Σκληρή επίθεση του Ζιμπάμπουε Σεραφείμ στον Μητροπολίτη Καλαβρύτων: Αθεόφοβος! Μαζέψτε τον!

Loading...


Πολύ σκληρή γλώσσα κατά του Μητροπολίτη Καλαβρύτων & Αιγιαλείας Αμβρόσιου χρησιμοποεί ο Μητροπολίτης Ζιμπάμπουε Σεραφείμ Κυκκώτης με αφορμή τον καταιγισμό σχολίων και απόψεων του πρώτου για τον Οικουμενικό Πατριάρχη, τους Αγιορείτες, το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης και άλλα τινά. Μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Ζιμπάμπουε αναφέρει πως «Ο άγιος καλαβρύτων με το θρησκευτικό του φανατισμό προσπαθεί να δολοφονήσει ηθικά και τον Μπουτάρη και τον Πατριάρχη». Σε άλλο σημείο σημειώνει πως ο Οικουμενικός Πατριάρχης «Δεν είναι κανένα παιδάκι που χρειάζεται να φοιτήσει στο κατηχητικό σχολείο του αγίου καλαβρύτων». Εντύπωση προκαλεί η τοποθέτησή του προς την Εκκλησία της Ελλάδος να «μαζέψει τους αδέσποτους δεσποτάδες»!

Αναλαμβάνοντας το ρόλο του συνηγόρου του Πατριάρχη-άραγε έχει τέτοια ανάγκη ο Προκαθήμενος της Ορθοδοξίας;-εξαπολύει δριμεία επίθεση κατά του Αμβρόσιου, όμως ενώ αρκετά από όσα σχολιάζει έχουν βάση, το ύφος και ο τρόπος του το μόνο που καταφέρνουν είναι να αναδείξουν τον Αμβρόσιο σε «αντικομφορμιστή» των εκκλησιαστικών πραγμάτων!

Μπλέκει και την υπόθεση του έγκλειστου Ειρηναίου, ενώ από τα πυρά του δε γλιτώνει και άλλη εκκλησιαστική ιστοσελίδα στην οποία επίσης ασκεί σφοδρή κριτική. Το ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ για λόγους δεοντολογίας δημοσιεύει ολόκληρο το σχόλιο του κ. Σεραφείμ πλην όμως διευκρινίζει πως δεν συμφωνεί με τα σχόλια ενάντια στην έστω και ανταγωνιστική ιστοσελίδα. Πάγια θέση του ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟΥ ΒΉΜΑΤΟΣ είναι πως οι ιστοσελίδες εκκλησιαστικού ενδιαφέροντος πρέπει να υπηρετούν την αντικειμενική ενημέρωση προς δόξαν Θεού και όχι τις αντιπαλότητες των Ιεραρχών.

 

Αναλυτικά το σχόλιο του Ζιμπάμπουε Σεραφείμ Κυκκώτη:

Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΣΕΒΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΑΣ

Κάποτε λένε ο πληθωρικός και Λεβέντης μακαριστός Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ δεν άντεξε τον άγιο Καλαβρύτων και του είπε με θυμό «δεν ξέρω ποιος γεννήθηκε πρώτος: ο διάβολος ή εσύ!». Η περίπτωση του αγίου Καλαβρύτων, να ασεβεί συνέχεια της μορφής του Οικουμενικού μας Πατριάρχη, μας θυμίζει την ανάλυση που μας έκανε ο μακαριστός Καθηγητής μας Κορναράκης για τη παραβολή του αισχρού δούλου που ο Κύριος του του χάρισε εκατομμύρια κι αυτός ήταν έτοιμος να πνίξει ένα συνδούλο του που του χρωστούσε μερικά σεντς.

