Καταπέλτης ο Σιατίστης Παύλος για Φίλη: Πιστοί ανέβασαν την Αριστερά στην εξουσία

Loading...


Πληθώρα μηνυμάτων προς πάσα κατεύθυνση στο άρθρο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σισανίου και Σιατίστης κ.κ. Παύλου με τίτλο “ΔΕΥΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΧΘΩΜΕΝ”. Το άρθρο που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της ενορίας του Αγίου Νικολάου Σιατίστης αποτελεί μια απάντηση του κ. Παύλου στην κριτική που άσκησε ο γραμματέας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκος Φίλης σχετικά με το Ιερό λείψανο της Αγίας Βαρβάρας.

Ακολουθεί ολόκληρο το άρθρο: 

Σε μια δημοκρατική χώρα δεν ομιλούν μόνο οι πολιτικοί, αλλά όλοι. Άκουσα στην τηλεόραση τον Κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ κ. Φίλη να λέει τα σχετικά με την μεταφορά του Τιμίου Λειψάνου της Αγίας Βαρβάρας στο Νοσοκομείο του Αγίου Σάββα, ότι τάχα ένα τέτοιο γεγονός γυρίζει την κοινωνία πίσω πολλούς αιώνες, μίλησε ακόμη για ειδωλολατρία και ότι όποιος θέλει μπορεί να πάει στην Εκκλησία να προσκυνήσει. Σέβομαι και την πίστη και την απιστία του καθενός. Την πονηρία, το φτηνό πνεύμα και την διαστροφή της αληθείας δεν ανέχομαι.
Κατ’αρχήν ο κ. Φίλης δεν κατάλαβε ότι επιχειρεί να γυρίσει αρκετούς αιώνες πίσω την Αριστερά. Στις εποχές δηλαδή που «αριστερά» σήμαινε λοιδωρία της πίστης, καπήλευση της επιστήμης, περί δήθεν του ασυμβιβάστου, δογματική αθεΐα και μερικά άλλα χειρότερα. Εκεί έχει λοιπόν μείνει ή εκεί επιχειρεί να μας επαναφέρει κάνοντας μάλιστα χρήση εξουσίας; Ας θυμάται όμως ότι από αυτούς που ανέβασαν την Αριστερά στην Εξουσία, η συντριπτική πλειοψηφία είναι άνθρωποι πιστοί.

Ο κ. κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος όμως υπέπεσε σε κάτι ακόμη σοβαρότερο, στην λοιδωρία και ειρωνία των ασθενών και των συγγενών τους. Αλήθεια δεν κατάλαβε γιατί το ιερό Λείψανο θα μεταφερθεί στο Νοσοκομείο; Γιά τον απλό λόγο ότι δεν μπορούν οι ασθενείς στην κατάσταση που βρίσκονται να πάνε εκείνοι. Περισσότερος σεβασμός λοιπόν στους ασθενείς και στην κατάσταση που βρίσκονται. Αυτοί που μπορούσαν να πάνε πήγαν, σ’αυτούς που δεν μπορούν πάει η Αγία Βαρβάρα. Λίγος σεβασμός λοιπόν από όλους «τους έξυπνους» απέναντι στους ασθενείς.

Ο κ. Φίλης όμως προχώρησε σε κάτι ανεπίτρεπτο και ανεπίτρεπτο είναι η συκοφαντία που γυρίζει την αριστερά πολλούς αιώνες πίσω. Απέδωσε στην Εκκλησία τη μομφή ότι αντί να οδηγεί τους ασθενείς στον ιατρό, τους οδηγεί στους αγίους, στα θαύματα, ίσως και στην δεισιδαιμονία. Μπορεί να φανεί λίγο σκληρή, αλλά εγώ θα πω τη λέξη: ντροπή! Ντροπή γιατί επιχειρεί συνηδειτά μία διαστρέβλωση των πραγμάτων. Ας θυμηθεί ότι δεν είναι η Πολιτεία πρώτη που λειτούργησε Νοσοκομεία, αλλά η Εκκλησία, ας θυμηθεί ότι τα περισσότερα Νοσοκομεία στην Αθήνα κτίσθηκαν σε χώρους που ανήκαν στην Εκκλησία και με χαρά τους παρεχώρησε, ας θυμηθεί ότι τα περισσότερα Νοσοκομεία έχουν Ναούς μικρότερους ή μεγαλύτερους που συμπαραστέκονται στους ασθενείς, αλλά και στο έργο των ιατρών.

