Διάλογος με έναν Μουσουλμάνο

Loading...


Από τον Αλή αλ Γιουνάνι (= Αλή ο Έλληνας) λάβαμε σχόλιο στο παλαιότερο άρθρο 
μας «Το Κοράνι και η Ορθόδοξη Εκκλησία». To σχόλιο τιτλοφορείται «Η διαστρέβλωση του Κορανίου από το Αγιορείτικο Βήμα». Λόγω της μεγάλης έκτασής του και των θεμάτων που θίγει, κρίναμε σκόπιμο να δημοσιεύσουμε το σχόλιο και ξεχωριστά και να απαντήσουμε σε αυτό.

Το σχόλιο είναι το εξής:
«Η ιστορία του μουσουλμάνου που έγινε Χριστιανός, θα είναι μάλλον η ιστορία του Ιρανού που έγινε Χριστιανός όσο ήταν στη φυλακή, στο Ιράν. Γνωρίζω την ιστορία του και γι’ αυτό σας το λέω. Όμως ο άνθρωπος αυτός ήταν Σιίτης, δηλαδή Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Σ. Όλοι αυτοί, (Σιίτες, Σούφι, Τζιχαντιστές, Αχμαντίγια, Μπαχάι, Αδερφοί Μουσουλμάνοι, Τζιχαντιστές κ.τλ.), είναι αιρετικοί και δεν ανήκουν στο «ορθόδοξο» Ισλάμ.



Το Κοράνι ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊΤΑΙ επ’ ουδενί για την επίκληση πνευμάτων, πράξη που απαγορεύεται στο Ισλάμ. Δεν επικαλούμαστε νεκρούς όπως κάνουν οι αιρετικοί μυστικιστές Σούφι (Δερβίσηδες, Μπεκτασίδες, Αλεβίδες, Νακσιμπεντί κ.α.) και άλλοι αδαής ‘μουσουλμάνοι’, ούτε βεβαίως επικαλούμαστε πνεύματα. Επικαλούμαστε τον Ένα και Μοναδικό (και ΜΟΝΟ).

Η μαγεία στο Ισλάμ τιμωρείται με θανατική ποινή, ακόμα και αν ο ένοχος εκδηλώσει μετάνοια για τις πράξεις του.

»Όσοι δεν θέλουν να πιστεύουν στον Αλλάχ και να αναγνωρίζουν το Ισλάμ ως αληθινή θρησκεία θα σκοτώνονται, θα σταυρώνονται ή θα κόβονται τα χέρια και τα πόδια αντίπλευρα.» Πράγματι, το εδάφιο αυτό υπάρχει στο Κοράνι, χωρίς όμως την προσθήκη «Όσοι δεν θέλουν να πιστεύουν στον Αλλάχ και να αναγνωρίζουν το Ισλάμ ως αληθινή θρησκεία».

Το εδάφιο αυτό αφορά αυτούς που διασπείρουν το κακό πάνω στη γη, όπως λέει στο Κοράνι ο Ύψιστος. Αφορά αυτούς που διαπράττουν τη ‘χιράμπα’ (τρομοκρατία), δηλαδή τους ληστές μετά φόνου, τους βιαστές, τους αμετανόητους κακοποιούς, τους εμπόρους ναρκωτικών, τους τρομοκράτες/τζιχαντιστές που βάζουν βόμβες και σκοτώνουν αθώους ανθρώπους κ.τλ.

»Θα κόβονται τα χέρια του κλέφτη και της κλέφτρας.» Πράγματι, αλλά με όρους. Π.χ. ο κλέφτης δεν θα πρέπει να είναι μικρό παιδί, δεν θα πρέπει να έχει κλέψει κάτι για να το φάει λόγω πείνας και φτώχειας, δεν θα πρέπει να έχει κλέψει κάτι που βρίσκεται σε δημόσιο χώρο κ.α. 



«Επιτρέπεται ο φόνος για δίκαιους λόγους.» Η αυτοδικεία απαγορεύεται στο Ισλάμ, εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων, π.χ. αυτοάμυνα. Αρμόδια στο Ισλάμ για την επιβολή ποινών είναι τα εξουσιοδοτημένα όργανα ενός κράτους, που λαμβάνουν εντολές από τους νόμιμους κυβερνήτες του κράτους αυτού (αλ-Ιστιδκάρ). Τα λεγόμενα εγκλήματα τιμής, είναι αυτό ακριβώς, ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ και όσοι τα διαπράττουν, πρέπει να τιμωρούνται.