Ονομάζει ο μακαριστός Καθηγητής μας το φαινόμενο αυτό ως έκφραση λευκής ενοχής, τονίζοντας ότι ασυνείδητα ο άσπλαχνος δούλος ζώντας την προσωπική του αποτυχία να ανταποκριθεί στην υπαρξιακή του προοπτική να ξοφλήσει το μεγάλο του χρέος προς τον Κύριο του, προβάλλει την ενοχή του στον αθώον συνδούλο του και του επιτίθεται μάλιστα με φοβερή δριμύτητα να τον πνίξει. Ο αμετανόητος και τυφλός άσπλαχνος δούλος αγαπά τόσο πολύ τον εαυτό του και για να επιβιώσει προβάλλει την αποτυχία του και την ενοχή του στον συνδούλο του και προσπαθεί να τον τελειώσει, δηλαδή να το δολοφονήσει.

Οι γραμματείς και οι φαρισαίοι κατηγορούσαν τον Χριστόν ότι επισκέφθηκε το σπίτι του αμαρτωλού τελώνη κι ο άγιος καλαβρύτων κατηγορεί δημόσια τον Οικουμενικό μας γιατί προσεγγίζει και ομιλεί με πρόσωπα που μπορούν να συμβάλουν στην ειρηνική συνύπαρξη των Λαών και το σεβασμό της ανθρώπινης ζωής ως δώρον Θεού, στην επιβίωση της Ανθρωπότητας και στην σωτηρία του Πλανήτη μας από την υφιστάμενη πορείαν μας προς την αυτοκαταστροφή. Προσωπικά αισθάνθηκα πολύ υπερήφανος, όχι μόνο ως Ορθόδοξος, αλλά και ως άνθρωπος, όταν πρόσφατα παρακολούθησα το σημαντικό Διεθνές Οικολογικό Συνέδριο στη Χάλκη με πρωτοβουλία του Οικουμενικού μας Πατριάρχη με τη συμμετοχή κορυφαίων συγγραφέων και ανθρώπων της Παγκόσμιας Τέχνης και του Πολιτισμού.

Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν η αναγνώριση από όλους αυτούς τους μη ορθόδοξους και κατά τη γλώσσαν του αγίου Καλαβρύτων αυτών που αξίζουν για το πυρ το εξώτερον, η μεγάλη συμβολή της Ορθοδοξίας στην αντιμετώπιση της Οικολογικής καταστροφής και του ρίσκου της επιβίωσης της Ανθρωπότητας με την ανεξέλεγκτη συνεχή αύξηση της μόλυνσης της ατμόσφαιρας που τελικά εξελίσσεται και σε απειλή ύπαρξης του Πλανήτη μας.

Αυτή η παγκόσμια αναγνώριση για τη συμβολή της Ορθοδοξίας οφείλεται εν πολλοίς στις ασταμάτητες πρωτοβουλίες του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου και μάλιστα του Οικουμενικού μας Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου. Ήδη η Διεθνής Κοινότητα τον ονομάζει ως το Πράσινο Πατριάρχη. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ένα χρόνο μετά την εκλογή του στον Πρωτόθρονον Θρόνο του Αποστόλου Ανδρέα πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Παγκόσμια Ιστορία το 1992 και το πρώτο σημαντικό Συνέδριο των Χωρών Μελών των Ηνωμένων Εθνών για τη Κλιματική Αλλαγή (COP1) που εργάσθηκε για χρόνια για το γνωστό Πρωτόκολλο του Κιότο για την Κλιματική Αλλαγή. Το Πρωτόκολλο αυτό δεν μας έδωσε πολλές ελπίδες να προστατέψουμε το Πλανήτη μας (οι χώρες που είναι υπεύθυνες για 70% της παγκόσμιας μόλυνσης δεν συμμετείχαν ποτέ τους). Με την επιμονή του, τις προσευχές του και το Θεολογικό πνευματικό και Πατερικό λόγον της Οικουμενικής Ορθοδοξίας ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης κατάφερε με τη βοήθεια του Θεού να επηρεάσει πολλούς Αρχηγούς Κρατών και Κυβερνήσεων, αλλά και ανθρώπους που ο άγιος Καλαβρύτων βλέπει ως ανθρώπους του σατανά, για πρώτη φορά να προβάλλει μπροστά μας μια νέα ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας, για την Ανθρωπότητα και το Πλανήτη μας.

