Παναγιώτης Μπαλτάκος: Να γιατί δεν υπέγραψα το αντιρατσιστικό

Loading...


ΤΟ ΚΑΙ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ

του , γενικού γραμματέα της παράταξης «»

Πολλοί παραξενεύτηκαν πολύ, όταν τρία χρόνια πριν, τον Ιούνιο του 2013, ως Γενικός Γραμματέας της Κυβέρνησης, είχα αρνηθεί να προσυπογράψω το λεγόμενο «αντιρατσιστικό νομοσχέδιο», με αποτέλεσμα αυτό να μην εισαχθεί τότε προς ψήφιση στη Βουλή.

Είχα τότε ισχυριστεί, σε όλους του τόνους, ότι σκοπός του νομοσχεδίου αυτού δεν ήταν η φίμωση συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος αλλά η φίμωση Αρχιερέων και Ιερέων. Το παραπάνω νομοσχέδιο τελικά ψηφίστηκε τον Σεπτέμβριο του 2014, όταν είχα αποχωρήσει απο την Κυβέρνηση, χωρίς η λέξη «θρησκεία» να απαλειφθεί από την κατηγοριοποίηση των πιθανών ρατσιστικών αδικημάτων.

Πέρασαν μόλις δύο χρόνια και το «αντιρατσιστικό νομοσχέδιο» χρησιμοποιήθηκε όντως για τον εκφοβισμό και την επιβολή σιωπητηρίου στον Μητροπολίτη Χιου, ο οποίος, καθ´ όλα άξιος, είπε τα αληθή και όπως ήταν φυσικό, σύμφωνα άλλωστε με τον Πνευματικό Νομό, προκάλεσε τη μήνι και το μένος των παραδομένων στην πλάνη του κόσμου τούτου. Η λεκτική κατηγοριοποίηση των παράνομων μεταναστών θεωρήθηκε έγκλημα καθοσιώσεως, κάτι που δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα για τους παράνομους κυνηγούς, τους παράνομους εμπόρους, τους παράνομους επιβάτες ή τους παράτυπους αναγνώστες, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούνται ευρέως και χωρίς κανένα πρόβλημα οι λέξεις «λαθροκυνηγός», «λαθρέμπορος», «λαθρεπιβάτης» και «λαθραναγνώστης».

Σκοπός δεν είναι ο χωρισμός της Εκκλησίας απο το Κράτος αλλα ο χωρισμός της Εκκλησίας απο το ποίμνιο. Η Εκκλησία δεν αντλεί τη δύναμη της από τους άρχοντες αλλά απο τους εκλέκτορες των αρχόντων. Αυτή η δύναμη πρέπει να απομειωθεί, όπως άλλωστε απο την πρώτη στιγμή παρατήρησε η τρόικα και επέμεινε για αυτό.

Ο στρουθοκαμηλισμός δεν αποτρέπει τον κίνδυνο. Τον επαυξάνει. Σύσσωμη η Εκκληςία πρεπει να συνδραμει τον Αρχιερέα. Είμαστε σε σημείο καμπής. Πρέπει όλοι να το αντιληφθούν και να πράξουν τα δέοντα, έκαστος εφ´ω ετάχθη. Άλλωστε, αν κανείς φοβάται τους άρχοντες του κόσμου τούτου και εκ του λόγου αυτού δεν επιτελεί το καθήκον του, ποιαν απολογία μπορεί να περιμένει επί του μόνου φοβερού Βήματος;