Πειραιώς Σεραφείμ προς τον υπουργό Δικαιοσύνης: Γίνεσθε συνένοχος

Loading...


Με επιστολή που απέστειλε στον υπουργό Δικαιοσύνης, Νίκος Παρασκευόπουλο, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ κατακεραυνώνει την πρόθεση του ιδίου και της κυβέρνησης με αφορμή το σύμφωνο συμβίωσης σε ομόφυλα ζευγάρια τονίζοντας προς τον υπουργό πως είναι συνένοχος.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Μητρόπολης με την επιστολή του Σεβασμιωτάτου…

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς απέστειλε προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων την ακόλουθη επιστολή ως σχολιασμό απαντητικής επιστολής Του προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ.

Αριθμ. Πρωτ. 730                                                                                 Εν Πειραιεί τη 26η Ιουνίου 2015

Προς τον
Εξοχώτατο Κύριο
Νικόλαο Παρασκευόπουλο
Υπουργό Δικαιοσύνης, Διάφάνειας
και Ανθρωπίνων Δικαιώμάτων
Εις ΑΘΗΝΑΣ

Εξοχώτατε κ. Υπουργέ,

Ανέγνωσα την υπ’ αριθμ. 2812/18.6.2015 επιστολή Σας προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο, την οποία είχατε την ευγενή καλωσύνη να του αποστείλετε σε απάντηση της υπ’ αριθμ. 2813/1322/12.6.2015 επιστολής την οποία Σας απέστειλε εκ προσώπου της Ιεράς Συνόδου, της οποίας τυγχάνει Πρόεδρος και θεωρώ χρέος μου εφ’ όσον η απάντησή Σας απευθύνεται στον Πρόεδρο του Ιερού Σώματος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στο οποίο ανήκω να σχολιάσω και να κρίνω τις θέσεις Σας τις οποίες μάλιστα έχετε και δημοσιοποιήσει.

Επιτρέψτε μου ως μέλος της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος και Ποιμενάρχης της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς να Σας αναφέρω ότι δυστυχώς όλο το κείμενό Σας τυγχάνει ανεπέρειστο διότι έχει λανθασμένες αφετηριακές δομές και ενώ αποδέχεσθε ότι «ο γάμος και η οικογένεια αποτελούν πάντοτε βασικά κύτταρα της ιστορίας του τόπου μας και διαχρονικά ρυθμίζονται και προστατεύονται θεσμικά» την ίδια στιγμή αντικρούετε την ορθή αυτή θέση ισχυριζόμενος «ωστόσο, η θεσμοθέτηση του συμφώνου συμβίωσης, δηλαδή η θεσμική κατοχύρωση μιας πιο “χαλαρής” α̟πό το γάμο μορφής συμβίωσης δεν προωθεί τον ατομικισμό, αλλά την αυτονομία, δηλαδή την εντός πλαισίων ελεύθερη διαμόρφωση των σχέσεων και την ανάληψη της σχετικής διαπροσωπικής ευθύνης. Υπό την έννοια αυτή, συμβάλλει στη διαμόρφωση πολλών και διαφορετικών “εμείς”, συνειδητών, ελεύθερων και συνάμα υπευθύνων».

Αντιλαμβάνεσθε βέβαια σαν Πανεπιστημιακός δάσκαλος ότι οι έννοιες του γάμου και της οικογενείας στερούμενες της ιερότητός τους αναπόδραστα αποβαίνουν χρησιμοθηρικές καταστάσεις που αντιμετωπίζουν πλέον το ανθρώπινο πρόσωπο σαν χρηστικό αντικείμενο και δεν λαμβάνουν υπ’ όψιν την εξόχως ευθυνοφόρο έννοια του «τέκνου» και την μεγίστη αναγκαιότητα υπάρξεως υγιειούς κλίματος για την διαμόρφωση της ψυχοσωματικής του οντότητας. Το κύριο λοιπόν και ουσιαστικό και εφιαλτικό στοιχείο του ισχύοντος συμφώνου συμβίωσης που η Νέα Δημοκρατία θεσμοθέτησε το 2008 και του σχεδίου Νόμου που ανήρτησε η ιστοσελίδα του Υπουργείου Σας της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είναι η αποιεροποίηση της σχέσεως ανδρός και γυναικός μέσα στον γάμο και η θεσμοθέτησή της σαν δικαιοπρακτικής σχέσης που συνάπτεται και διαλύεται με μία απλή δήλωση. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι στο ανηρτημένο σχέδιο Νόμου Σας προσπαθείτε να αντιμετωπίσετε νομοτεχνικά τις ατέλειες του ισχύοντος νομικού πλαισίου για το σύμφωνο συμβίωσης γιατί έχει αποτύχει ως θεσμός δικαίου και έχει οδηγήσει σε ανθρώπινες τραγωδίες.