Με τον νέο πρωτόκολλο που οι Αρχηγοί Κρατών καλούνται να υιοθετήσουν στο επόμενο Διεθνές Συνέδριο Κορυφής για τη Κλιματική Αλλαγή των Ηνωμένων Εθνών στα τέλη Νοεμβρίου και αρχές Δεκεμβρίου αυτού του έτους στο Παρίσι (COP21= η εικοστή πρώτη Conference Of the Parties = των χωρών μελών του Ο.Η.Ε.) θα εξαρτηθεί εν πολλοίς η αποφασιστικότητα της Διεθνούς κοινότητας για την επιβίωση μας και να αποφύγουμε να κληρονομήσουμε στα παιδιά μας μια κόλαση στη γη. Την προεδρία του σημαντικού αυτού Συνεδρίου εκ μέρους της Διεθνούς Κοινότητας θα την έχει η Γαλλία με επικεφαλής τον Πρόεδρο της κ. Ολάντ, ο οποίος ήδη ως ηθικό σύμμαχο του να πείσει τους Αρχηγούς Κρατών για τίμια και σοβαρή προσέγγιση στην επιβίωση της Ανθρωπότητας και τη προστασία του Πλανήτη μας, έχει ήδη καλέσει προσωπικά τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη για να συμμετάσχει στις εργασίες του Διεθνούς Συνεδρίου (COP21).

Eίναι η πρώτη φορά που καλείται ως ομιλητής σε συνάντηση Κορυφής για την Κλιματική Αλλαγή των Ηνωμένων Εθνών Θρησκευτικός Αρχηγός κι αυτός είναι ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης. Ο άγιος καλαβρύτων σίγουρα θα έχει την άποψη ότι ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης πρέπει να αποφύγει να ομιλήσει στους 200 Αρχηγούς Κρατών γιατί περισσότεροι από εκατό ογδόντα από αυτούς δεν είναι ορθόδοξοι.

Ο Οικουμενικός μας προσεγγίζει τον κάθε άνθρωπο ακολουθώντας τη ρήση του ευαγγελιστή της αγάπης Ιωάννη ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Φώς το Αληθινόν που φωτίζει πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμο. Πάνω από Κυβερνήσεις και Θρησκείες και χρώματα των ανθρώπων, ο Οικουμενικός μας έχει συνείδηση ότι στα μάτια του Θεού όλοι οι άνθρωποι είμαστε παιδιά του Θεού που πρέπει να προστατεύονται με πατρική αγάπη και δικαιοσύνη (δικαιοσύνη μάθετε οι ενοικούντες επί της γης). Ήδη ο Πρόεδρος της Γαλλίας κ. Ολάντ κάλεσε τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη και το συνόδεψε με το προσωπικό του Αεροπλάνο στην πρόσφατη επίσκεψη του στις Φιλιππίνες σε ειδικό Συνέδριο για τη Κλιματική Αλλαγή ως κύριον ομιλητή για τη προετοιμασία της επιτυχία της συνάντησης των Αρχηγών Κρατών στο τέλος του χρόνου στο Παρίσι (COP21).

Για τον ίδιο σκοπό τέλη Ιουλίου Πρόεδρος της Γαλλίας κ. Ολάντ κάλεσε προσωπικά τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο στο Παρίσι ως κύριο ομιλητή για το ίδιο θέμα με τη συμμετοχή κορυφαίων προσωπικοτήτων, προηγούμενων Γενικών Γραμματέων του Ο.Η.Ε., τους επικεφαλής Διεθνών Οργανισμών, κορυφαίων επιστημόνων Νομπελιστών και Ανθρώπων της Παγκόσμιας Τέχνης και Πολιτισμού. Όλοι αυτοί άγιε Καλαβρύτων δεν είναι ορθόδοξοι, όπως ορθόδοξοι δεν ήταν ούτε ο Πλάτων, ούτε ο Αριστοτέλης, ούτε ο Σοφοκλής και ο Ευριπίδης και ο Αισχύλος και ο Μέγας Αλέξανδρος, κι ο Γκάντι κα ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και ο Νέλσων Μαντέλας, κι οι μεγάλοι επιστήμονες της παγκόσμιας ιστορίας, που περιόρισαν το σκοτάδι που μας περιβάλλει και ανέβασαν την Ανθρωπότητα λίγο ψηλότερα.

