Καταπέλτης ο Πειραιώς Σεραφείμ για ομοφυλοφιλία, κτηνοβασία, παιδοφιλία

Loading...


«H δήθεν σχετική πρόοδος και δημοκρατική ευαισθησία, τα δήθεν σχετικά ανθρώπινα δικαιώματα, η δήθεν διαφορετικότης και ο δήθεν ελεύθερος αυτοπροσδιορισμός και προσανατολισμός περί το γενετήσιο ένστικτο και την ταυτότητα του φύλου δεν είναι τίποτε άλλο παρά η καταβαράθρωσις και ο καταποντισμός της ανθρωπίνης ελευθερίας». Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ για την ομοφυλοφιλία, την κτηνοβασία και την παιδοφιλία σε χθεσινή ανακοίνωσή του. 

Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής: 

Η κυρία Ελέν Μαντρού, σοσιαλίστρια δήμαρχος του Μονπελιέ της Γαλλίας στις 29/5/2013 κατά την τελετή πολιτικού «γάμου» δύο ομοφυλοφίλων γάλλων διεκήρυξε: «… η δική σας ιστορία συναντιέται σήμερα με την ιστορία της χώρας μας... ζούμε μια ιστορική στιγμή -ιστορική για τη χώρα και την δημοκρατία μας- …». 
Ο πρόσφατα ψηφισμένος νόμος από το σοσιαλιστικό κόμμα του προέδρου Ολάντ για την κατοχύρωση του «γάμου» μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου και την παροχή δυνατότητος υιοθεσίας στη Γαλλική Εθνοσυνέλευση που κατά τις δημοσκοπήσεις επικροτείται από το 53% των Γάλλων πολιτών, παρουσιάζεται «ως έκφραση αποδοχής της διαφορετικότητος, ως κατάκτηση της δημοκρατίας και ως σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ασφαλώς ως πρόοδος της συγχρόνου κοινωνίας» που έχει ως πρόταγμα «την αυτοδιάθεση και τον αυτοπροσδιορισμό σε όλες τις εκφάνσεις του βίου».

Ενδεικτικό αυτής της αντιλήψεως είναι και τα προτεινόμενα νομοσχέδια των ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ και του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ που αποπειρώνται να θεσμοθετήσουν και να αποδεχθούν νομικά έτερο «σεξουαλικό προσανατολισμό» στο ανθρώπινο πρόσωπο εκτός του κατά φύσι συγκεκριμένου και οντολογικά προσδιοριζομένου. Γιά λόγους όμως δικαιοσύνης οφείλουμε να καταθέσουμε ότι η πρόταση του  ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ δεν ποινικοποιεί την γνώμη, την άποψη ή την πεποίθηση και εκφεύγει της υποτέλειας στο διεθνές Εβραικό λόμπυ.

Προσφάτως το Γερμανικό κοινοβούλιο (Bundestag) συνεζήτησε σχέδιο νόμου για την απαγόρευση της κτηνοβασίας και την αλλαγή του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου που την επιτρέπει με αντιμέτωπη την ZETA του Μίχαελ Κίοκ, οργάνωση υπεράσπισης των δικαιωμάτων των κτηνοβατών, που κατ’ αυτήν ανέρχονται σε 100.000 Γερμανούς πολίτες. Είναι σημαντικό ότι σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στην ελβετική εφημερίδα LeMatin η εκπρόσωπος του παραρτήματος Βερολίνου της Ομοσπονδίας εναντίον του βιασμού των ζώων BMTκ. ClaudiaLotz ανέφερε όσο απίστευτο και κτηνώδες είναι, ότι σε όλα τα είδη ζώων υπάρχουν θύματα βιασμού από ανθρώπους και ότι στο καταφύγιο της Βρέμης την «Κιβωτό του Νώε» έχουν φιλοξενήσει και περιθάλψει πολλά κακοποιημένα ζώα.

Το «προοδευτικό» και «δημοκρατικό» αυτό σύστημα συμπληρώνει με εκκωφαντικό τρόπο η «δημοκρατική» λειτουργία του παιδοφιλικού κόμματος στην Ολλανδία PNVD,που με απόφαση του τοπικού Δικαστηρίου της Χάγης η Ολλανδική Κυβέρνηση το ανεγνώρισε επίσημα και βέβαια θεώρησε «συννόμους και εντός συνταγματικού τόξου» τους βασικούς στόχους του συγκεκριμένου κόμματος που είναι οι ακόλουθοι: «Νομιμοποίηση της σεξουαλικής επαφής μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων από 12 ετών. Νομιμοποίηση της κατοχής παιδικού πορνογραφικού υλικού για προσωπική χρήση. Κατάργηση κάθε νομοθεσίας που απαγορεύει την σεξουαλική επαφή μεταξύ ανθρώπων και ζώων».