»Οι μουσουλμάνοι μπορούν να ακυρώνουν τον όρκο τους, καθώς έχει θεσπισθεί αυτό από τον ίδιο τον Αλλάχ. Η μέγιστη εξιλέωση ύστερα από αθέτηση σοβαρού όρκου είναι μόνο η τριήμερη νηστεία.» Οι μουσουλμάνοι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ακυρώνουν τους όρκους τους, εκτός εάν σκεφτούν κάτι καλύτερο γι’ αυτόν στον οποίον έδωσαν τον λόγο τους.

»Οι άνδρες επιτρέπεται να κτυπούν τις γυναίκες τους» με κάτι που είναι πιο ελαφρί και από ένα μικρό ξυλάκι όπως είχε πει ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ).

Η ίδια η σύζυγος του, η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε ότι ο Προφήτης δεν χτύπησε ποτέ καμία γυναίκα. 

Επίσης, η ποινή για τη μοιχεία είναι η ίδια και για τους άντρες και για τις γυναίκες, και πρέπει να εφαρμόζεται και στα δύο φύλλα, και όχι να τη γλυτώνει ο άντρας επειδή είναι άντρας.

»Δεν πρόκειται εδώ για διαστρέβλωση του Κορανίου» Ασφαλώς και πρόκειται για διαστρέβλωση του Κορανίου.

Όποιος θέλει να ερμηνεύσει το Ιερό Κοράνι, πρέπει να βλέπει (και να ζει στη ζωή του) τη Σούννα (Παράδοση) του Προφήτη, αυτά δηλαδή που είπε και έκανε ο Προφήτης, και αυτά που έκαναν οι άλλοι και ο Προφήτης τα αποδέχτηκε. Ασφαλώς δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να ερμηνεύσει το Κοράνι, ακόμα και αν είναι μουσουλμάνος, αλλά για να το ερμηνεύσει κάποιος, πρέπει να έχει κάποια προσόντα/προϋποθέσεις γνώσης, όπως:

α) Ιλμου’λ-λούγατ (γνώση της γλώσσας (της αραβικής)), β) ναχβ (γραμματική (της αραβικής γλώσσας)), γ) σαρφ (το σχήμα που παίρνουν τα γράμματα, όταν γράφεται η κάθε λέξη), δ) ιστικάκ (προέλευση των σύνθετων λέξεων), ε) ιλμου’λ-μάαν (γνώση του νοήματος της κάθε λέξης σε διαφορετικές περιπτώσεις), στ) ιλμου’λ-μπεγιάν(παρωμοιώσεις, μεταφικές έννοιες), ζ) ιλμου’λ-Κιράατ (γνώση του να απαγγέλει το Ιερό Κοράνι σωστά), η) ιλμου’λ-Ούσουλ ουλ-φικχ (γνώση της ρίζας του νόμου), θ) θα πρέπει να έχει γνώση της Σούννα (Παράδοσης) και των αχαντίθ (λόγων) του Προφήτη, ι) θα πρέπει να έχει τη γνώση του ασμπάμπου’ν-νουζούλ (δηλαδή τη γνώση του πότε αποκαλύφτηκε ένα εδάφιο, το γιατί αποκαλύφτηκε, το ποιες ήταν οι συνθήκες όταν το κάθε εδάφιο αποκαλύφτηκε κ.τ.λ.) και φυσικά θα πρέπει ο κάθε ερμηνευτής να έχει κάποια χαρακτηριστικά όπως α) ιμάν (πίστη), β) τάκουα (ευσέβεια), γ) ιχλάς (ειλικρίνεια), δ) αυτοσεβασμό και αυτοκριτική κ.τ.λ αλλά το πιο βασικό είναι ότι η πρώτη βάση στην οποία πρέπει να βασίζεται κάθε μουσουλμάνος είτε είναι ερμηνευτής του Κορανίου είτε όχι, το ξαναλέω ότι είναι η Σούννα (Παράδοση) ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΜΟΥΧΑΜΜΕΝΤ (σαλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ), όπου ο ίδιος του ερμήνευσε στην πράξη το Κοράνι.

