής Κτίσεως εις τον άνθρωπο.

Αυτήν την Αιώνιο Ζωή, ζήτησε ο ίδιος ο Κύριος πριν να πορευτεί εις το Όρος τον Ελαιών, από τον Θεό Πατέρα, να χαρίσει εις τους Μαθητές Του, αλλά και σε όλους εμάς, και αυτήν την ζωή έρχεται και την συγκεκριμενοποιεί, αρκεί όμως να γνωρίσουμε και εμείς ότι είναι Παρόν και Αναστημένος ανάμεσα μας, και έρχεται απλώνοντας το χέρι Του, ώστε να μας τραβήξει μέσα από τον τάφο, μέσα από την αμαρτία, μέσα από την φθορά για να μας οδηγήσει εκ του ασφαλούς να μας οδηγήσει στην αθανασία και στην Καινή Κτίση.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Ετικέτες