To… παρεξηγημένο αλλά τόσο ωφέλιμο φρούτο

Loading...


Το ρόδι – γιατί για αυτό το φρούτο μιλάμε – είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, C, Ε, φυλλικό οξύ, σίδηρο, κάλιο, ασβέστιο και φυτικές ίνες.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ένα ρόδι καλύπτει το 40% της ποσότητας της βιταμίνης C και το 25% του φυλλικού οξέος που έχει καθημερινά ανάγκη ένας ενήλικας.

Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες (ταννίνες, ανθοκυανίνες, ελλαγικό οξύ) και η συνολική αντιοξειδωτική ικανότητά του έχει υπολογιστεί ότι είναι 2-3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του κόκκινου κρασιού ή του πράσινου τσαγιού. Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι ο χυμός ροδιού εμποδίζει την οξείδωση της «κακής» χοληστερόλης (LDL), που αποτελεί σοβαρό παράγοντα κινδύνου για καρδιαγγειακά νοσήματα.

Συγκεκριμένα, οι ταννίνες το ροδιού συμβάλλουν στη μείωση του οξειδωτικού στρες, βασικού συντελεστή στην εμφάνιση νοσημάτων όπως είναι η αθηροσκλήρυνση…



Ετικέτες