Άλλωστε αυτό είπε ο Προφήτης ο ίδιος όταν τον ρώτησαν ποιος είναι ο σωστός τρόπος κατανόησης του Ισλάμ:

«Ο τρόπος στον οποίο βρίσκομαι εγώ και οι Σαχάμπα (Σύντροφοι) μου» (Sunan at-Tirmidhi, 3/54; – Al Albani, sahih).

Ο ιμάμ Μάλικ ιμπν Άνας (ραχίμαχουλλάχ) είχε πει: «Η Σούννα είναι σαν την κιβωτό του Νουχ (Νώε). Όποιος προσκωληθεί σ’ αυτήν, θα σωθεί και όποιος την απορρίψει, θα καταστραφεί.» (Shaikhu’l-Islam Ibn Taymiyyah, Majmoo al-Fataawaa, 4/57;).


(Παραλείπουμε τις παραπομπές του Αλή αλ Γιουνάνι στην ιστοσελίδα του).

Απάντηση «Αγιορειτικού Βήματος»:

Καταρχήν πρέπει να πούμε ότι είναι ατυχής ο τίτλος του σχολιαστή «Η διαστρέβλωση του Κορανίου από το Αγιορείτικο Βήμα», δεδομένου ότι, όπως σαφώς αναφέρουμε στο εν λόγω δημοσίευμα, δεν πρόκειται για άρθρο του «Αγιορειτικού Βήματος», αλλά αναγνώστη μας που μας ζήτησε να μείνει ανώνυμος.

Ας εξετάσουμε όμως εάν είναι σωστά αυτά που γράφει ο συγκεκριμένος σχολιαστής και εάν όντως διαστρεβλώνεται το Κοράνι στο παραπάνω άρθρο.

1. Καταρχήν ακόμη και οι αδαείς γνωρίζουν ότι οι Τζιχαντιστές (Ισλαμικό Κράτος, Αλ-Κάιντα, Αλ-Νούσρα) και οι Αδερφοί Μουσουλμάνοι δεν ανήκουν στο αιρετικό ισλάμ, δηλαδή δεν είναι σιίτες, όπως προσπαθεί να ισχυριστεί ο σχολιαστής, αλλά σουνίτες. Για αυτό και έχουν την μόνιμη υποστήριξη της Σαουδικής Αραβίας, του Kατάρ και άλλων αραβικών χωρών, που είναι τα προπύργια των Σουνιτών.

Δηλαδή είναι «ορθοδοξότατοι» μουσουλμάνοι, σουνίτες, απλά είναι «φονταμενταλιστές», δηλαδή κάνουν μία κατά γράμμα ερμηνεία του Κορανίου που έχει οδηγήσει στα φρικτά και ανήκουστα για την ανθρωπότητα εγκλήματα, τα οποία διαπράττονται καθημερινά στην Συρία, στην Νιγηρία, στην Λιβύη και σε άλλες χώρες. Συνεπώς η προσπάθεια του σχολιαστή να βάλει στην ίδια κατηγορία τους Σιίτες, Aλεβίδες, Μπεκτασήδες κ.λπ. με τους Tζιχαντιστές, δηλαδή «αιρετικούς» μουσουλμάνους με «ορθόδοξους» (σουνίτες) φονταμενταλιστές, δείχνει απλά την προσπάθειά του να ξεχωρίσει ως δήθεν «αιρετικές» τις εγκληματικές σουνιτικές οργανώσεις, ώστε να αποφύγει την κατηγορία ότι το ορθόδοξο σουνιτικό ισλάμ ευθύνεται για αυτά τα εγκλήματα.