Εξοχώτατε Κύριε Υπουργέ,
Από την απάντησή Σας αλλά και από την άρνησή Σας να ορκιστείτε θρησκευτικώς, αποδεικνύεται και είναι βέβαια αναφαίρετο δικαίωμά Σας ότι δεν εμφορείσθε από μεταφυσική αναγωγή και κατά συνέπεια δεν πιστεύετε στην μεταφυσική των πράξεων, αλλά ο θεσμός του γάμου διιστορικά χαρακτηρίζεται από το στοιχείο της ιερότητος όπως με πολύ ενάργεια το διετύπωσε ο Ρωμαίος νομομαθής Μοδεστίνος διότι χωρίς αυτό το στοιχείο, παύει να έχει τη δυναμική της θυσιαστικής προσφοράς και της αλληλοπεριχώρησης των προσώπων που είναι η καρδιά του γάμου. Συνεπώς με το σχεδιαζόμενο νομοθέτημά Σας αποιεροποιείται διά μία εισέτι φορά ο ιερός θεσμός του γάμου και μεταβάλλεται σε συναλλακτικό γεγονός που απομειώνει τον ανθρώπινο βίο και το τιμιώτατο ανθρώπινο πρόσωπο.

Συνεχίζοντας την απάντησή Σας στον Μακαριώτατο, αναφέρετε ότι: «Η Πολιτεία οφείλει εξάλλου να ανταποκριθεί στη νομική και αξιακή της δέσμευση για το σεβασμό της ετερότητας κάθε προσώπου και για τη σταδιακή άρση των διακρίσεων λόγω φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμού… Αντιλαμβάνομαι ότι για την Εκκλησία η επαφή των ομοφύλων συνιστά αμαρτία, γνωρίζω όμως επίσης καλά ότι για την έννομη και δη την συνταγματική τάξη συνιστά δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό και στη διαφορά. Άλλωστε, η χώρα μας σέβεται τους θεσμούς της Ευρώπης και μάλιστα τις σχετικές αποφάσεις του Ευρω̟αικού ∆ικαστηρίου των ∆ικαιωμάτων του Ανθρώπου».

Επιτρέψατέ μου με τις μικρές μου νομικές γνώσεις να παρατηρήσω ότι είναι εντελώς εσφαλμένη η θέση Σας διότι τα ανθρώπινα δικαιώματα συνάπτονται άρρηκτα με την ανθρώπινη φύση και την ανθρώπινη οντολογία και δεν είναι δυνατό και λογικά και ηθικά και νομικά να θεωρείται ανθρώπινο δικαίωμα κάθε εκδήλωση που ανατρέπει την ανθρώπινη φυσιολογία και οντολογία, δηλ. δεν μπορεί να θεσμοθετηθεί σαν ανθρώπινο δικαίωμα η πρακτική ενός ζογκλέρ ο οποίος περπατά με το κεφάλι κάτω και τα πόδια επάνω ή κάποιου ιδιορρύθμου που θέλει να πίνει νερό χρησιμοποιώντας λ.χ. τη μύτη του!!! Το τραγικό της νομοθετικής Σας πρωτοβουλίας και σκέψης είναι ότι αναγνωρίζετε σαν ανθρώπινο δικαίωμα που πρέπει η έννομη και συνταγματική τάξη να θεσμοθετήσει γενετήσιες ενέργειες και πράξεις που δεν έχουν καμμία σχέση με την ανθρώπινη φύση αλλά αποτελούν τραγικές πρακτικές παράχρησης της ανθρώπινης φυσιολογίας και των σωματικών οργάνων που την υπηρετούν. Ο Συνειδητός και Έλλογος Δημιουργός του ανθρώπου, κατεσκεύασε αυτό το εξαίρετο και ανεπανάληπτο και εκπληκτικό σε αρμονία και αλληλοεπίδραση των οργάνων δημιούργημα πού λέγεται ανθρώπινο σώμα για να κατοικήσει εντός του η κατ’εικόνα Αυτού δημιουργηθείσα αθάνατη ανθρώπινη ψυχή. Μία μικρή ενασχόληση με την φυσιολογία του ανθρώπου μόνο θάμβος και έκσταση προκαλεί για την απερινόητη σοφία του αιωνίου Δημιουργού. Οι λειτουργίες της υποφύσεως και η επίδρασή τους στους γενετικούς αδένες για την δημουργία των δευτερογενών χαρακτηριστικών του φύλου μόνο δέος και θαυμασμό άπειρο μπορούν να προκαλέσουν. Όταν όμως αποδίδεις όλη αυτή την τελονομία, σκοπιμότητα και σοφία διά της οποίας τιμάται ο άνθρωπος και αποβαίνει συνδημιουργός με τον Θεό σε ένα ασυνείδητο κβαντικό πεδίο ή στην τυχαιότητα και το μηδέν τότε αναπόδραστα απομειώνεις το ανθρώπινο πρόσωπο και στρεβλώνεις την ανθρώπινη φυσιολογία.

