Η σκληρή απάντηση του μητροπολίτη Πειραιώς: Το Βατικανό, η Cosa Nostra και το ξέπλυμα του μαύρου χρήματος

Loading...


Σειρά ερωτημάτων προς τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία θέτει ο μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, με αφορμή σχόλιο του διευθυντή του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας κ. Νίκου Γασπαράκη.
Το ανακοινωθέν του μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ έχει ως ακολούθως:

 «Ο κ. Νικ. Γασπαράκης, Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της «Ιεράς Συνόδου της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας της Ελλάδος» σχολιάζων το ημέτερο Ανακοινωθέν από 21 τρ. μηνός Σεπτεμβρίου ε.ε. απέφυγε μεθοδικώς να απαντήση επί της ουσίας του Ανακοινωθέντος και στο βασικό ερώτημα που δημοσία ετέθη στον «Αρχιεπίσκοπο» κ. Νικ. Φώσκολο:  Με ποίο δικαίωμα και ποία αρμοδιότητα καταστρατηγεί την  νομιμότητα και σε ορθοδόξους μαθητάς ιδιωτικού σχολείου της θρησκευτικής του ενώσεως, τελεί διά λειτουργού του «μυστηριακή πράξη αγιασμού» την οποία θεωρεί ως ανυπόστατον η Ορθόδοξος Καθολική Εκκλησία και για την οποία διαμαρτύρεται εντόνως ο Κανονικός και νόμιμος Επίσκοπος των ειρημένων ορθοδόξων παίδων. Παρατίθεται μάλιστα εις αντιπαραβολή του γεγονότος η ενεργεία του Ρωμαιοκαθολικού «Αρχιεπισκόπου» Τήνου-Νάξου κ. Νικολάου, να οδηγηθούν κατ’ εντολήν του οι Ρωμαιοκαθολικής πίστεως μαθηταί του Δημοσίου Δημοτικού Σχολείου Εξωμβούργου Τήνου μετά των γονέων των  εις Ρωμαιοκαθολικόν Ναόν και εκεί να τελεσθή ο «αγιασμός» ενάρξεως του νέου σχολικού έτους.

Αυτό ήτο το θέμα αλλά ο κ. Γασπαράκης το απεσιώπησε πλήρως διά να καταδείξει το ιδικόν του και της θρησκευτικής του παραδοχής «χριστιανικό ήθος». Εξετράπη ατυχώς δι’ αυτόν σε ύβρεις κατά της ανακοινώσεώς μας και δι’ αυτής του προσώπου μου ισχυριζόμενος ότι «στερούμαι προεχόντως χριστιανικού ήθους και είμαι και ανιστόρητος!!!». Θα λησμόνησε φαίνεται ο κ. Γασπαράκης πολύ συντόμως τα πρόσφατα ομόφωνα ψηφίσματα των Ιρλανδικού και Ολλανδικού Κοινοβουλίων για τις χιλιάδες κακουργηματικές και αίσχιστες πράξεις παιδεραστίας των Ρωμαιοκαθολικών θρησκευτικών λειτουργών, που μεθοδικά συνεκάλυψε ο πρότριτα «μακαριοποιηθείς» Πάπας Ιωάννης-Παύλος Β΄. Θα λησμόνησε φαίνεται ο κ. Γασπαράκης τις συνεχείς απολογίες στο διαδίκτυο των ομοπίστων του «καρδιναλίων και αρχιεπισκόπων» στις Η.Π.Α. και τα εκατομμύρια δολλάρια των αποζημιώσεων στα θύματα της φρικώδους παιδεραστίας του Ρωμαιοκαθολικού «χριστιανικού ήθους».

Μήπως μπορεί να μας πληροφορήσει ο Εντιμότατος κ. Γασπαράκης γιατί την στιγμή που η Κεντρική Τράπεζα της Ιταλίας BankItaliaσυμπεριέλαβε το IOR(ιδιοκτησίας του Βατικανού) στους εξωκοινοτικούς χρηματοοικονομικούς ομίλους που θα πρέπει να ελέγχωνται με βάση την Νομοθεσία για την καταπολέμηση της ανακύκλωσης βρώμικου χρήματος το Βατικανό απέσυρε τα κεφάλαιά του από 9 ιταλικές τράπεζες για να τα μεταφέρει στην Γερμανία (πατρίδα του νυν Πάπα); Η ιταλική δικαιοσύνη είχε δεσμεύσει τα εκατομμύρια Ευρώ του IOR(ιδιοκτησίας του Βατικανού) που ταξίδευαν χωρίς τις νόμιμες διαδικασίες από το θησαυροφυλάκιο του Βατικανού στην JPMorganFrankfurtκαι την BancaFuccinoενώ η Τράπεζα BancoArtigianoείχε ειδοποιήσει τις εισαγγελικές αρχές ότι το IOR(ιδιοκτησίας του Βατικανού) είχε ζητήσει την πραγματοποίηση δύο τραπεζικών συναλλαγών αποφεύγοντας τις νόμιμες διαδικασίες.