Aς μας απαντήσει όμως ευθέως, τί είναι η Aλ-Nούσρα, η Aλ-Kάιντα, το Iσλαμικό Kράτος και η Mπόκο-Xάραμ, σουνίτες ή σιίτες (μπεκτασήδες, αλεβήδες, σούφι κ.λπ.); Που βγήκαν οι «καλοί» αυτοί καρποί του ισλάμ, στους «μυστικιστές» μουσουλμάνους ή στους ορθόδοξους;

2. Iσχυρίζεται ότι δήθεν το Iσλάμ απαγορεύει την μαγεία. Eίτε είναι αλήθεια αυτό είτε όχι, αναμφίβολο γεγονός είναι ότι το Kοράνι χρησιμοποιείται για τον σκοπό αυτόν. O συγκεκριμένος Iρανός, έστω «αιρετικός», μαρτυρεί αναμφισβήτητα ότι έκανε μάγια χρησιμοποιώντας το Κοράνι. Μπορεί να τον διαψεύσει;

Υπάρχουν πάμπολλες περιπτώσεις μαγείας από τον χώρο της Δυτικής Θράκης, όπου φυσικά είναι αδύνατο όλοι οι χοτζάδες που κάνουν αυτά να είναι «αιρετικοί». Ασφαλώς πρόκειται και/ή κυρίως για σουνίτες.

Έχει ο σχολιαστής μας να δείξει έστω μία περίπτωση κατά την οποία χρησιμοποιήθηκε το ευαγγέλιο σε μαγεία; Αντίθετα υπάρχουν περιπτώσεις βίων αγίων, στους οποίους αναφέρεται ότι και μόνη η παρουσία του Ευαγγελίου σε ένα δωμάτιο διώχνει τους δαίμονες.

Ο «αιρετικός» Ιρανός πρώην μουσουλμάνος ομολογεί: «Υπάρχουν λόγια στο Κοράνι που επαναλαμβάνονται συνεχώς, αλλά δεν έχουν νόημα. Αυτά είναι τα μυστικά του Κορανίου. Και τότε, όπως έκανα διαλογισμό πάνω σ’ αυτά…». Δηλαδή αναφέρει σαφώς ότι χρησιμοποιούσε το Κοράνι για διαλογισμό και την επίκληση ακαθάρτων πνευμάτων και ότι τα ακάθαρτα πνεύματα υπήκουαν. Μπορεί να το διαψεύσει αυτό ο σχολιαστής; Ασφαλώς όχι.

Αντίθετα υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων που δεν πίστευαν στον Χριστό, όπως η Ρωσσίδα Τατιάνα Γκορίτσεβα, οι οποίοι έκαναν διαλογισμό με χριστιανικές προσευχές, όπως το «Πάτερ ημών» και οι οποίοι με την προσευχή αυτήν φωτίστηκαν και επέστρεψαν στο Χριστό, που μέχρι τότε δεν γνώριζαν.

Με άλλα λόγια είναι αποδεδειγμένο ότι τα πονηρά πνεύματα δεν μπορούν να δράσουν μέσα από το Ευαγγέλιο, ενώ δρουν μέσα από το Κοράνι. Ο σχολιαστής μας παρουσιάζει το επιθυμητό για αυτόν, δηλ. την μη χρήση του Κορανίου στην μαγεία, ως γεγονός, χωρίς να μπορεί να αναιρέσει τα γεγονότα της χρήσης του. Μακάρι να μην μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το Κοράνι για να γίνει κακό σε ανθρώπους. Δυστυχώς όμως χρησιμοποιείται, όσο και εάν δεν το θέλει ο σχολιαστής μας.

3. Ισχυρίζεται ακόμη στο σχόλιο: «Δεν επικαλούμαστε νεκρούς όπως κάνουν οι αιρετικοί μυστικιστές Σούφι (Δερβίσηδες, Μπεκτασίδες, Αλεβίδες, Νακσιμπεντί κ.α.) και άλλοι αδαείς ‘μουσουλμάνοι’, ούτε βεβαίως επικαλούμαστε πνεύματα. Επικαλούμαστε τον Ένα και Μοναδικό (και ΜΟΝΟ)».

Τον ρωτούμε: δεν επικαλείται στις προσευχές του τον Μωάμεθ; Μόνο τον Αλλάχ επικαλείται; Δεν επικαλείται προφήτες και δικαίους; Αφού και το ισλάμ, όπως και ο χριστιανισμός και ο ιουδαϊσμός, αναγνωρίζει προφήτες, με πρώτο τον Μωάμεθ, τον οποίο φυσικά εμείς οι χριστιανοί δεν αναγνωρίζουμε ως προφήτη. Δεν είναι αυτοί νεκροί; Δεν πέθανε ο Μωάμεθ με φυσικό θάνατο; Είναι πράγματι άνθρωποι που πέθαναν και οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι πιστεύουν ότι μπορούν να τους βοηθήσουν, έστω κι αν είναι νεκροί.