Η «πρόοδος» λοιπόν της ανθρωπότητος συντελείται με τα παραπάνω γεγονότα αλλά διαφεύγουν από τους «προοδευτικούς» των ημερών μας ημεδαπούς και αλλοδαπούς τα εξής:

 Στο βιβλίο της Γενέσεως (κεφ. 19,1-5) που συνεγράφη το 2.369 π.Χ. εξιστο-ρείται η «προοδευτικότης» των Σοδόμων και Γομόρων με τα ακόλουθα: «Ήλθον δε οι δύο άγγελοι εις Σόδομα εσπέρας· Λωτ δε εκάθητο παρά την πύλην Σοδόμων. ιδών δε Λωτ, εξανέστη εις συνάντησιν αυτοίς και προσεκύνησε τω προσώπω επί την γην.

2 και είπεν· ιδού κύριοι, εκκλίνατε εις τον οίκον του παιδός υμών και καταλύσατε και νίψασθε τους πόδας υμών, και ορθρίσαντες απελεύσεσθε εις την οδόν υμών. και είπαν· ουχί, αλλ᾿ εν τη πλατεία καταλύσομεν.

3 και κατεβιάζετο αυτούς, και εξέκλιναν προς αυτόν και εισήλθον εις τον οίκον αυτού. και εποίησεν αυτοίς πότον, και αζύμους έπεψεν αυτοίς, και έφαγον. 

4 προ του κοιμηθήναι δε, οι άνδρες της πόλεως οι Σοδομίται περικύκλωσαν την οικίαν από νεανίσκου έως πρεσβυτέρου, άπας ο λαός άμα.

5 και εξεκαλούντο τον Λωτ και έλεγον προς αυτόν· που εισιν οι άνδρες οι εισελθόντες προς σε την νύκτα; εξάγαγε αυτούς προς ημάς, ίνα συγγενώμεθα αυτοίς».

Στο βιβλίο της Πεντατεύχου Λευιτικόν στο 20ο κεφ. στο 15ο στίχο περιγράφεται το κακούργημα της κτηνοβασίας: «και ος αν δω κοιτασίαν αυτού εν τετράποδι, θανάτω θανατούσθω, και το τετράπουν αποκτενείτε. 16 και γυνή, ήτις προσελεύσεται προς παν κτήνος βιβασθήναι αυτήν υπ᾿ αυτού, αποκτενείτε την γυναίκα και το κτήνος· θανάτω θανατούσθωσαν, ένοχοί εισιν».

Μία μικρή «λεπτομέρεια» διασώζεται από τόν Ρωμαίοιστορικό Κάσσιο Δίονα (163 μ.Χ) στην περίφημη Ρωμαική Ιστορία του, της οποίας τήν αλήθεια επιμαρτυρούν καί οι συγχρόνοι του γεγονότος ιστορικοί Τάκιτος και Σουητώνιος, κατά την οποία ο φρενοβλαβής αυτοκράτωρ της Ρώμης Νέρων συνήψε γάμο με δύο Έλληνες απελεύθερους, τον «εύσωμο καίανδρώδη» Πυθαγόρα, και τον «λεπτόσωμο και γυναικώδη» Σπόρο, τον οποίο κατέστησε εκτομία και μετωνόμαστε σε Σαβίνα…»

Ο μεγαλειώδης Παύλος στην Α΄ προς Κορινθίους επιστολή του (κεφ. ΣΤ΄, 9-10) που συνεγράφη το 54 μ.Χ. διαβεβαιώνει απολύτως ότι: «… η ουκ οίδατε ότι άδικοι βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι; μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται 10 ούτε πλεονέκται ούτε κλέπται ούτε μέθυσοι, ου λοίδοροι, ουχ άρπαγες βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι…»

Ο οικουμενικός Ιεράρχης Μ. Βασίλειος το 370 μ.Χ. με τας κανονικάς του επιστολάς και τον 7ο ιερό του κανόνα επικυρωθέντα από τον 2ο κανόνα της ΣΤ΄ Οικουμενικής Συνόδου διακηρύσσει: «Αρρενοφθόροι και ζωοφθόροι και φονείς και φαρμακοί και μοιχοί και ειδωλολάτραι της αυτής καταδίκης εισίν ηξιωμένοι, ώστε ον έχεις επί των άλλων τύπον και επί τούτων φύλαξον…».