Γνωρίζετε, ως έγκριτος νομομαθής και ακαδημαϊκός δάσκαλος ότι οι Αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων εκδόθηκαν διότι δεν υπήρχε η δέουσα νομική αντίκρουση από την Ελληνική Πολιτεία, αλλά και διότι ουσιώδης πυλώνας της αποχριστιανοποιήσεως του λεγόμενου Δυτικού κόσμου είναι και η προώθηση της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας διά της αναγόρευσης των περί το γενετήσιο ένστικτο διαστροφών ως θεσμών δικαίου και ασφαλώς δεν εκφεύγει της γνώσεώς Σας, ότι ενώ η διοικούσα δύναμη των ΗΠΑ, το Εβραικό λόμπυ διέπει τα πάντα σε αυτή την υπερατλαντική χώρα στο κράτος του Ισραήλ δεν υφίσταται ούτε καν σκέψη, ούτε ανοχή για μια τέτοια θεσμοθέτηση. Δεν αποτελεί απόδειξη πληρεστάτη της παραπάνω θέσεως το γεγονός ότι χορηγός της γνωστής «παρελάσεως» στη Θεσσαλονίκη κατά δήλωση του Δήμου Θεσσαλονίκης ήταν το Αμερικανικό Προξενείο; Δεν Σας δημιουργεί επίσης απορία το γιατί ο συγκεκριμένος και στοχευμένος ακτιβισμός δεν αποτολμά να διεισδύσει στο Ισλάμ, στην Αφρική, στην Κίνα; Γιατί μόνο στο λεγόμενο «Χριστιανικό» Δυτικό κόσμο;

Τέλος Εξοχώτατε κ. Υπουργέ διερωτώμαι, ως Ακαδημαϊκός δάσκαλος δεν έχετε λάβει γνώση των επιστημονικών ιατρικών τεκμηριώσεων των εξόχως τραγικών συνεπειών εκ της παραχρήσεως του σώματος που αποτελεί την κύρια πρακτική των περί το γενετήσιο ένστικτο διαστροφών, τις οποίες αναγορεύοντάς τες σε θεσμό δικαίου απενοχοποιείτε και προβάλετε με το σαθρό ιδεολόγημα ότι σέβεσθε «το δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό και στη διαφορά». Δυστυχώς γίνεσθε συνένοχος σε αυτή την ανθρώπινη τραγωδία ενώ θεσμικά οφείλετε εκ της θέσεώς Σας και της ευθύνης Σας να προστατεύσετε τον άνθρωπο από αυτή την ανείπωτη τραγωδία και τις πολλαπές συνέπειές της. Δεν αισθάνεσθε διερωτώμαι, συμπόνοια για τους συνεπεία των διαστροφικών γενετησίων επιλογών τους τραγικούς οροθετικούς που ζούν με κοκτέιλς αντιβιοτικών; Θέλετε να τους προβάλετε ως πρότυπα στους νέους ανθρώπους; Ειλικρινώς εύχομαι να συνειδητοποιήσετε την ευθύνη Σας και να πιστεύσετε στην μεταφυσική των πράξεων γιατί αλλοίμονο αν η ζωή αυτή άρχιζε και τελείωνε στο τώρα και οι πράξεις μας έμεναν στο χωροχρόνο του σήμερα. Ευτυχώς υπάρχει και μεταφυσική αναγωγή από το κτιστό στο άκτιστο και μεταφυσική των πράξεων που κατά τον λόγο του Σωτήρος Χριστού θα είναι οι ουσιώδεις κριτές μας «ο αθετών εμέ και μη λαμβάνων τα ρήματά μου, έχει τον κρίνοντα αυτόν· ο λόγος ον ελάλησα, εκείνος κρινεί αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα·» (Ιω. ΙΒ΄48)

Μετά τιμής
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ



Ετικέτες