Η ώρα που τρώμε είναι ίσως πιο σημαντική από το τι τρώμε

Loading...


Αν είστε αναγκασμένοι για να ρίξετε μερικά κιλά να μετράτε μέχρι και την τελευταία θερμίδα, μάλλον ανησυχείτε για λάθος πράγμα.

Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι το παλαιό ρητό, «Είστε αυτό που τρώτε» δεν είναι ακριβώς αλήθεια.

Το σωστό είναι «τι ώρα τρώτε». Αυτό μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά!

Τα τελευταία χρόνια, υπήρξε μεγάλη επικέντρωση από τους διατροφολόγους στο τι τρώμε, ιδιαίτερα στους υδατάνθρακες και τα λιπαρά.

Μόνο πολύ πρόσφατα, έγιναν μελέτες σχετικά με το πρόγραμμα φαγητού και το πόσο σημαντική είναι η χρονική στιγμή που επιλέγουμε να φάμε.

Μπορεί να μην ακούγεται ωραίο, αλλά η έρευνα δείχνει ότι η περιοδική νηστεία μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος.

Μια μελέτη διαπίστωσε ότι εκείνοι οι οποίοι απέφευγαν να τρώει για 12 ή 15 ώρες την ημέρα, είχαν μικρότερη αύξηση βάρους με την πάροδο του χρόνου και σταθερότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, γεγονός που θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση σακχαρώδη διαβήτη τύπου-ΙΙ.

Δυστυχώς, δεν θα δούμε μεγάλη απώλεια βάρους με αυτή τη μέθοδο, αλλά μαζί με την μικρή μείωση κιλών θα δείτε ένα καλύτερο μεταβολισμό. Αν θέλετε να δείτε τα κιλά να εξαφανίζονται και γρήγορα, μάλλον θα πρέπει να παρακολουθείτε τι τρώτε και πόσες θερμίδες λαμβάνετε καθημερινά.

Αλλά μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να βρουν τη δίαιτα και πολύ εύκολο πράγμα.

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή τη νέας προσέγγιση της νηστείας προτείνεται να σταματήσετε να τρώτε από τις 8 το βράδυ μέχρι τις 8 το πρωί.

Αν το καλοσκεφτείτε, δεν είναι και πολύ δύσκολο, δεδομένου ότι στο διάστημα αυτό μεσολαβεί και ο χρόνος του βραδινού ύπνου.

Άλλες μελέτες διαπίστωσαν ότι καταναλώνοντας το μεγαλύτερο μέρος των θερμίδων στο πρώτο κομμάτι της ημέρας σας και τρώγοντας μικρότερα αλλά πιο συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, και -αυτό είναι σοκαριστικό, αλλά αληθές- η παράλειψη του πρωινού, θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε απώλεια βάρους.



Ετικέτες