Μετά μιλάει για πνεύματα. Δεν δέχεται το Κοράνι τα καλά πνεύματα; Δεν δέχεται τους αγγέλους (μελέικε), τον Γαβριήλ και άλλους; Μόνο τον Αλλάχ δέχεται; Φυσικά και τους δέχεται. Υπάρχουν καλά και κακά πνεύματα, άγγελοι και πεπτωκότες άγγελοι, δηλαδή δαίμονες, όπως δέχεται η Εκκλησία: «οι άγγελοι είναι λειτουργικά πνεύματα, που αποστέλλονται από τον Θεό για την διακονία των ανθρώπων και την σωτηρία τους» (Επιστολή Αποστ. Παύλου προς Εβραίους, κεφ. 2, στίχ. 14). Συνεπώς και το ορθόδοξο ισλάμ, και όχι μόνο το αιρετικό, δέχεται πνεύματα. Απλά οι «αιρετικοί» μουσουλμάνοι φαίνονται να έχουν περισσότερη σχέση με αυτά, διότι οι σουνίτες έχουν μία πολύ πιο υλιστική θεώρηση των πραγμάτων και της ζωής, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι και σε αυτούς δεν υπάρχουν άνθρωποι με βαθύτερη πνευμαιτκή αναζήτηση.

4. Ζητούμε συγγνώμη από τον σχολιαστή γιατί στο συγκεκριμένο άρθρο γράφεται: «Όσοι δεν θέλουν να πιστεύουν στον Αλλάχ και να αναγνωρίζουν το Ισλάμ ως αληθινή θρησκεία θα σκοτώνονται, θα σταυρώνονται ή θα κόβονται τα χέρια και τα πόδια αντίπλευρα.», ενώ το ακριβές χωρίο του Κορανίου, Σούρα 5, εδάφιο 33, σελ. pdf 158 (βλ. παρακάτω), σελ. Κορανίου 149, γράφει: «Η τιμωρία εκείνων οι οποίοι πολεμούν τον Αλλάχ και τον Απόστολό του, και διαβιούν στην γη άσχημα είναι να εκτελούνται ή να σταυρώνονται ή να κόβονται τα χέρια και τα πόδια αντίπλευρα…»!!! Ο αναγνώστης ας βγάλει τα συμπεράσματά του!

Η ερμηνεία του σχολιαστή ότι το εδάφιο αυτό αφορά αυτούς που διασπείρουν το κακό πάνω στη γη είναι δική του. Λίγο πριν στην ίδια Σούρα, εδάφιο 17, το Κοράνι αναφέρεται στους απίστους χριστιανούς, γράφοντας: «Άπιστοι είναι πραγματικά εκείνοι που λένε ότι ο Αλλάχ είναι ο Χριστός ο γιος της Μαριάμ». Συνεπώς πανεύκολα ο πιστός μουσουλμάνους μπορεί να θεωρήσει ότι οι χριστιανοί είναι αυτοί «οι οποίοι πολεμούν τον Αλλάχ και τον Απόστολό του» (αφού δεν πιστεύουν στον Μωάμεθ ως απόστολο του Αλλάχ) και συνεπώς είναι άξιοι σταυρώματος!! Απόδειξη ότι μέχρι τώρα γίνονται αρκετές σταυρώσεις και εκτελέσεις χριστιανών από τους Τζιχαντιστές, μόνο και μόνο επειδή ήταν χριστιανοί!

Άλλη απόδειξη είναι ότι στην σούρα 9, εδάφιο 29, σελ. pdf 269, σελ. Κορανίου 260, αναφέρεται ξεκάθαρα: «Πολεμάτε αυτούς που δεν πιστεύουν στον Αλλάχ και ούτε στην Εσχάτη Ημέρα, και δεν απαγορεύουν αυτό που απαγόρευσε ο Αλλάχ και ο Απόστολός του (Μουχάμμεντ) κι ούτε αναγνωρίζουν την αληθινή θρησκεία (ακόμη κι αν είναι) απ’ το Λαό που του δόθηκε η Βίβλος μέχρις ότου δώσουν το φόρο υποτέλειας (τζίζγια) με εκούσια υποταγή και (αισθανθούν) τον εαυτό τους ταπεινωμένο». Συνεπώς δεν είναι αλήθεια ούτε όσα γράφει ο σχολιαστής ότι το Κοράνι δεν διατάζει τον θάνατο «Όσων δεν θέλουν να πιστεύουν στον Αλλάχ και να αναγνωρίζουν το Ισλάμ ως αληθινή θρησκεία»! Ας διαψεύσει ο σχολιαστής μας αυτά που γράφει το ίδιο το Κοράνι στην σούρα 9, εφάφιο 29!