Ο άγιος Καλαβρύτων νομίζει επειδή έχει πολλά χρόνια ιερωσύνη ότι έχει δικαίωμα να βρίζει δημόσια τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη. Στην πραγματικότητα όμως είναι ως να προσπαθεί να εξευτελίσει δημόσια τη φωνή της μαρτυρίας της Ορθοδοξίας μας στα πέρατα της Οικουμένης, γιατί αυτή είναι η αποστολή, μεταξύ άλλων του Οικουμενικού μας Πατριάρχη, να μεταφέρει την παγκοσμιότητα του Ευαγγελίου εις πάντα τα έθνη ως ο άξιος Διάδοχος του Πρωτόκλητου Μαθητή του Κυρίου.

Στο μεταξύ ο άγιος καλαβρύτων ξεχνά ότι ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης είναι κληρικός για περισσότερα από πενήντα χρόνια κι ότι από μικρό παιδί αφιερώθηκε στη διακονία της Εκκλησίας μας. Μάλιστα όταν τον δέχθηκε ο μακαριστός Πατριάρχης Αθηναγόρας στη δεκαετία του 1950 για ευλογία στην έναρξη της φοίτησης του στο Ζωγράφειο Γυμνάσιο στη Πόλη και μετά στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης ως αμούστακο παιδί από την ιστορική Ίβρο και τον ρώτησε γιατί βρέθηκε εκεί και τι πρέπει να θυμάται, ο νεαρός τότε Δημήτριος Αρχοντώνης, έξυπνα του απάντησε να τιμήσω αυτούς που με έστειλαν, τον Σεβασμιώτατον Μητροπολίτη μου Ίμβρου Μελίτωνα (τον μετέπειτα Χαλκηδόνος), άλλον του λέει ο Πατριάρχης, τους δασκάλους μου, άλλον του λέει ο Πατριάρχης, τους γονείς μου, τον πατέρα μου Χρήστο και την μητέρα μου Μερόπη, άλλον του λέει ο Πατριάρχης, τους χωριανούς μου, άλλον του λέει ο Πατριάρχης κι ο Δημήτριος έμεινε βουβός.

Τότε ο μακαριστός Πατριάρχης Αθηναγόρας του είπε, αν είσαι επιμελής και πιστός στη ζωή σου θα τιμήσεις τον εαυτό σου. Αυτή η πατρική συμβολή, ως έκφραση αποστολικής διαδοχής σημαδεύει και τη ζωή του Οικουμενικού μας Πατριάρχη. Με τις λαμπρές θεολογικές τους σπουδές θα μπορούσε ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης να ήταν ένας κορυφαίος Καθηγητής του Κανονικού Δικαίου σε όποιο Πανεπιστήμιο επέλεγε ο ίδιος.

Δεν είναι κανένα παιδάκι που χρειάζεται να φοιτήσει στο κατηχητικό σχολείο του αγίου καλαβρύτων. Για χρόνια προέδρευσε Διορθοδόξων Συναντήσεων για την προετοιμασία του θεματολογίου της Μέλλουσας να συνέλθει Μεγάλης Πανορθοδόξου Συνόδου. Η πρόνοια του Θεού και η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου τον κάλεσαν ως νέο Μωϋσή σε δύσκολους καιρούς να ηγηθεί της Ορθοδοξίας για την εν Χριστώ σωτηρία μας, αλλά και για την αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων που μαστίζουν την σύγχρονη κοινωνία για να ζήσουμε σε ένα πιο δίκαιο κόσμο με την κοινή ελπίδα για μια καλύτερη ζωή.