Μήπως μπορεί να μας πληροφορήση ο εντιμότατος κ. Γασπαράκης γιατί το Αμερικανικό Υπουργείο Οικονομικών προειδοποίησε ότι το Βατικανό είναι «ευάλωτο» στο ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και το κατέταξε μαζί με την Υεμένη, την Ρουμανία και το Βιετνάμ; Γνωρίζει ο εντιμότατος κ. Γασπαράκης ότι σύμφωνα με την Απόφαση του Δικαστηρίου της Ρώμης το 2010 η CosaNostra(Ιταλική μαφία) είχε μεγάλες καταθέσεις στο IOR(ιδιοκτησίας του Βατικανού) και στην BancoAmbrosianoτου Βατικανού; Γνωρίζει ότι το IOR(ιδιοκτησίας του Βατικανού) φυλάσσει τα οικονομικά μυστικά του Βατικανού στον φορολογικό παράδεισο των νήσων Kaimanτης Καραιβικής και ότι η Κεντρική Τράπεζα του Βατικανού APSAέχει πάρει το πράσινο φως για την έκδοση κερμάτων σε Ευρώ παρά το ότι δεν παρέχει κανένα εχέγγυο διαφάνειας; Άβυσσος αγαπητέ κ. Γασπαράκη η κατάστασις και μάλιστα εν ονόματι του σταυρωθέντος υπέρ της του κόσμου ζωής και σωτηρίας Κυρίου Ιησού Χριστού. Αυτά όμως είανι τα απότοκα και τα οψώνια της σχάσεως από το σώμα της Εκκλησίας.

Όσον αφορά στα ρητορικά ερωτήματα του κ. Γασπαράκη και στην ένστασή του περί ιστορικού ελλείματός μας απαντώμεν ότι η όντως Η΄ Οικουμενική Σύνοδος που συνήλθε στην Κωνσταντινούπολη το 879-880 με την συμμετοχή και του τότε ορθοδόξου Πάπα παλαιάς Ρώμης Ιωάννου του Η΄ διά των αντιπροσώπων του και της οποίας απεδέχθη πλήρως τα Πρακτικά εδογμάτισε ότι το filioqueαποτελεί αίρεση διότι ανατρέπει και συγχέει τα ιδιώματα των Θείων Προσώπων της Παναγίας Τριάδος και επομένως το Πατριαρχείο της Δύσεως και η καθέδρα του παλαιάς Ρώμης αποδεχθέντα την λατινική κακοδοξία του filioqueαπό το 1009 κατέστησαν κακόδοξα και αιρετικά, απεκόπησαν από το ένα και μοναδικό σώμα της Μιάς Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας με κεφαλή τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, εστερήθησαν της χάριτος του Παναγίου Πνεύματος ως αποδεικνύει η σήψις του Ρωμαιοκαθολικού «αγιασμού» και ευρίσκονται υπό τας αράς και τα αναθέματα των αγίων και Θεοφόρων Πατέρων.Αυτή είναι η πίστις της αδιαιρέτου Εκκλησίας την οποίαν επανέλαβον οι Σύνοδοι του 1009, του 1054, του 1089 εν Κωνσταντινουπόλει, η Ενδημούσα του 1170-1178, του 1273 εν Κωνσταντινουπόλει, η πρώτη και δευτέρα Σύνοδοι εν Βλαχέρναις Κωνσταντινουπόλεως, του 1324 εν Νυμφαίω, η όντως Θ΄ Οικουμενική Σύνοδος του 1341-1351 εν Κωνσταντινουπόλει, του 1441 εν Ρωσσία, του 1443 και του 1672 εν Ιεροσολύμοις, του 1484, του 1642, του 1672, του 1722, του 1727, του 1838, του 1848 και του 1895 εν Κωνσταντινουπόλει και τέλος του πανορθοδόξου Συνεδρίου εν Μόσχα το 1948. Μετά λοιπόν τόσες Συνοδικές Διαγνώμες και Αποφάσεις για τα «αντίθεα παπικά ανοσιουργήματα και την ματαιόφρονα και σατανικήν των παπικών αίρεσιν» (Εγκύκλιος της εν Κων/πόλει Συνόδου του έτους 1838) και την απάντησιν των Ορθοδόξων Πατριαρχών της Ανατολής προς τον Πάπα Πίον τον Θ΄ (1848) κατά την οποίαν «τούτων των πλατυνθεισών… επί μέγα μέρος της οικουμένης αιρέσεων, ην ποτε ο Αρειανισμός, έστι δε σήμερον και ο Παπισμός…» μπορεί να αρθρωθεί οποιοσδήποτε σοβαρός λόγος μετά και την κατακρήμνιση και σε άλλες κακοδοξίες και αιρέσεις του Ρωμαιοκαθολικισμού για «δύο πνεύμονες» ή για «αδελφές εκκλησίες» που από πρόδηλη σκοπιμότητα διασπείρονται;

Όσον αφορά στις δηλώσεις του ευψύχου και αγωνιστού Μακ. Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου, ευχερώς αντιλαμβανόμεθα ότι ανεζήτει απεγνωσμένα βοήθειαν εις τα διεθνή φόρα για την μαρτυρική του πατρίδα και αντ’ αυτής έλαβε υπό του προσκληθέντος και κατέχοντος αντικανονικώς τον θρόνον της παλαιάς Ρώμης Βενεδίκτου ΙΣΤ΄ την ευχήν για «καλήν υπομονήν»!!!

Τέλος όσον αφορά στην νομικήν υφήν του θέματος «ενημερώνομεν» τον ειδικό κ. Γασπαράκη ότι θα τα είπωμεν καλώς ως πολιτικώς πλέον ενάγοντες».

Ο  Μ Η Τ Ρ Ο Π Ο Λ Ι Τ Η Σ
+ ο Πειραιώς  Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