Όλες οι αναφορές στο Κοράνι στην παλαιότερη επιστολή του αναγνώστη μας προέρχονται από χωρία από το Κοράνι που δίνουν σαφώς αυτά τα μηνύματα και δεν έχουν αλλοιωθεί στο παραμικρό. Η επιστολή του στηρίζεται στην επίσημη μετάφραση του Κορανίου στα ελληνικά από το Συγκρότημα του Βασιλιά Φάχντ για την εκτύπωση του Κορανίου, Μεδίνα-Σαουδική Αραβία 2000. Η μετάφραση έχει γίνει από Επιτροπή Καθηγητών του Πανεπιστημίου του Καΐρου Αλ-Άχζαρ. Για του λόγου του αληθές μπορεί κανείς να βρει τα σχετικά χωρία στην ιστοσελίδα www.IslamForGreeks.org, που έχει συσταθεί για να προπαγανδίζει το Ισλάμ, την θρησκεία που είναι αιτία για την δυστυχία εκατομμυρίων ανθρώπων, στους Έλληνες και να προσηλυτίζει αφελείς στην Ελλάδα.

5. Να τί γράφει το Κοράνι για τον κλέφτη, Σούρα 5, εδάφιο 38: «Και κόψτε τα χέρια του κλέφτη και της κλέφτρας: παραδειγματική τιμωρία για το έγκλημά τους από τον Αλλάχ.». Ας μας πει ο σχολιαστής πού λέει το Κοράνι τους περιοριστικούς όρους που θέτει ο ίδιος για το κόψιμο του χεριού (εξαίρεση μικρού παιδιού, πεινασμένου, φτωχού) και πόσο αυτοί εφαρμόζονται στις χώρες της σαρία. Είναι γνωστό ότι το 2011 ένα 8χρονο παιδάκι πιάστηκε σε μία αγορά στο Ιράν να κλέβει ψωμί. Στο όνομα του Ισλάμ το παιδάκι τιμωρήθηκε: ένα αυτοκίνητο πάτησε το χέρι του!!! Κατά τον ίδιο τρόπο το ΙΣΙΣ, στο όνομα του Ισλάμ, έχει προχωρήσει σε αποκεφαλισμούς ανθρώπων που έκλεψαν επειδή πεινούσαν λόγω του πολέμου. Συνεπώς όσα γράφει ο σχολιαστής για περιορισμούς προέρχονται από την δική του καλοσύνη, αλλά η πραγματικότητα είναι αδήριτη και φρικτή: στο όνομα του Ισλάμ διαπράττονται φοβερά και ανήκουστα εγκλήματα!

6. Να το χωρίο που γράφει για την μεταχείριση της γυναίκας από τους άνδρες (Σούρα 4, εδάφιο 34): «Οι άνδρες είναι οι προστάτες και οι κύριοι των γυναικών γιατί ο Αλλάχ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άνδρες από τις γυναίκες… Όσο για τις γυναίκες που φοβάστε για την παρακοή τους συμβουλέψτε τες πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις δείρετε ελαφριά». Καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του για το αν η στάση αυτή είναι φιλάνθρωπη και δίκαιη και εισάγει την ισοτιμία άνδρα και γυναίκας. Όσο για την ερμηνεία του ελαφρού ξύλου, ας ρωτήσει καλύτερα τις μουσουλμάνες που υφίστανται την βία των ανδρών τους!!!