Το πρόβλημα για τον άγιο Καλαβρύτων είναι επειδή ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης κοινώνησε ένα εκλγμένο Δήμαρχο που εξέλεξε με την ιερή του ψήφο ο Ορθόδοξος Λαός της Θεσσαλονίκης. Η προσέγγιση του αγίου Καλαβρύτων να δίνουμε την Θεία Κοινωνία μόνο σε αγίους όπως τον άγιο Παϊσιο δεν έχει σχέση με την Ορθόδοξη Θεολογία. Φαντασθείτε λέει κάποιος σχολιαστής της επίθεσης του αγίου καλαβρύτων προς τον Οικουμενικό μας σε κάθε ενορία οι κληρικοί μας πριν να κοινωνήσουν τον κόσμο να αρχίσουν να τους ρωτούν αν απάτησαν τις γυναίκες τους, αν είναι ομοφυλόφιλοι ή αν έφαγαν κρέας. Το πρόβλημα για τον άγιον καλαβρύτων είναι αν κάποιος φοράει σκουλαρίκι και ξεχνά που ο μακαριστός Χριστόδουλος καλούσε τους νέους στην Εκκλησία ακόμη και με σκουλαρίκια για να τους προστατέψει από τα ναρκωτικά και τον κίνδυνο να γίνουν αλκοολικοί.

Ο άγιος καλαβρύτων κατηγορεί ακόμη και τους αυστηρούς αγιορίτες που δέχθησαν με τιμές τον αμαρτωλόν δήμαρχον στο Περιβόλι της Παναγίας. Κάποιος εσχολίασε στο κείμενο του αγίου καλαβρύτων τονίζοντας το παράδειγμα του Ιησού που δεν καταδίκασε τη γυναίκα εκείνη που διέπραξε μοιχεία κι οι φανατικοί θρησκευόμενοι ήθελαν να την σκοτώσουν. Ο άγιος καλαβρύτων με το θρησκευτικό του φανατισμό προσπαθεί να δολοφονήσει ηθικά και τον Μπουτάρη και τον Πατριάρχη. Στο τέλος στη ευαγγελική περιγραφή, εκείνοι που ήθελαν να δολοφονήσουν τη γυναίκα που διέπραξε μοιχείαν, κατάφεραν να σταυρώσουν τον Χριστό.

Ο άγιος καλαβρύτων κατηγορεί δημόσια τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη ότι καταστρέφει την Ορθοδοξία. Κανονικά θα πρέπει σε τέτοιες απαράδεκτες συκοφαντικές εκτροπές η Εκκλησία της Ελλάδος διά των αρμοδίων Εκκλησιαστικών Οργάνων της να εκδίδει μια ανακοίνωση που να τονίζει το απαράδεκτο της ασέβειας δικού της Ιεράρχη προς το πρόσωπο του Οικουμενικού μας και να βρεί κανονικούς τρόπους να μαζεύει τους αδέσποτους δεσποτάδες της που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο μέσα τους.

Η συκοφαντία είναι όπως το κάρβουνο που ζεστό σε καίει και κρύο σε μουζώνει με την έννοια ότι ο άγιος καλαβρύτων με την ασέβεια του προς το πρόσωπο του Οικουμενικού μας σκανδαλίζει ψυχές και συνειδήσεις αθώων ανθρώπων και ιδιαίτερα της νεολαίας μας που βρίσκουν ερείσματα στις ασέβειες του αγίου καλαβρύτων για να απαυδήσουν με την ορθοδοξία και το πατρικό λόγον του Οικουμενικού μας Πατριάρχη για τη σωτηρία τους.

Στόχος του αγίου Καλαβρύτων δεν ένας εκλεγμένος Δήμαρχος από Ορθόδοξους ψηφοφόρους, αλλά το πρόσωπο του Οικουμενικού μας. Κι αν άγιε καλαβρύτων άλλος Δήμαρχος που είχε τη θέση του κ. Μπουτάρη καταδικάστηκε από τα Δικαστήρια της Χώρας για μεγάλες κλεψιές και δημόσια κάνει συνέχεια το σταυρό του όπως εσείς, ποιος σας δίνει το δικαίωμα να εκφράζετε δημόσια θανάσιμο μίσος και κακία στο πρόσωπο του Οικουμενικού μας παρουσιάζοντας μια φωτογραφία που κοινωνεί το Δήμαρχο που δεν συνέβαλε στην οικονομική χρεωκοπία του Έθνους;

