Εκπαιδευτικός εμπλεκόμενος σε παιδική πορνογραφία προσπάθησε να θέσει υποψηφιότητα για συγγραφή εκπαιδευτικών βιβλίων

Loading...


«Έχει απολυθεί οριστικά. Δήλωσε συμμετοχή διαδικτυακά για να συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων και τέθηκε εκτός προ 20 ημερών. Τον εντοπίσαμε και τον βγάλαμε έξω».
Την ανακοίνωση αυτή έκανε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, κατά την πρώτη εφαρμογή στα σχολεία, του προγράμματος Cyberkid που αφορά την ασφαλή πλοήγηση των μαθητών στο διαδίκτυο, δράση που εντάσσεται στο «Κοινωνικό Σχολείοη η οποία έγινε από τον Διευθυντή της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ταξίαρχο Μανώλη Σφακιανάκη, παρουσία του υπουργού Παιδείας , Ανδρέα Λοβέρδου, του υπουργού Δημοσίας Τάξεως και Προστασίας του Πολίτη, Βασίλη Κικίλια και των υφυπουργών Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου και Γεώργιο Στύλιο.
Σχετικά ο κ. Λοβέρδος, είπε ακόμη τα εξής:

Α. Επίσης μία περίπτωση, που την αναφέραμε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, από την οποία ζητήσαμε να καλέσουν τον κ. Κικίλια και τον κ. Σφακιανάκη για ενημέρωση. Ένας διοικητικός υπάλληλος σχολείο, συγκέντρωνε πορνογραφικό υλικό δίπλα από σχολείο. Αυτός τιμωρήθηκε. Έγινε πειθαρχική δίκη, υπήρξε πρωτόδικη απόφαση, επιεικής, το δημόσιο δεν έκανε ένσταση εγκαίρως και μου έφερνε η υπηρεσία να τον επαναφέρω. Εγώ απάντησα ότι δεν θα επανέλθει ποτέ αυτός, διότι η συμπεριφορά του τον έχει θέσει εκτός εκπαιδευτικού συστήματος. Σε δέκα ημέρες ξαναήρθε η πράξη, παρ’ ότι είχα απαντήσει ρητά και οι νομικοί μας σύμβουλοι την έσκισα».

Β. Μας είπε ο κ. Σφακιανάκης και μας άφησε εμβρόντητους ότι ένας υπάρχει ένας αριθμός παιδεραστών, 940 και μεταξύ των οποίων και ένας μικρός αριθμός εκπαιδευτικών. Είχαμε μία μικρή εικόνα. Είχαμε την εντύπωση ότι όλα αυτά διεκπεραιώνονται αρμοδίως.

Γ.Όταν μου είπε ότι είναι εκπαιδευτικοί που είναι στα σχολεία, στην εκπαίδευση, αυτό για μένα ήταν δυσάρεστη έκπληξη, διότι θεωρούσαν όλοι αυτοί είχαν πάρει την άγουσα να τεθούν εκτός εκπαίδευσης. Δεν ήταν για όλες τις περιπτώσεις έτσι. Για κάποιες ήταν.

Δ.Μας έδωσε έναν αριθμό, τον αριθμό 4, τον οποίο ανέφερα και στην Βουλή. Είναι λίγο μεγαλύτερος ο αριθμός, αλλά δεν θέλω να δώσω τον ακριβή αριθμό, διότι μπορεί αύριο να έχω μία, δύο προσθήκες. Προς ώρας είναι πάνω από 7, είναι 8 ή 9. Κάνω αύτη την αρίθμηση.

Ε.Υπάρχει περίπτωση που δεν είναι αποδεδειγμένα έτσι, αλλά είναι συναφής. Εγώ θα την τιμωρήσω στο πλαίσιο της θέσης κάποιου εκτός εκπαιδευτικού συστήματος με τον πιο αυστηρό τρόπο. Εμείς δεν αποδίδουμε ούτε πειθαρχική δικαιοσύνη, ούτε ποινική δικαιοσύνη. Δεν παραβιάζουμε όρια άλλων λειτουργιών. Αλλά σε ότι μας αφορά, δεν θέλουμε τέτοιους ανθρώπους στο εκπαιδευτικό σύστημα και δεν θα είναι.

