Καταπέλτης κατά Χατζηδάκη για την αργία της Κυριακής ο Πειραιώς Σεραφείμ

Loading...


Για κατάργηση της Κυριακής αργίας κατ΄εντολήν του Εβραϊκού λόμπυ κάνει λόγο σε νέο μήνυμά του ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, ενώ δε διστάζει να «αφορίσει» όσους βουλευτές ψηφίσουν τη σχετική ρύθμιση λέγοντας πως αυτοί «παύουν να έχουν οποιαδήποτε σχέση με την Ι. Μητρόπολη Πειραιώς διότι κατεπάτησαν τον Νόμο του Θεού.»

Αναλυτικά αναφέρει: 

Τελικά ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Κ. Χατζηδάκης το τόλμησε. Έγινε ο Ηρόστρατος που στο Ορθόδοξο Γένος των Ελλήνων κατέθεσε νομοθέτημα για την αποιεροποίηση της ημέρας του Κυρίου, την οποία καθόρισε στις 7 Μαρτίου του 321 ο άγιος Ισαπόστολος και Θεόστεπτος Αυτοκράτωρ Κωνσταντίνος ο μέγας. Αλλά ο σύγχρονος αυτός Ηρόστρατος δεν είναι μόνος του, ούτε ενεργεί από ιδία πρωτοβουλία. Έχει την συναίνεση του Πρωθυπουργού της Χώρας και του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και δημιουργεί ευλόγους συνειρμούς η ταυτόχρονη αναγγελία της προσκλήσεως του κ. Πρωθυπουργού από τον Πρόεδρο των ΗΠΑ κ. Μπάρακ Ομπάμα στις 8 Αυγούστου ε.ε. για την οποία αγωνίζετο επί μήνες με μεσίτες τους προύχοντες του Εβραικού λόμπυ των ΗΠΑ, όπως δημοσιοποιήθηκε στον Τύπο.

Τελικά η πρόσκλησις ήρθε και το αντίτιμο πληρώνεται και είναι η αποιεροποίηση και η κατάργηση της Κυριακής αργίας για να επιτευχθή διπλός στόχος αφ’ ενός η απόμείωση της Ορθόδοξης αυτοσυνειδησίας των Ελλήνων και αφ’ ετέρου να σαρώσουν όλα τα μικρομάγαζα και τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες οι εβραικών συμφερόντων μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες που σε λίγο καιρό θα δρέψουν τους καρπούς του νομοθετήματος του κ. Χατζηδάκη και της συντροφίας του. Εντολοδόχοι λοιπόν οι ανωτέρω κ.κ., όπως προκύπτει από τις ενέργειές τους που βάλθηκαν με το στανιό να «σώσουν» δήθεν τους μικρομεσαίους εμπόρους ενώ εκείνοι με αδιάψευστα στοιχεία στην διαπασών ορύονται ότι θα καταστραφούν και που θα αποδειχθεί σε κάποια χρόνια όπως αποδείχθηκε η άθλια ενέργεια του Κώστα Σημήτη για την διαγραφή του θρησκεύματος από τις ταυτότητες των Ελλήνων ότι ήταν εντολή του Εβραικού λόμπυ, με την πρόσφατη αδιάψευστη μαρτυρία της κ. Δήμητρας Λιάνη-Παπανδρέου.

Ο εορτασμός μιάς ημέρας αναπαύσεως της εβδομάδος όπως απαιτεί η ανθρώπινη φύση βασίζεται στο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης «Γένεση» (β΄,2-3), έτσι το Σάββατο διά του Νόμου της ΠΔ εισήλθε ως «ημέρα Κυρίου» στην Καινή Διαθήκη με τα δύο βασικά στοιχεία, δηλ. αποχή από τις εργασίες και ιδιαίτερη λατρεία του Θεού.

Τη θέση του Σαββάτου στον Χριστιανισμό κατέλαβε η Κυριακή (Αποκαλ. α΄,10) σαν πρώτη ημέρα της εβδομάδος κατά την οποία ανεστήθη ο Κύριος εκ του Τάφου, δημιούργησε το αναστάσιμο φως και απέστειλε το Πανάγιο Πνεύμα να επιφοιτήση στους Αποστόλους. Η Κυριακή σαν κατ’ εξοχήν «ημέρα του Κυρίου» υπενθυμίζει τον ερχόμενο Χριστό σαν ανατέλλοντα ήλιο, ο Οποίος θα έλθη να αποκαταστήση την χειμαζομένη δικαιοσύνη και να καταργήση την αφόρητη υποκρισία. Η Ανάσταση του Κυρίου λέγει ο Ι. Αυγουστίνος υπόσχεται σε όλους μας την αιώνια ημέρα και της δικής μας Αναστάσεως (Serm 15 deverbapost). Η Κυριακή είναι η αρχαιοτάτη εορτή του Χριστιανισμού, η οποία αποκαλείται στο Ευαγγέλιο, ως η «μία των Σαββάτων» (Ματθ. κη΄1, Μαρκ. ιστ΄2, Α΄Κορ. ιστ΄2, Πραξ. κ΄7), στην δε Αποκάλυψη του Ιωάννου ονομάζεται Κυριακή ημέρα (Αποκαλ. α΄10).