Η ασέβεια του αγίου καλαβρύτων προς το πρόσωπο του Οικουμενικού μας και άδική είναι και υπερβολική, φθάνει στο σημείο να τον παρομοιάζει με τη περίπτωση του προδότη Ιούδα. Κατηγορεί τον Οικουμενικό μας ότι δώρησε το Κοράνι σε Μουσουλμάνο και δεν μπορεί να διαβλέψει την αγωνία του Οικουμενικού μας να τονίσει ότι σκοπός της κάθε θρησκείας πάνω από όλα είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής ως δώρον Θεού που βιώνεται με την ειρηνική συνύπαρξη των Λαών και την προστασία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Ο άγιος καλαβρύτων κατηγορεί τον Οικουμενικό μας για το Θεολογικό Διάλογο με τους Ρωμαιοκαθολικούς και ξεχνά ότι ο Οικουμενικός μας οφείλει με ταπείνωση και σεβασμό να ακολουθεί τις αποφάσεις των Πανορθοδόξων Διασκέψεων και Διορθόδοξων Συναντήσεων για τη συμμετοχή μας στο Διάλογον αυτό, μάλιστα με αυτούς που για περισσότερα από χίλια χρόνια υπήρξαμε αδελφοί στον ίδιο χώρο της Εκκλησίας.

Tην ίδια ασέβεια ο άγιος καλαβρύτων έδειξε και προς άλλους Προκαθημένους, όπως προς τον Μακαριώτατον Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλον. Συνέχεια αμφισβητεί δημόσια την κανονική εκλογή του που όλες οι Ορθόδοξες Εκκλησίες αναγνωρίζουν, ακόμη και το Πατριαρχείο Αντιοχείας που έφθασε στα άκρα να διακόψει κανονική εκκλησιαστική κοινωνία μετά του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων. Ο άγιος καλαβρύτων ζει στο δικό του κόσμο, αρνούμενος να σεβασθεί την ομόφωνη απόφαση της Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων και της Διορθόδοξης Συνόδου Ορθοδόξων Εκκλησιών με τη συμμετοχή των Προκαθημένων για τη καθαίρεση του πρώην Πατριάρχη Ειρηναίου για να σωθεί και το Πατριαρχείο και ο Πανάγιος Τάφος.

Με τις ακραίες και άδικές τοποθετήσεις του αγίου καλαβρύτων, κάποιος σχολίασε στο κείμενο του ότι τελικά η Ορθοδοξία περισσότερο κινδυνεύει από συκοφάντες επισκόπους όπως ο άγιος καλαβρύτων (ο Λαός λέει χείλη αρχιερέως ου ψεύδονται, στη περίπτωση του αγίου καλαβρύτων μπορούμε να πούμε, χείλη αρχιερέως, ουουουου! Ψεύδονται).

Κάποιος σχολιάζοντας στη Ρομφέα το κείμενο του αγίου καλαβρύτων λέει ότι ο άγιος καλαβρύτων δεν βλέπει τους ηθικούς ξεπεσμούς στους αρχιμανδρίτες που έχει στη Μητρόπολη του και τα βάζει με το Δήμαρχο της Θεσσαλονίκης.

Στο παρελθόν ο Γενικός Γραμματεύς Θρησκευμάτων κ. Γ. Καλατζής επέπληξε δημόσια τον άγιο καλαβρύτων ότι προπαγανδίζει επικίνδυνα ρατσιστικές και χουντικές θέσεις (βλέπε ιστοσελίδα Αγγελιοφόρου, 14 Ιουνίου 2012). Ο Γενικός γραμματεύς τόνισε ότι οι θέσεις του αγίου καλαβρύτων υπονομεύουν την κοινωνική συνοχή και την εθνική ενότητα.