Ζ.Είναι τρεις κατηγορίες. Η μία κατηγορία εκπαιδευτικών που συνέχισαν μέχρι χθες να εργάζονται για διάφορους λόγους. Αυτοί τέθηκαν απ’ έξω. Αυτό το κάναμε με δράσεις των προηγούμενων ημερών κυρίως της χθεσινής, της σημερινής και της αυριανής ημέρας. Η.Δεύτερον είναι οι κατηγορίες των περιπτώσεων για τις οποίες έχει κινητοποιηθεί η πειθαρχική και η ποινική δικαιοσύνη και τίθενται από εμάς σε αργία και τρίτον είναι οι περιπτώσεις των απολύσεων. Δύο απολύσεις υπέγραψα χθες. Είναι περιπτώσεις που τελεσιδίκησαν και ήρθαν σε εμάς και ολοκληρώθηκαν οι πράξεις απόλυσής τους. Θ.Αναζητούμε όλες αυτές τις περιπτώσεις με δύο τρόπους. Η μία είναι το αρχείο μας. Η δεύτερη είναι η Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, η οποία μας εξακτινώνει σε όλη την χώρα μέσω των Εισαγγελιών. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Κικίλια και τον κ. Σφακιανάκη, διότι χωρίς αυτούς του δύο θα ήμασταν πολύ αδύναμοι και αυτά που κάνουμε σήμερα δεν θα υπήρχαν. Είναι και στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα».

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Για την καθυστέρηση απόδοσης πειθαρχικής ευθύνης σε τέτοιες περιπτώσεις , ο υπουργός Παιδείας είπε τα εξής: «Για την καθυστέρηση απόδοσης πειθαρχικής ευθύνης, εμείς με τον κ. Κικίλια θα κόψουμε τον Γόρδιο δεσμό. Αντί να γίνουμε υπάλληλοι αυτών των διαδικασιών και κάθε στρεψοδιακίας θα χτυπήσουμε στο κεφάλι και όποιος θέλει ας πάει στα δικαστήρια με τους δικηγόρους να υποβάλλει το αίτημά του. Θα κάνουμε μία πρόταση στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης που εποπτεύει τα θέματα της εφαρμογής του υπαλληλικού κώδικά, να μην καλύπτονται τέτοιες πράξεις πίσω από τον τίτλο «ανάξιε περί της υπηρεσίας» , αλλά να αποκτήσουν στον υπαλληλικό κώδικα την ακριβή ονομασία τους, όπως την έχει ο ποινικός κώδικας, έτσι ώστε να μην είναι δυσδιάκριτο αν πίσω από αυτόν τον τίτλο κρύβεται το αδίκημα μίας οικονομικής διαχείρισης ή μία καθυστέρηση προσέλευσης ή μία παιδοφιλική συμπεριφορά. Ο πρωθυπουργός, το είπε, το ανέφερε ο κ. Σφακιανάκης, το επαναλαμβάνω και εγώ , καμία ανοχή. Αν έχουν οποιεσδήποτε νομικές αιτιάσεις να πάνε στα δικαστήρια».
Ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Βασίλης Κικίλιας δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα μαζί σας και που όλοι μαζί καλωσορίζουμε μία καινοτόμο δράση, που σχεδιάστηκε από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και αφορά την ασφάλειά μας στο Διαδίκτυο.
Τι ξεκινά από σήμερα: Από σήμερα, με όχημα την τεχνολογία, όλοι οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ταυτόχρονα μία σειρά από παρουσιάσεις για την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία δίνουμε σαφείς απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που αφορούν την ασφάλειά μας το Διαδίκτυο. Ερωτήματα που απασχολούν το παιδί, τον έφηβο, τον γονέα, το δάσκαλο και καθηγητή.

Αυτή είναι η αποστολή του Ταξίαρχου Μανώλη Σφακιανάκη και της ομάδας του: Εξειδικευμένοι Αξιωματικοί είναι εδώ για να σας δείξουν πώς να αναγνωρίζετε, αλλά και να προστατεύεστε από τους κινδύνους του Internet. Αυτόν τον κόσμο, τον οποίο δεν μπορούμε πια να αγνοήσουμε. Οι ευκαιρίες για να μάθουμε, να επικοινωνήσουμε και να διασκεδάσουμε είναι πολλές. Όμως και οι κίνδυνοι είναι μεγάλοι και σημαντικοί. Εμείς μέσα από αυτό την καινοτόμο δράση θωρακίζουμε μία διαδικασία, έτσι ώστε και διαδικτυακά να υπάρχει ένα screening, ένας ουσιαστικός έλεγχος, για την ασφάλεια των παιδιών μας, πάντοτε σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας.
Και εδώ οφείλω να ευχαριστήσω την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πολύ σημαντική συνεργασία που είχαμε, από την αρχή αυτής της προσπάθειας. Είναι μία προσπάθεια, που στέφθηκε με επιτυχία, χάρη στη συνεχή προσπάθεια, την επιμονή και υπομονή όλων των στελεχών της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Τα ερωτήματα που καθημερινά μας έρχονται είναι πολλά και σίγουρα μέσα από την αμφίδρομη επικοινωνία μπορεί να δώσουμε απαντήσεις. Θέλουμε από τα παιδιά μας να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτύου και να μάθουν να προστατεύονται. Θέλουμε από τα παιδιά μας να κατανοήσουν τι σημαίνει εικονική πραγματικότητα, σερφάρω στο Internet, και πότε είναι ασφαλής μία τέτοια διαδικασία. Θέλουμε να μάθουν πότε κινδυνέουν από παιδόφιλους και κακοποιά στοιχεία, από εκβιαστές, πότε να βάζουν όρια σε οποιαδήποτε μορφή διαδικτυακού εκφοβισμού. Μαθαίνουμε να μην «τσιμπάμε» στις παγίδες του Διαδικτύου.
Το διαδίκτυο είναι ένας υπέροχος κόσμος, είναι μια τεχνολογική πρόοδος και επίτευγμα, το οποίο τα παιδιά μας δεν θα πρέπει να αγνοήσουν. Θέλουμε εμείς να είμαστε αρωγοί σε κάθε προσπάθεια των νέων ανθρώπων».