Οι μαρτυρίες για τον εορτασμό της Κυριακής συνεχίζονται και μετά την Καινή Διαθήκη. Στην επιστολή Βαρνάβα ονομάζεται «8η ημέρα», ο δε άγιος Ιγνάτιος Αντιοχείας καταδικάζει τους σαββατίζοντες και μη συμμορφουμένους στην καθολική πράξη της Εκκλησίας γράφοντας: «Κατά Κυριακήν Κυρίου ζώντες εν η και η ζωή ημών ανέτειλε δι΄ Αυτού» (Μαγν. κεφ. 9). Κατά τα μέσα του 2ου αι. ο άγιος Ιουστίνος ο φιλόσοφος και μάρτυς γράφει στην Απολογία του προς τον Ρωμαίο Αυτοκράτορα (Κεφ. 67) «Την δε του ηλίου ημέραν κοινήν την συνέλευσιν ποιούμεθα» χρησιμοποιών για την Κυριακή τον όρο «ηλίου ημέρα», ο οποίος παρέμεινε σε ορισμένες Ευρωπαικές γλώσσες όπως στην Αγγλική Sunday, στην Γερμανική Sonntag κλπ.

Μετά την ειρήνη του Μ. Κων/νου με το διάταγμα των Μεδιολάνων (313) καθορίζεται με τον πρώτο νόμο του στις 7/3/321 όπως αναφέρθηκε ήδη ως ημέρα αναπαύσεως, αγαλλιάσεως, θείας λατρείας και αγαθοεργίας η αργία της Κυριακής, η «σεβαστή ημέρα του ηλίου» όπως την αποκαλούσε, η δε εν Λαοδικεία Σύνοδος με τον 29ο Κανόνα της ώρισε «ου δεί χριστιανούς ιουδαίζειν, την δε Κυριακήν προτιμώντες σχολάζειν ως χριστιανοί». Το νόμο του Μ. Κων/νου «Omnesjudicesurbanaequepledesetatriumofficiacunctarumvenerabil.

 Όλη αυτή η τόσο ιερά υπόθεση, κατά τον εκσυγχρονιστή Υπουργό κ. Χατζηδάκη «κρατά την χώρα στο παρελθόν» όπως είχε δηλώσει και έρχεται ο κ. Χατζηδάκης για να την εισαγάγη στο μέλλον (!!!), υπενθυμίζων δυστυχώς δι’ αυτόν με τις ενέργειες και τα λόγια του αναποδράστως το μαρτυρικό τέλος δι’ απαγχονισμού του διδάχου του Γένους Αγίου Κοσμά του Αιτωλού (1714-1779) ο οποίος υπερασπιζόμενος πέραν των άλλων την αργία της Κυριακής εμισήθη θανασίμως υπό των τότε Εβραίων των Ιωαννίνων. Έγραψε προς τον αδελφό του Χρύσανθο το αποκαλυπτικό: «χιλιάδες εβραίοι θέλουν τον θάνατό μου και ένας όχι» και ήταν τραγική αλήθεια γιατί χρηματίσαντες με ικανά αργύρια τον Τουρκαλβανό Κούρτ Πασά του Βερατίου επέτυχαν το μαρτυρικό τέλος του μεγάλου εθνεγέρτου και ισαποστόλου ο οποίος ετελειώθη «κρεμασθείς εκ δένδρου» την 24/8/1779. Αυτοί οι συνειρμοί προκαλούνται εκ των θέσεων του κ. Υπουργού και βέβαια οι ισχυρισμοί του καταρρίπτονται εκ του γεγονότος ότι η αγορά δεν πάσχει από ώρες λειτουργίας αλλά από έλλειψη ρευστότητος!!! 

Κατόπιν των ανωτέρω που πλέον αποτελούν casusbeli για την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος η καθ’ ημάς Ι. Μητρόπολις Πειραιώς, Φαλήρου και Αγ. Ιωάννου Ρέντη ανακοινώνει τα κάτωθι:

Καλεί άμεσα την Κυβέρνηση να αποσύρη το επαίσχυντο αυτό προδοτικό κατά του Γένους και απαράδετο νομοθέτημα το οποίο έχει ήδη καταδικάσει διά πεπαρρησιασμένων και δυναμικών δηλώσεων ο Μακ. Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ο Β΄ και η Σεπτή Διαρκής Ι. Σύνοδος διά του εκπροσώπου αυτής Σεβ. Μητροπολίτου Κορίνθου κ.κ. Διονυσίου καταρρίπτοντες τα φλυναφήματα του δήθεν εκσυγχρονισμού.

Καλεί άμεσα τους Βουλευτές και εκπροσώπους του λαού, ιδιαίτερα της Α΄και Β΄ Περιφερείας Πειραιώς να δηλώσουν άμεσα την πλήρη αντίθεσή τους στο νομοθέτημα-συμφορά που θα προκαλέσει οπωσδήποτε την οργή του Θεού και θα γίνη αίτιο μεγάλων δεινών της Πατρίδος.
Δηλώνει προς πάσαν κατεύθυνσιν ότι Βουλευταί που θα το στηρίξουν με την ψήφο τους παύουν να έχουν οποιαδήποτε σχέση με την Ι. Μητρόπολη Πειραιώς διότι κατεπάτησαν τον Νόμο του Θεού.

Καλεί τους συγκεκριμένους Βουλευτάς να αναλογισθούν την πολιτική τύχη της τ. Υπουργού κ. Μ. Κουτσίκου-Γιαννάκου και του Πειραιώτη Υφυπουργού κ. Γεωργίου Καλού, των «αρχιτεκτόνων» της εκδιώξεως των Κληρικών από τα Σχολεία με την πνευματικά εγκληματική Εγκύκλιο του ειδικού τους Γραμματέως κ. Ράμμα.

Παρακαλεί αδελφικώς τους Αγιωτάτους Μητροπολίτας της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος να πράξουν τα όμοια για την αποτροπή αυτού του κακουργήματος.
Συγχαίρει δημοσία τον ακάματο αγωνιστή και φρυκτωρό Ιεράρχη Σεβ. Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ.κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΝ, ο οποίος ήδη εζήτησε την έκτακτο σύγκληση της Ιεραρχίας.  

Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