72 λαθρομετανάστες αποβιβάστηκαν ανενόχλητοι στην … Κάρυστο!

Loading...


Σοβαρά ερωτήματα για το σύστημα επιτήρησης και ασφάλειας στο Αιγαίο, τόσο των Ενόπλων Δυνάμεων, όσο και του Λιμενικού/ΕΛΛΑΚΤ, ανακύπτουν από το γεγονός ότι σκάφος με 72 λαθρομετανάστες κατάφερε και έφτασε μέχρι την … Κάρυστο (!) στο νότιο Ευβοϊκό Κόλπο μια ανάσα από τις ακτές της Αττικής!

Εκπληκτοι οι κάτοικοι του χωριού Πλατανιστό κοντά στην Κάρυστο, είδαν έναν «λόχο» λαθρομετανάστες στην ακτή του χωριού τους και βέβαια είναι πρακτικά αδύνατον οι ίδιοι να γνώριζαν πώς να φτάσουν μέχρι εκεί από τις τουρκικές ακτές, άρα τους μετέφεραν μέχρι εκεί δουλέμποροι.

Από τα 72 άτομα, οι 63 είναι Αφγανοί και οι 9 από τη Συρία.

Το σκάφος των δουλεμπόρων δεν βρέθηκε που σημαίνει ότι … τους αποβίβασαν και αποχώρησαν σαν … κύριοι προς την Τουρκία

Και για να μετέφεραν 72 άτομα σημαίνει ότι το σκάφος δεν ήταν ένα απλό φουσκωτό. Θα πρέπει να ήταν ένα σκάφους μεγέθους τουλάχιστον 60 ποδών (18-20 μέτρων).

Αυτό το σκάφος, λοιπόν, ξεκίνησε από τις τουρκικές ακτές, πέρασε τα ελληνικά νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, πέρασε από το Κεντρικό Αιγαίο και έφτασε σχεδόν μέχρι την Αττική, χωρίς να τους ενοχλήσει κανείς.

Βάλτε στην θέση τους ένα σκάφος με δύο διμοιρίες των τουρκικών ειδικών δυνάμεων (40 άτομα) σε μια ανάλογη διείσδυση, όχι μέχρι την Εύβοια, αλλά μέχρι στην Σκύρο, όπου είναι ο βασικός πυλώνας της αεράμυνας και της θαλάσσιας επιτήρησης στο Αιγαίο, «γεφυρώνοντας» βόρειο και νότιο τομέα και θα δείτε το αποτέλεσμα της έλλειψης επιτήρησης.

Αν και είναι απίθανο να έρθουν με σκάφος επιφανείας, βέβαια, αφού μπορούν να κάνουν την διαδρομή με ελικόπτερο σε ύψος 10 μέτρων από την επιφάνεια της θάλασσας.

Και δεν μιλάμα για τα παράλια του Ανατολικού Αιγαίου που είναι λογικό, μέχρις ενός σημείου να διαφεύγουν της επιτήρησης τα δουλεμπορικά λόγω εγγύτητας με την μικρασιατική ακτή…

Πάντως το Αιγαίο, πρέπει να είναι η μοναδική περιοχή του πλανήτη που αντιμετωπίζει τόσο σοβαρά και πολυποίκιλα προβλήματα ασφαλείας σε μια πολύ μικρή, έκταση και να μην υπάρχει σύστημα συνολικής επιτήρησης της κίνησης μικρών ή μεγάλων σκαφών επιφανείας. Γιατί άραγε;