Παλαιότερα ο άγιος καλαβρύτων υποστήριζε δημόσια ότι αν εκλεγεί ο Τσίπρας θα έχουμε ακαριαίο θάνατο (στο ίδιο κέιμενο του Αγγελιοφόρου που ανάφερα παραπάνω).
Το μίσος και η κακία και η χολή του αγίου καλαβρύτων είτε αναφέρεται στον Οικουμενικό μας, είτε στο Δήμαρχο της Θεσσαλονίκης, είτε στον Πρωθυπουργόν της Χώρας δεν έχουν σχέση με το άρωμα της χριστιανικής αγάπης και το μεγαλείο της Ορθοδοξίας του αλληλοσεβασμού και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.

Ο άγιος καλαβρύτων και με τη βοήθεια της Ρομφέας συνεχίζει αδιάντροπα προς κάθε κατεύθυνση το βιολί του (στο μεταξύ όσοι γράφουμε κάτι θετικό είτε για τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη είτε για τον εκάστοτε εκλελεγμένο Πρωθυπουργό μας η Ρομφέα δεν τον δημοσιεύει, δημοσιεύει τα πάντα για τους ρώσους αδελφούς μας και οτιδήποτε υποθάλπει τον Ιερό θεσμό του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου και φυσικά ότι αποτελεί άδικη και συκοφαντική επίθεση στο πρόσωπο του Οικουμενικού μας Πατριάρχη όπως τα κείμενα του αγίου καλαβρύτων και κάποιου καλπούκου από την Αμερική).

Σε κείμενο του ο άγιος καλαβρύτων που δημοσιεύει η ρομφαία με τίτλο «Η ολική καταστροφή έρχεται ολοταχώς» (1η Ιουλίου 2015), βρίζει δημόσια και ειρωνεύεται τον Πρωθυπουργό μας κ. Τσίπρα που εξέλεξε με την ιερά ψήφο του ο Ελληνικός Λαός λέγοντας για το πρόσωπο του Πρωθυπουργού μας ότι δεν μπορεί να χωρίσει «δύο γαϊδουριών τα άχυρα». Από την άλλη, όταν ο άγιος καλαβρύτων τελεί τη θεία Λειτουργία, όπως και οι παπάδες του, προσεύχεται μαζί με το εκκλησίασμα υπέρ του ευσεβούς ημών έθνους και πάσης αρχής και εξουσίας εν αυτώ. Ή ο άγιος καλαβρύτων δεν είναι σοβαρός με τις ύβρεις του σε βάρος του Πρωθυπουργού μας διότι είναι ως να υβρίζει την πλειοψηφία του Λαού μας που τον εξέλεξε και προσπαθεί θα έλεγε κάποιος να γίνει λαοπλάνος, ή όταν λειτουργεί δεν πιστεύει αυτά που λέει στη θεία Λειτουργία και τότε αν ισχύει το δεύτερο θα μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίσει και θεομπαίχτη. Η συμβολή του αγίου καλαβρύτων να κυριαρχήσει παντού στη χώρα ο πανικός με τη βοήθεια της κάθε ρομφαίας είναι ανεπίτρεπτη. Στη πολιορκία της ανυπεράσπιστης Πόλης ο Πατριάρχης Σέργιος, όχι μόνο έψαλλε με τον Λαό τον Ακάθιστο Ύμνο, αλλά έτρεχε παντού να εμψυχώσει τον άοπλο Λαό με τα όπλα της ψυχής και τη πίστη στο Θεό να σώσουν τη Πόλη κι όχι να ενσπείρει παντού τον πανικό όπως τον άγιον καλαβρύτων και τη ρομφαία για «πορεία προς το γκρεμό ολικής καταστροφής»

Είναι απαράδεκτο το κείμενο της ρομφαίας που σε κρίσιμες ιστορικές στιγμές της Χώρας, ο άγιος καλαβρύτων προπαγανδίζει επικίνδυνα με το κύρος του Επισκόπου ότι «η Ελλάδα είναι καταδικασμένη να πορευθεί στο γκρεμό της ολικής καταστροφής»

