Κόψτε τη λιγούρα της Μ.Εβδομάδας με απλούς τρόπους

Loading...


Η Μεγάλη Εβδομάδα ξεκίνησε και όσοι δε νηστεύουν όλες τις ημέρες της Σαρακοστής και άρχισαν από σήμερα αυστηρή νηστεία, αλλά θέλουν να τσιμπολογούν.

Ορίστε μερικοί τρόποι για να ξεγελάσετε την… πείνα σας.

Η απουσία τροφών που περιέχουν πρωτεΐνη, όπως τα γαλακτοκομικά, το κοτόπουλο, το κρέας, το ψάρι και η παρουσία κυρίως αμυλούχων, όπως τα λαδερά, το ρύζι, τα μακαρόνια, το ψωμί κ.α., έχει ως άμεσο αποτέλεσμα το να πεινάμε περισσότερο. Το ερώτημα λοιπόν είναι αν υπάρχει κάποιος τρόπος ή κάποια τρόφιμα που και είναι στο πνεύμα της νηστείας και μπορούν να μας χορτάσουν καλύτερα. Η απάντηση είναι ότι υπάρχουν.

Και ίσως η καλύτερη είναι κατά πρώτο λόγο τα θαλασσινά και κατά δεύτερο τα μανιτάρια. Τα θαλασσινά και τα μανιτάρια ψητά ή σοταρισμένα με λαχανικά και κρασί (ακόμη και χωρίς λάδι σε ένα αντικολλητικό), θα πρέπει να είναι η συνοδεία σε ότι και αν φάτε το μεσημέρι και το βράδυ.

Λαχανικά, όσπρια, λαδερά, ρύζι, μακαρόνια, πατάτες βραστές, παξιμάδι θα πρέπει να έχουν ως συνοδευτικά μανιτάρια ή θαλασσινά (ακόμη και κονσέρβα).Παράλληλα, σνακ όπως οι ξηροί καρποί, το παστέλι, μπάρες δημητριακών, θα μπορούσαν να βοηθήσουν να ελέγξουμε καλύτερα το αίσθημα της πείνας μέσα στην ημέρα.



Ετικέτες