Το πρόγραμμα Cyberkid

Παρουσία του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Λοβέρδου, του Υπουργού Δημοσίας Τάξεως και Προστασίας του Πολίτη, Βασίλη Κικίλια και των Υφυπουργών Παιδείας, Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου και Γεώργιο Στύλιο, τέθηκε σήμερα για πρώτη φορά σε εφαρμογή στα σχολεία, από τον Διευθυντή της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ταξίαρχο Μανώλη Σφακιανάκη και την υπηρεσία, το πρόγραμμα Cyberkid που αφορά την ασφαλή πλοήγηση των μαθητών στο διαδίκτυο, δράση που εντάσσεται στο «Κοινωνικό Σχολείο».

Σε διαδραστική (interactive) τηλεδιάσκεψη με 600 σχολεία, τα περισσότερα στην Αττική, παρουσιάστηκε η εφαρμογή (application) του «Cyberkid», η οποία είναι διαθέσιμη για υπολογιστές, αλλά και smartphones, tablets, android και IOS. Το «CyberKid» είναι ένας διαδικτυακός τόπος, στον οποίο οι μαθητές μπορούν να ενημερώνονται για την ασφαλή πλοήγηση και τους κινδύνους του διαδικτύου, αλλά και να παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια.

Η εφαρμογή αυτή δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να επικοινωνούν άμεσα και σε πραγματικό χρόνο (real time) σε περίπτωση κινδύνου ή απειλής με Αξιωματικούς της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μέσω της χρήσης μίας καινοτόμου (touchscreen call) διαδικασίας «Cyber Alert», αλλά και μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος. Οι Αξιωματικοί θα διαχειρίζονται τον κίνδυνο ή την απειλή, η οποία προέρχεται μέσω διαδικτύου με σύγχρονες διαδικασίες και μέσα από ένα Σύγχρονο Κέντρο Διαχείρισης Διαδικτυακών Απειλών (CYBER ALERT), που θα έχει έδρα στην Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Η ενημέρωση θα συνεχιστεί το προσεχές διάστημα σε όλα τα σχολεία της χώρας, κατά τον ίδιο τρόπο με σκοπό έως τον ερχόμενο Απρίλιο να έχουν ενημερωθεί όλοι οι μαθητές σε πανελλαδικό επίπεδο.

Ο υπουργός Παιδείας κατά την εισαγωγική του τοποθέτηση είπε τα εξής: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε το πρόγραμμα παρουσίασης του Cyberkid στα σχολεία. Εμείς θέλουμε όλα τα παιδιά να χρησιμοποιούν με τρόπο ασφαλή για την σωματική τους και ψυχική τους ακεραιότητα το ίντερνετ. Για την διαδικασία της μόρφωσής τους, της παιδείας, της εκπαίδευσης, που παρά τις δυσκολίες προσπαθεί να παράσχει το ελληνικό κράτος. Αυτός ο τρόπος της ασφάλειας δεν είναι εύκολος να υπάρξει για το Υπουργείο μας. Να, όμως, που ένας ζωντανός Υπουργός, ο κ. Κικίλιας και ο κ. Σφακιανάκης έχουν να σας πουν πολλά χρήσιμα. Σήμερα 600 σχολεία και μέχρι τον Απρίλιο σε όλα, όλοι οι μαθητές να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο μέσω του ιστοτόπου Cyberkid. Ευχαριστώ πάρα πολύ τον κ. Κικίλια και τον κ. Σφακιανάκη, που είναι σήμερα εδώ. Σας διαβεβαιώνω πως ότι έχουμε πει στην Βουλή έχουν γίνει πράξη. Οι εκπαιδευτικοί που εμπλέκονται σε αυτές τις διαδικασίες τίθενται εκτός εκπαιδευτικού συστήματος».  



Ετικέτες