Ο αυτάδελφός του Αγ. Γρηγόριος Νύσσης το 378 μ.Χ. με την κανονική του επιστολή προς Λητόιο επίσκοπο Μελιτίνης με τον 4ο κανόνα του επικυρωθέντα ωσαύτως από τον 2ο κανόνα της ΣΤ΄ Οικουμενικής Συνόδου αποκαλεί την παιδεραστία και την κτηνοβασία: «επιβουλήν τε και αδικίαν του αλοτρίου. Εν ταύτη δε και την ζωοφθορίαν και παιδερασίαν είναι λογίζονται, διότι και ταύτα φύσεώς εστι μοιχεία εις γαρ το αλλότριόν τε και παρά φύσιν γίνεται η αδικία».
Οι αυτοκράτορες Κωνστάντιος και Κώνστας στην από του έτους 342 μ.Χ. διάταξίν των, που περιελήφθη στο νόμο 30 (31) του Ιουστινιανείου Κώδικος 9,9 αποφαίνονται διά την παιδεραστία: “cumvirnubitinfeminam, feminavirosproiecturaquidcupiat? ubisexusperdiditlocum, ubiscelusestidquodnonproficitscire, ubiVenusmutaturinalteramformam,ubi Amorquaeriturnecvidetur” και το βυζαντινορωμαικό δίκαιο απειλεί διά το κακούργημα τον διά ξίφους θάνατο, Νόμος 6 Θεοδοσ. Κωδ. 9.7, Νεαρά ΟΖ΄Κεφ. Α΄, Νεαρά ΡΜΑ΄ κεφ. Α΄, Αρμενόπ. γ΄ΣΤ΄Δ΄.

Η εν Αγκύρα της Γαλατίας τοπική Σύνοδος του 315 μ.Χ. της οποίας οι κανόνες επικυρώθηκαν από τον 2ο κανόνα της Στ΄ Οικουμενικής Συνόδου, με τους ιστ΄και ιζ΄ κανόνας της εξομοιώνει τους «αλογευσαμένους» ή «αλογευομένους» (κτηνοβάτας) με τους λεπρούς. Το δε ξ΄ βιβλίο των Βασιλικών τίτλος 37 προστάζει ότι «των αλογευομένων, ήτοι των κτηνοβατών να κόπτεται ο καυλός». Την αυτήν ποινή της καυλοκοπίας επέβαλε το βυζαντινορωμαικό δίκαιο με τις διατάξεις: Εκλογ. ΙΞ΄, λθ΄, Βασιλικ. πε΄, Ξ΄, ΛΖ΄, Προχειρ. ΛΘ΄, οδ΄, Αρμενόπ. δ΄, ΣΤ΄ Δ΄, Ματθ. Βλάσταρ. Συντ. ΣΤ΄ σ. 79.

Ο αυτοκράτωρ Ιουστινιανός τον 6ο αι. με την ΟΖ΄Νεαρά του κεφ. Α΄αποφαίνεται την παιδεραστίαν «διαβολικήν και άτοπον ασέλγειαν», με την Νεαρά ΡΜΑ΄ κεφ. Α΄ «ασεβή και ανοσίαν πράξιν, ην ουδέ εν αλόγοις αμαρτανομένην εστί ευρείν».

Κατόπιν των ανωτέρω παρατιθεμένων εκ του τεραστίου υλικού αναφοράς στας κακουργίας της παρά την φύσιν ανατροπής της ανθρωπίνης οντολογίας και φυσιολογίας αποδεικνύεται πασίδηλα ότι η δήθεν σχετική πρόοδος και δημοκρατική ευαισθησία, τα δήθεν σχετικά ανθρώπινα δικαιώματα, η δήθεν διαφορετικότης και ο δήθεν ελεύθερος αυτοπροσδιορισμός και προσανατο-λισμός περί το γενετήσιο ένστικτο και την ταυτότητα του φύλου δεν είναι τίποτε άλλο παρά η καταβαράθρωσις και ο καταποντισμός της ανθρωπίνης ελευθερίας και αξιοπρεπείας και ο πλήρης ευτελισμός της εννοίας άνθρωπος που στην ελληνική γλώσσα σύγκειται από το επίρρημα άνω και το ρήμα θρώσκω που σημαίνει άνω βλέπω, άνω φέρομαι.

Συμπέρασμα όλα τα ανωτέρω περιγραφέντα ανόσια και φρικώδη γεγονότα της Γαλλίας, Γερμανίας και Ολλανδίας, του δήθεν προηγμένου πολιτιστικώς δυτικού κόσμου αποτελούν τραγικωτάτη παλινδρόμηση του ανθρωπίνου πολιτισμού σε ερέβη ειδεχθέστερα του 2.396 π.Χ., που επενδύονται με ψιμύθια φαιδρότητος και αμαυρώνουν την ανθρώπινη οντότητα όπως θα συμβεί στην αιματοπότιστη από Αγίους, Μάρτυρες και Ήρωες γη της Θεσσαλονίκης προσεχώς.
Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