7. Να το χωρίο για την μοιχεία των γυναικών (Σούρα 4, εδάφιο 15): 

«Και όσες από τις γυναίκες σας είναι ένοχες μοιχείας τότε καλέστε 4 μάρτυρες από σας. Αν αυτοί μαρτυρήσουν, τότε περιορίστε τες στα σπίτια, ώσπου ο θάνατος να τις διεκδικήσει.». Συνεπώς δεν είναι ο αναγνώστης μας αυτός που διαστρεβλώνει το Κοράνιο, αλλά ο σχολιαστής αυτός που προσπαθεί να ισιώσει αυτό που είναι ήδη στραβό! Πόση διαφορά από την στάση του Χριστού, όταν είπε στους Εβραίους που ήθελαν να λιθοβολήσουν την γυναίκα, η οποία συνελήφθηκε να μοιχεύει: «ας πετάξει την πέτρα πρώτος ο αναμάρτητος»! Πόση διαφορά από τον λόγο Του προς αυτήν: «ούτε ἐγώ σε κατακρίνω· πήγαινε και ἀπό τώρα μην αμαρτάνεις»!

8. Να τί γράφει το Κοράνι για την ακύρωση του όρκου:
Σούρα 66, εδάφιο 2: «Και ο Αλλάχ έχει κιόλας θεσπίσει για Σας -ω Μουσουλμάνοι- να ακυρώνετε τους όρκους σας»!!!
Σούρα 5, εδάφιο 89: «Ο Αλλάχ δεν θα σας ζητήσει το λόγο για τους ασήμαντους όρκους σας, αλλά για όσους ορκιστήκατε σοβαρά. Ο εξαγνισμός για τους σοβαρούς όρκους είναι: … Αν αυτό είναι πάνω από τις δυνάμεις σας, τότε να νηστέψετε για τρεις μέρες».
Συνεπώς αυτά που γράφει ο σχολιαστής ότι απαγορεύεται οι μουσουλμάνοι να ακυρώνουν τους όρκους τους, εκτός εάν σκεφτούν κάτι καλύτερο γι’ αυτόν στον οποίον έδωσαν τον λόγο τους, δεν στηρίζονται στο Κοράνι, αλλά αποτελούν δική του ερμηνεία και προσπάθεια «διόρθωσης» του Κορανίου.

9. Νά ένα από τα πολλά χωρία του Κορανίου που επιτρέπουν τον φόνο για δήθεν δίκαιη αιτία (ποιά είναι όμως η δίκαιη αιτία;): «Να μην σκοτώνετε την ψυχή που ο Αλλάχ έχει απαγορέψει, εκτός για δίκαιους λόγους» (Σούρα 6, εδάφιο 151). Ένας άλλωστε πολύ γνωστός δίκαιος λόγος είναι η αλλαγή πίστεως. Όποιος μουσουλμάνος γίνει χριστιανός, τιμωρείται με θάνατο. Να μία καλή δίκαιη αιτία!

Θα μπορούσαμε πολλά ακόμη χωρία να παραθέσουμε, αλλά πιστεύουμε ότι αυτά είναι αρκετά. Όλα όσα γράφει ο μουσουλμάνους σχολιαστής για τον τρόπο της ορθής ερμηνείας του Κορανίου αποδεικνύουν ένα πράγμα: την προσπάθεια του Ισλάμ να κρατήσει τους μουσουλμάνους πιστούς στο Ισλάμ χωρίς να καταλαβαίνουν τί γράφει το Κοράνι, αλλά μαθαίνοντάς το στα αραβικά (που ίσως είναι ακατανόητα) τυπικά και μηχανικά. Διότι δεν υπάρχει άνθρωπος με ελάχιστη ανθρωπιά που θα διαβάσει με κατανόηση το Κοράνι και δεν θα σοκαριστεί από πολλά χωρία του!

Το Ισλάμ είναι μία θρησκεία, που η διάδοσή της στηρίχθηκε και στηρίζεται στην ανελευθερία και στην ωμή βία. Εάν στις λεγόμενες ισλαμικές χώρες είχε δοθεί ελευθερία και δεν τιμωρούνταν η αλλαγή θρησκείας με θάνατο, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα οι περισσότεροι μουσουλμάνοι θα είχαν γίνει χριστιανοί.

Ο Χριστός είπε ότι από τους καρπούς του φαίνεται το δένδρο. Οι καρποί του Κορανίου και του Ισλάμ, και του ορθόδοξου και του αιρετικού, φαίνονται από τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας που διαπράχθηκαν και συνεχίζουν να διαπράττονται καθημερινά. 



Ετικέτες