Ο άγιος καλαβρύτων από υψηλής καθέδρας ο αθεόφοβος κατηγορεί δημόσια τον εκλελεγμένο Πρωθυπουργό μας ότι είναι «ευθυνόφοβος και ακατάλληλος για το αξίωμα του Πρωθυπουργού». Αυτή είναι η μεγαλύτερη ψευτιά σε βάρος του Πρωθυπουργού μας ο οποίος έδωσε τη μάχη της Χώρας με εθνική αξιοπρέπεια και πολιτικό ήθος όχι μόνο για να προστατέψει τα καλώς νοούμενα συμφέροντα του Ελληνικού Λαού, αλλά όλων των Λαών της Ευρώπης να ζούμε και να συμπεριφερόμαστε ως μια Ευρωπαϊκή οικογένεια και το μήνυμα αυτό πέρασε πλέον στη ζωή των Ευρωπαϊκών Λαών.

Συνέχεια ο αθεόφοβος επίσκοπος επικαλείται για τις δημόσιες ύβρεις του σε θεσμούς και δημόσια πρόσωπα τον Θεό.
Ο γγ Θρησκευμάτων , στο ίδιο κείμενο που ανάφερα παραπάνω στον Αγγελιαφόρο, μετά τις δημόσιες ύβρεις του αγίου καλαβρύτων σε βάρος του κ. Τσίπρα που δημοσίευσε πάλι η ρομφαία (Ιούνιος, 2012), συμπληρώνει πως «ο Αλέξης Τσίπρας είναι αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, άρα εν δυνάμει πρωθυπουργός. Η κριτική στις προτάσεις και τις θέσεις του, η διαφωνία με τον τρόπο που πολιτεύεται είναι δικαίωμα του καθενός, αποτελεί όμως ένα εντελώς διαφορετικό ζήτημα από τις άθλιες προσωπικές επιθέσεις που προσπαθούν να τον παραστήσουν ως εντολοδόχο ξένων πρεσβειών. Τη δαιμονοποίηση της Αριστεράς και την ενίσχυση των άκρων, η δική μας χώρα την έχει πληρώσει με δύο δικτατορίες και έναν εμφύλιο πόλεμο» και καταλήγει: «Οι αήθεις και συκοφαντικές επιθέσεις εναντίον κορυφαίων θεσμικών παραγόντων της Ελληνικής Πολιτείας συνιστούν προσβολή για τη Δημοκρατία και τον Κοινοβουλευτισμό. Η αποφυγή κάθε είδους εμφυλιοπολεμικών λογικών και πρακτικών είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ, αναγκαία» (στο ίδιο κείμενο που ανάφερα προηγουμένως, οι δηλώσεις αυτές έγιναν πριν τις Εθνικές εκλογές το 2012).

Στη συνέχεια θα ολοκληρώσω την αναφορά μου για την συνεχή ασέβεια του αγίου καλαβρύτων προς το πρόσωπο του Οικουμενικού μας, του Πρωθυπουργού μας, του Δημάρχου Θεσσαλονίκης και άλλων δημόσιων προσώπων με τη παράθεση μερικών αξιόλογων πληροφοριών που βρήκα από προηγούμενες δημοσιεύσεις για το πρόσωπο του αγίου καλαβρύτων για να επαληθευθεί η θεωρία του μακαριστού καθηγητού μας Κορναράκη για τη ποιμαντική ψυχολογική του προσέγγιση για το θέμα της λευκής ενοχής που λειτουργεί ως ψυχολογική ασθένεια με τη προβολή της δικής σου ηθικής χρεωκοπίας στο πρόσωπο κάποιου άλλου, όπως τον αχάριστο δούλο που Κύριος του του χάρισε εκατομμύρια και ό ίδιος άσχετος με το έλεος του Κυρίου του ήθελε να πνίξει τον συνδούλο του για μερικά σεντς.

Και κλείνει το σχόλιο με δημοσιεύματα με τίτλο όπως «Η ιστορία ενός βασανιστή χωροφύλακα Μητροπολίτη: Αθανάσιος – Αμβρόσιος Λενής» για τον Ντερτιλή και άλλα… 



Ετικέτες