Ο λόγος του Θεού παραγγέλει, να τιμούμε τους ιατρούς γιατί και αυτοί δώρο του Θεού είναι. Η πίστη και η προσευχή στηρίζουν τον αγώνα του ασθενούς και των συγγενών τους (διαβάστε και κανένα πόρισμα Συνεδρίου). Όσον αφορά για το θαύμα το οποίο εμμέσως λοιδωρείτε, γιατί προφανώς δεν το καταλαβαίνετε, ίσως θα έπρεπε να έρωτήσετε κάποιον που το έχει ζήσει, ίσως θα έπρεπε να ερωτήσετε κάποιους γιατρούς που το έχουν ζήσει ακόμη και κάποιους που μίλησαν για έκτακτο ιατρικό περιστατικό, κάποιους γιατρούς που έστειλαν τον άρτι θεραπευθέντα ασθενή με τις πυζάμες, στον μεγάλο ιατρό τον Όσιο Ιωάννη το Ρώσσο, πριν ακόμη του δώσουν εξιτήριο, ίσως και κάποιους ξένους γιατρούς που δεν δίστασαν να ομολογήσουν για την θεραπεία και σωτηρία ασθενούς “it’s a miracle”. Ίσως αυτά είναι ψιλά γράμματα για σας. Μείνετε όμως εσείς με την πίστη σας (αθεΐα σας) και αφήστε τους άλλους με την πίστη τους και με την εμπειρία, για όσους την έχουν, του θαύματος. Μιλήσατε βέβαια και για «ειδωλολατρεία». Δεν σας παρεξηγώ γιατί είναι λογικό να μην καταλαβαίνετε τη σημασία και τις συνέπειες της Ενανθρωπήσεως του Θεού στην ζωή του ανθρώπου, ούτε τον πατερικό λόγο «σέβομαι την ύλη διά της οποίας ο Θεός εργάσθηκε την σωτηρία μου».

Πιθανώς τα Ιερά Λείψανα της Αγίας Βαρβάρας να αμφισβητούν το δικό σας και κάποιων άλλων τα είδωλα.

Σταθήκατε όμως απρεπής απέναντι και στο συνάδελφο σας Υπουργό Υγείας που τον επιτιμησατε δημόσια διότι θα παραστεί στην υποδοχή του Ιερού Λειψάνου στο Νοσοκομείο. Βλέπετε που σας λέω ότι γυρίζετε την Αριστερά πίσω αιώνες! Βλέπετε ότι την Αριστερα που σήμερα θέλει να εκπροσωπήσει ο ΣΥΡΙΖΑ δεν την συγκροτεί μόνον η αθεΐα η δική σας, αλλά και η πίστη πολλών άλλων υπουργών και μη; Θέλετε να τον ξαναγυρίσετε πίσω; Σεβαστείτε λοιπόν πρώτος εσείς την ετερότητα και αφήστε στην γωνία αυτό τον ιδιότυπο θρησκευτικό ρατσισμό απέναντι στην Ορθόδοξη πίστη. Αλλοιώς θα κληθείτε να απαντήσετε εάν το κόμμα του οποίου είσθε κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος, είναι ένα αθειστικό κόμμα, οπότε και απολυταρχικό ή ένα δημοκρατικό κόμμα που μπορεί να περιέχει και πιστούς και άθεους που όμως σέβονται αλλήλους. Ο λαός σας ζητά και σας εμπιστεύθηκε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα του και όχι, μερικοί από σας να του ελέγξετε την συνείδηση του.

Έχω επισκεφθεί πολλά Νοσοκομεία στο εξωτερικό σε διαφορετικές χώρες. Έχω συνοδεύσει ασθενείς και μάλιστα παιδιά, αρκετές φορές, έχω επισκεφθεί ασθενείς σε Νοσοκομεία του εξωτερικού. Έζησα τον απόλυτο σεβασμό Ιατρών και Νοσηλευτικού προσωπικού απέναντι σε αυτό που εκπροσωπούσα, όπως και απέναντι στην κάθε θρησκευτική πίστη. Είδα ιατρό να αναβάλλει για μερικά λεπτά την ιατρική του επίσκεψη σε ασθενή, σεβόμενος την επιθυμία του να ολοκληρώσει την επικοινωνία του με τον ιερέα του. Είδα ιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό με ευγένεια, εξυπηρετικούς στην δική μου διακονία, αντιμετωπίζοντας με σαν ένα συνεργάτη τους. Το λέγω αυτό και για εσάς και για κάποιους ιατρούς και νοσηλευτές. Τουλάχιστον λοιπόν ας εκπολιτιστούμε λίγο.

Το θέμα ασθένεια, πόνος, πίστη είναι ένα μεγάλο θέμα που τουλάχιστον απαιτεί σεβασμό. Όταν ο Dr. Francis Kollins επικεφαλής επί σειράν ετών της ερευνητικής ομάδος για το ‘Aνθρώπινο Γονιδίωμα, πρώην αγνωστικιστής και άθεος, σήμερα μιλάει για το ανθρώπινο γονιδίωμα ως το σχέδιο και την γλώσσα του Θεού, κάποιοι μπορούν να κρατήσουν την αθεΐα τους και ας σεβασθούν την πίστη των άλλων, πολλώ δε μάλλον την πίστη και την ελπίδα των ασθενών.

 



Ετικέτες